Az erdei pálya évzáró játéka. Egyszerű, két oldalas játékmenet, zászlós foglalási pontokkal beíró táblákkal...
Játék leírás
A csapatok a pálya két pontjáról indulva kezdik meg a játékot. A kezdőpontokat a játék elején hózzák ki az oldalparancsnokok, akik végig az adott oldalt fogják vezetni. Mindkét oldal feladata ugyanaz: megtalálni és minél tovább uralni a kijelölt pontokat. Ott felrakni az oldalszínnek megfelelő zászlót, majd beírni az időt az ott található beíró lapra. Kilövés esetén, ha még nem raktad át a zászlót, akkor már nem is tudod, viszont ha átraktad, akkor még holtan (sérülten) is be lehet írni az időt. Figyelem!!! A beíró pontok NEM a nevezetes pontokon találhatóak, hanem az erdőrészeken elszórva
Géppuska fészkek
Pálya két pontján kettő géppuskafészek lesz kialakítva. Nem titok, beíró pontok közelében...
A géppuskások mindenkit lőnek, akit látnak. Őket lőni lehet, kilövésük esetén öt perc kivérzés után újraélednek és folytatják az irtást tovább. Amennyiben kivérzési idő alatt oda tudsz jutni és az oldalszínnek megfelelő zászlót kitőzöd, akkor öt percig adott oldalt nem lövik. Géppuskások a kialakított helyükről nem mehetnek ki, csak onnan harcolhatnak.
Dresszkód
Katonai oldal (piros): mindenféle terepminta játszik, fejre csak sisak vagy bonnie
PMC (sárga): mindenféle egy színű ruha. Fejen csak sapka vagy baseball sapka
Ha nem sikerül tartani a dresszkódot, akkor karszalagozunk. Próbáljátok meg tartani, sokkal élvezhetőbb úgy egy ilyen játék
Medic
Kijelölt medicek gyógyíthatnak csak. Öt perc kivérzés alatt egy perces medic. Nincs korlátozva a medicelések száma, viszont a medicnél korlátozott a szalag, ami szükséges a gyógyításhoz. Medic medicelhető, önmagát kettő szalaggal, egy percig vagy másik medic egy szalaggal egy percig. Találat esetén az eltalált játékos HANGOSan jelzi a találatot, majd a sárga kendőt feltéve minimélis sebességgel mozoghat fedezék vagy medic felé. Sérültet a tűzvonalból lassan ki lehet húzni társnak. Az öt perc kivérzés leteltével a kiinduló pontra kell visszasétálni, majd onnan indulhatsz vissza. (Szívás? Igen. Nagy a pálya, ha kivérzel, akkor egy szép kis séta vár rád. Próbáljatok rajban mozogni, vigyázva a medicre)
A nap menete (Olvasd végig!!!)
Találkozó a Parkolóban. Itt lesz a regisztráció és a kronó is. Regisztrációkor 5.000.- Ft-ot kell fizetned, kapsz egy karszalagot, amit végig viselned kell. Aztán összepakolsz és mész kronózni. Eligazítás 9.30-kor. Itt kapják meg a csapatok a borítékokat, amiben a kezdési pontjuk lesz. Ha lekésted az eligazítást, akkor megállsz a parkolóban, nem zavarod a többieket és csak utána regelsz. Ezután mindenki az oldal pk által kihúzott kezdőpontra pakol, erre a napra az lesz a kijelölt Hq. Parkolóba csak akkor gyere vissza, ha feltétlen szükséges. A távolabbi pontokra kocsik viszik a rajokat. Kérlek itt ne kezd el, h 200m-re is vigyünk el, melegíts be, mert k..va sokat fogtok menni a nap folyamán… Rádión kapott jelzésre indul a játék, minden csapat egy időben indulhat el. Szünet, pihenő központilag NEM lesz, akkor pihensz, amikor akarod, ám a többiek addig is haladni fognak. Amikor vége a játéknak, a szervezőnél kell jelentkeznie mindenkinek, személyesen (!!!) és a karszalag leadásakor kap vissza mindenki 1-2.000.- Ft-ot, kiskönyvtől függően.
Miért kell ez? Ez egy hatalmas terület, kb. 270.000 m2. Ha itt vki elkeveredik, baleset éri, eltűnik azt észre sem vesszük. Nem szeretnénk a játék végeztével még hajtóvadászatot végezni vki után, aki esetleg korábban hazament csak azt nem jelezte
Woodland szabályok:
- pirotechnika szigorúan tilos
- pályahatárok szalagokkal kijelölve, azokra figyeljetek
- úton harcolni szigorúan tilos!!!
- Parkoló mellől illetve afelé lövést leadni tilos
Bélyegző gyűjtő füzettel a játék díja: 3.000.-
Globális csevegő
...további hozzászólások