BEVEZETŐ
A Wildlands játéksorozatunkat 2020-ban indítottuk útjára, eredetileg Csengős területén. Azóta az évek során hagyománnyá vált, hogy minden ősszel ismét a kartellháborúk közepébe csöppenhettek, átélve a Dél-amerikai kartell világ izgalmait. A Civis Airsoft jóvoltából most lehetőségünk nyílt egy új, friss helyszínen folytatni a rendezvényt, így az öt éves hagyományunk megszakítása nélkül, még változatosabb és élménydúsabb játékot tudunk biztosítani a résztvevőknek.
WILDLANDS - MILSIM
A Wildlands egy olyan összetett milsim játék, amely a Dél-amerikai kartellek világába repít el, akik folyamatosan harcolnak a kokaföldek feletti uralomért, hogy minél nagyobb legyen a befolyásuk és minél több pénzük legyen. Nemcsak egymással, hanem a GRF osztagokkal is szembe kell nézniük, akik minden kartell tevékenységet fel akarnak számolni a régióban. A helyzetet tovább bonyolítja egy zsoldoscsapat, a La Unidad, akik pénzért bármire hajlandóak. A játék során többlépcsős, összetett feladatokra kell számítani, ezek frakciónként eltérőek, részletek a kiírás adott részén elérhetőek.
A játékra hozz magaddal kényelmes hosszú ruházatot; olyan lábbelit ami védi a bokádat; ennivalót és folyadékot; nyáron kullancs/szúnyogriasztót; készpénzt, hiszen a belépőt csak így tudod rendezni és a legfontosabb a sportszerű viselkedés. Ajánlott, hogy rendelkezz: karórával amivel tudod mérni a kivérzési időt; rádióval, hogy tudj kommunikálni a társaiddal illetve a szervezőkkel ha szükséges.
Haladó és tapasztalt játékosoknak ajánlott ez a rendezvény. Első játéknak semmiképp se ajánljuk, mert csalódás lehet ami nem célunk.
Az oldalaknak külön térképek kerülnek kiosztásra, minden rajparancsnoknak biztosítunk egy darab molinó térképet. Pályatérkép készítése folyamatban, szeptember második felére készül el
KARTELL FRAKCIÓK

Játékmenet és feladatok: Három rivális kartell – Rojo, Amarillo és Azul – verseng a kokaintermelés feletti teljes uralomért. A végső cél: csak egy kartell maradhat talpon. Saját HQ-val rendelkezik mindegyik kartell, a játék parancsnoki láncban zajlik, a résztvevők kis csapatokra bontva kapják a feladataikat.
Termelés:
-
Az alapja a 9 kokaültetvény, ahol kokapasztát lehet előállítani. A termék akkor számít szállíthatónak, ha a “Tároló” jelzésű ládába/raklapra kerül. Bónusz paszta jár annak a kartellnek, aki a legtovább tartja az adott pontot. A bónusz megszerzéséhez a helyszínen található táblára fel kell írni a kartell nevét és a foglalás idejét. A GRF egységei felégethetik az ültetvényeket – ekkor a lokáció végleg kiesik a játékból, a kellékek pedig begyűjtésre kerülnek.
-
Feldolgozó – Pucarani. A központi feldolgozóban készül a tiszta kokain. A feldolgozás 10 percet vesz igénybe, leadás után indul és akár párhuzamosan is futhat. Arány: 1 paszta = 2 tömb kokain. A feldolgozóban dolgozó vegyészek semlegesek – biztosítsátok őket, ha találkoztok velük.
-
Raktározás: A kész kokaint a lehető leghamarabb a kartellvezetőnek kell eljuttatni. Minden táborban található:
Széf → nem rabolható, korlátozott kapacitással (fejleszthető).
Raktár → korlátlan tárolás, de bármikor kifosztható.
Létszám: Kartellenként max. 45 fő (összesen 3 kartell).
Dresszkód a kartell oldalakon: Minden kartellnek van saját színe: Rojo – piros, Amarillo – citromsárga, Azul – kék. A játékosoknak kötelező a kartelljüknek megfelelő színű felsőt viselni (póló, ing), lehetőleg sötétebb árnyalatban, nem kopottan. Más kartell színét tilos hordani – például kék farmert csak az Azul játékosok viselhetnek.
Mivel ez egy tematikus játék, igyekezzetek civil megjelenést hozni. Ne testpáncélban vagy plate carrierben gyertek, inkább könnyű mellényeket vagy öveket használjatok, hogy jobban illeszkedjen a hangulathoz.
Szövetségek és árulások: A kartellek bármikor szövetkezhetnek egymással, de akár el is árulhatják egymást. Minden ilyen megállapodást egyeztetni kell a kartell vezetőkkel. Árulás bármikor lehetséges. Szövetségek rövid életűek, törékenyek – mindig legyetek résen!
Alapkészletek és fejlesztések: kezdetben korlátozva vannak a kartellek készletei, ez a termelés fokozásával idővel növekedhet, induló készletek: 2 tár, 5 gyógyítás, 1 érszorító és gránátok nem használhatóak.
LA UNIDAD

Játékmenet és feladatok: A La Unidad fő célja Pucarani működésének biztosítása és kartellek megbízásainak teljesítése, a helyi parancsnokok irányítása alatt. A szövetségek gyorsan változnak, megbízás közben a karszalag jelöli, melyik kartellnek dolgoznak. Karszalag nélkül semlegesek, így nem érdemes harcolni velük. Más Unidad csapatokkal nincs harc, a GRF-fel szemben is semlegesek.
Létszám: Max. 30 fő.
Dresszkód: Csak fekete felső (póló vagy zubbony). Nadrág és felszerelés: fekete, szürke, OD, Woodland, DPM. Fejfedő: bármilyen fekete sapka/sisak. Karszalag (piros/sárga/kék) jelöli, melyik kartellhez tartoznak. Karszalag nélkül semlegesek. Karszalagot biztosítunk az ide regisztráló játékosoknak.
Alapkészletek és fejlesztések: Nincs korlátozás.
G.R.F. - GHOST RECON FORCE - MEGHÍVÁSOS

Játékmenet és feladatok: A GRF feladata a kartellek felderítése és a termelés megzavarása. A játék során folyamatos mozgásra kell számítani, mivel nem lesz külön tábor, így mindenki az egész napi felszerelését magával hordja.
-
Felderítés: A GRF-nek 13 kijelölt lokációt kell azonosítania. Ehhez be kell jutni a helyszínre, és megszerezni a név–lokáció párost.
-
Termelési pontok (farmok) felszámolása: Egy ültetvényt akkor tud megsemmisíteni a GRF, ha legalább 10 percig tartja a helyszínt. Siker esetén a lokáció végleg kiesik a játékból.
Létszám: Max. 10 fő.
Dresszkód a GRF oldalon: Fontos az egységes csapat megjelenés, de bármi viselhető, ami nem ütközik a kartellek vagy a Unidad színeivel. Tilos a fekete felső/fejfedő, valamint a piros, sárga vagy kék színek használata.
Beépülés: A GRF egységeinek lehetőségük van beépülni a kartellek soraiba. Ehhez ruhát cserélhetnek, azonban egyszerre legfeljebb két fő teheti ezt meg.
Alapkészletek és fejlesztések: A GRF kisebb mennyiségű alapfelszereléssel indul, de 5 felderített lokáció után bővített készletet kapnak.
-
AR/SMG: 3 tár → 6 tár, LMG: 1 rakasz → 2 rakasz
-
5 gyógyítás → 10 gyógyítás (ennyiszer használható újra egy érszorító)
-
1 érszorító → 2 érszorító (egyszerre ennyi sérült gyógyítható)
-
1 gránát → 2 gránát
-
1 robbantó szett → 3 robbantó szett (a farmok felszámolásához szükséges)
MENETREND
Regisztráció és részvétel: A rendezvényen való részvételhez előzetes regisztráció kötelező a www.dogtag.hu oldalon. Nincs lehetőség plusz fő regisztrációjára, és regisztráció nélkül nem lehet részt venni a rendezvényen. Ha nem jelenik meg valaki és nem mondja le a regisztrációját a kapunyitásig, fenntartjuk a jogot, hogy a jövőben elutasítjuk a jelentkezését.
Korhatár: 15 év (16 év alatt csak kísérővel, 18 év alatt szülői engedéllyel).
Parkolás és belépés: A parkolás a játéktéren kívüli kijelölt helyen lehetséges, itt történik a beléptetés is.
Kapunyitás ~08:00 – első lépés a védőszemüveg felvétele! Érkezés után készítsétek elő a felszerelést, beleértve az összes replikát és tartalékot. A reggeli folyamatok a következők:
-
Eligazítás: kis csoportokban, rövid tájékoztatás a szabályokról és fontos változásokról. Kérjük, várjátok türelmesen a sorotokat, és ne zavarjátok a folyamatban lévő eligazítást.
-
Felelősségvállalási nyilatkozat kitöltése: szükséges a személyi igazolvány, útlevél vagy vezetői engedély. Itt érhető el az ÁSZF és a GDPR dokumentum is. Kitöltött és aláírt nyilatkozattal lehet továbbmenni a kronóhoz.
-
Replikák bemérése (kronó): minden replika mérés köteles, működőképes állapotban, a hozzá tartozó tárral és BB-vel töltve, saját BB-s Joul mérés.
-
Helyszíni regisztráció: leadni a kitöltött nyilatkozatot, valamint rendezni a belépőt. Fizetés csak készpénzzel lehetséges. A játék díja bélyegzőgyűjtő füzet felmutatásával: 5.500 Ft.
A regisztráció során lehetőség van hímzett frakció felvarró megvásárlására is, 3.500 Ft/db áron. A készlet korlátozott, ezért az igényedet előre jelezheted kommentben vagy privát üzenetben.
Ezután lehet felszerelkezni a játékra. A folyamatok betartása hozzájárul a pontos kezdéshez, és fenntartjuk a jogot, hogy a szabályokat megszegőket figyelmeztetés nélkül hazaküldjük.
Gyülekező ~ 10:00: Oldalparancsnoki eligazítás, felkészülés a játékra.
Játék kezdete ~ 10:30: Folyamatos játék, szünetek nélkül.
Játék vége ~ 16:30: A játék lefújása.
SZABÁLYRENDSZER: ASZ2024
Military Simulation - olyan játékmód, mely a valódi katonai hierarchiát és stratégiákat modellező játékmenetet ad meg. Alapja, hogy a játékos minden a játékban szükséges felszerelésével lép játékba, a játék területét csak indokolt esetben hagyja el. Milsim rendezvényeinken az alábbiakra lehet számítani:
-
Oldalvezetés: parancsnoki lánc van érvényben, vagyis Oldalparancsnok <-> Szakaszparancsnok(opcionális) <-> Rajparancsnok. Parancskövető magatartást várunk el a játékosoktól az ésszerűség határain belül.
-
Feladatorientált játékmenet: a játékosok kontakt-orientált küldetéseinek célja van ami túlmutat egymás kilövésén és in-off-game következményeket von maga után.
-
Realisztikus viselkedés: szerepbe helyezkedés, egyénileg és csapat szinten is elvárt, hogy a játék kiírásnak megfelelő magatartást és viselkedést mindenki vérmérséklete és képességei szerint kövesse.
-
BB limit és tármegkötés: Mid (80-200 db) / Low (40-80 db) / RealCap (~30 db) tárak használhatóak csak. Egy tárba tárazható BB maximum mennyisége van megkötve kategóriánként (AR/SMG: 100 db BB / tár, DMR: 50 db BB / tár), egyéb megkötés nincs vagyis annyi tárat hozol magaddal amennyit szeretnél. Pisztoly/sörétes/mesterlövész replikáknál nem lehet használni tár átalakítót, egyéb korlátozás nincs. SMG kit esetén az AR/SMG korlátozás lesz érvényes. Tárazni a visszaálló pontokon vagy ha van lőszeres ládák mellett lehetséges saját BB-ből. Wildlands rendezvényünkön korlátozottak az induló készletek, ez frakciónként eltérő!
-
Kivérzési idő: minden játékosnak 10 perc a kivérzési idő. Ha letelik a kivérzési idő akkor még nincs vége a játéknak, csak a gyógyulási idő duplázódik (120 másodperc) illetve már nem lehetséges a rablás amennyiben van a játékosnál rabolható kellék. Taktikai visszaállásra nincs lehetőség. Mikor kell a teljes csapatnak visszaállnia? ha kilőtték a csapat minden tagját és már nincs gyógyítási lehetőség illetve gyógyító személy.
-
Dedikált felcser: dedikált Medic / Felcser / Szanitéc láthatja csak el a játékosokat. 3-5 fős csapatonként egy fő kerül kinevezésre. Érszorítóval végzi el a gyógyítást a felcser, a sebesült játékos (fel)karjára felhelyezi és feszesre húzza. A gyógyítás alatt egy postásgumit is fel kell helyezni az ellátás alatt lévő játékos csuklójára, ezzel követik nyomon a felcserek az ellátási lehetőségeket. Gyógyulási idők: kivérzési időn belül (<10 perc) 60 másodperc, kivérzési időn kívül (10< perc) 120 másodperc. A gyógyítás befejezésével le lehet venni az érszorítót és az újra használható. A gyógyító közben harcolhat, vagy gyógyíthat más sérült játékost ha van plusz érszorítója. Ha a sebesültnél vannak az ellátáshoz szükséges eszközök, el lehet tőle venni és ellátni. Postásgumit visszaálló pontokon lehet rendezni, pótolni a hiányzó darabokat. A dedikált felcsert ha kilövik, a csapat bármely tagja elláthatja, az ellátás menete és ideje változatlan. Biztosított kellékek a felcsereknek: érszorító, postásgumi, vöröskeresztes karszalag.
-
Dedikált visszálló pontok: visszaállásra az oldalanként kijelölt helyeken (vöröskeresztes zászlóval ellátott) van lehetőség. Kötelező visszaállási idő nincs, rögtön indulhattok. Ha a teljes csapat áthalad egy visszaálló ponton a gyógyítási lehetőségeket újra lehet tölteni (postásgumit vissza lehet adni a felcsernek). Visszaálló pontok támadhatóak, ekkor szünetel a visszaállás.
-
Kommunikáció: műveleti egységeken belüli, legalább rajonként PMR rádió használat szükséges.
BÉRLÉS, SHOP
A rendezvényen a Shopot és replika bérlést a Civis Airsoft: Játékosok boltja fogja nyújtani. Vásárlással és replika bérléssel kapcsolatban vegyétek fel a kapcsolatot DrTothOtto-val privát üzenetben vagy itt komment formájában.
KEDVCSINÁLÓ
BŐVEBB INFORMÁCIÓ AZ EGYESÜLETRŐL ÉS PARTNEREINKRŐL ITT TALÁLHATÓ
Globális csevegő
...további hozzászólások