A káosz folytatódik a Woodland pályán!
Az első részt megnyerő Tyrellek újra a diadalra törnek. Vajon sikerül most is behódoltatni a többi házat vagy most elvéreznek a harcokban?
Több királyság verseng a trónért. Minden királyság különböző előnyöket-hátrányokat kap...
Változások a kiírás végén!
Frakciók, házak
Baratheon ház (kék)
Elvileg őket illeti a trón, ám elfoglalni nagyon nem tudják. Segítséget kell kérniük egy erősebb (vagy akár több kisebb) háztól, akkor tudják csak elérni végső céljukat.
Különleges képesség: a Vörös papnő által tudnak fortélyokat bevetni. Megölni egy adott személyt, egy ház hűségét megingatni vagy épp magukhoz kötni egy másikat. Óránként kétszer, szervezői engedéllyel kapja a papnő a képességeket, azokat egy-egy alkalommal használhatja
Bolton ház (fekete)
A legszadistább mind közül. Tudják, hogy esélyük a végső győzelemre igen csekély, ezért aztán még nagyobb vadsággal vetik bele magukat a küzdelmekbe. Szövetségeik hamar meginganak, leginkább a harc élteti őket
Különleges képesség: Foglyot ejthetnek, akit maguk mellé tudnak kényszeríteni. A kivérzésüket töltő játékosokat elvihetik. Felmedicelve, fizikai kontakttal lehet saját hq-ra kísérni, ott hűséget fogad a háznak és átáll hozzájuk. Saját házhoz visszaállhat, ha kilövik és az eredeti ház mediceli meg
Lannister ház (fehér)
Egy Lannister mindig megfizeti az adósságát. Na igen... A ház dédelgetett álma a Vastrón megszerzése, ám ehhez igen csak nehéz út vezet. Feladatokon keresztül kell behódoltatni vagy szövetsgre bírni a kisebb házakat
Különleges képesség: rohamot tudnak vezényelni. Ilyenkor a rohamozó osztag tagjai 10 másodperces halhatatlanságot kapnak, ám aztán mindenki meghal. Medicelhetőek
Stark ház (zöld)
Amilyen zord az időjárás északon, úgy meg is edzette őket a sok-sok hosszú tél. Számukra a trón megszerzése inkább csak azárt kell, hogy békét teremtsenek a harcoló felek közt
Különleges képesség: Farkasaik vannak, vagyis berserkerré váló harcosaik, akik félóránként egy percig sebezhetetlenek, majd holtan rogynak össze
Targaryen ház
Korábbi megkérdőjelezhetetlen uralkodók, amíg éltek a sárkányaik. a halálukkal meggyengültek és kiszorították őket, ám a három újonnan születettel újra hatalomra törnek
Különleges képesség: Félóránként egyszer sárkánylángot küldhetnek egy adott területre, az ott lévő összes ember porrá omlik (nem lehet rabolni, medicelni)
Tyrell ház (piros)
Fondorlatos kis ház. Égikertben szépen kitanulták a csábítás, cselszövés és gyógyítás fogásait. Magukat megvédik, sőt nem viszolyognak a harctól és némi viszály szításától sem riadnak vissza
Különleges képesség: nincs dedikált medic, mindenki gyógyíthat mindenkit, viszont a medic időtartama kettő perc!
HQ-k
Minden HQ-n állandó parancsnokság kerül kialakításra. Az adott ház uralkodójának folyamatosan ott kell lennie. Ő is rabolható!
Minden HQ támadható!!!
A különböző főhadiszállásokat zászlók jelölik egyértelműen. Adott HQ zászlaja fix, nem rabolható, nem mozdítható.
Az elfoglalt zászlót a helyszínen kell hagyni.
Hódoltatás
Amennyiben egy ház megszerzi egy másik ház mobil zászlóját, illetve az uralkodóját el tudja rabolni és a saját hq-ra kísérni, akkor azt így behódoltatja, önmagába olvasztja. A ház minden tagjának be kell mennie az új hq-ra, ahol átszalagozzák és immár az új ház tagjaként játszik tovább. A játéktéren levő játékosokat értesíteni kell a változásról
Szabályok:
- mindkét feltételnek egyszerre kell teljesülnie (zászló és uralkodó is egyszerre a hq-n)
- csak élő uralkodó hódolhat és hódoltathat
- uralkodó rablásakor a Bolton-ház rablási szabályai érvényesek (kilő, megmedicel, fizikai kontakttal kísér saját hq-ra)
BB limit, Tárazás
BB limit: 300 BB + másodlagos fegyver.
Támogató fegyvereknél 1 rakasz
Tármegkötés nem lesz a játékon! Tárazni csak saját HQ-n vagy a nevezetes helyeken lehet
Medic
Mindegyik frakcióban létszámtól függően lesznek dedikált medikek
Medikelés menete: Lelőnek, hangos megvolt, HIT stb. Felteszed a narancs kendőt. A kilővés utáni fél percben lassan (!!!) mozoghatsz fedezékbe vagy a medic felé. A medikelés ideje 1 perc
Egy embert max kétszer lehet medikelni, a harmadik találatnál vissza HQ-ra. Onnan "tiszta lappal" indulhat vissza, bármikor
Kivérzési idő: 5 perc amit kötelezően ki kell várni.
Változások az első részhez képest
- minden háznak saját színű szalagja lesz mindkét felkaron, amit egész játékon viselni kell
- állandó parancsnokság minden hq-n
- autó csak off-game lesz jelen
- átdolgozott feladat lista
Etikai szabályok
A pályán beépített Game Marshallok lesznek, akik az esetleges csalókat le fogják fülelni és megoldják a vitás helyzeteket.
A vitatkozó felek minden esetben fél óra pihenőt kapnak a parkolóban, amennyiben nem tudják kulturáltan rendezni a konfliktust. Mindenki törekedjen a „bizalmi elv” (bízunk abban, hogy minden játékos betartja a szabályokat) betartására.
A HQ-n történő hangulatkeltés, találatmegadási legendák gyártása szintén pihenőt eredményezhet. A „rálőttem fél tárat és nem adta meg” és „a másik oldal tele van terminátorokkal” meséket tartsuk meg magunknak, ne rontsuk el a saját magunk, és mások napját sem. Jegyezd meg a gyanúsított személy leírását, jelentsd a szervezőknek, onnantól átvesszük. De ez ne menjen át 10 percenkénti panaszkodásba! Felnőtt emberek vagyunk, problémamegoldó képességgel, használjuk!
Kötelező felszerelés
- Védőszemüveg
- NARANCSSÁRGA találatjelző
- Rajonként legalább egy rádió
- Medik szalagot a szervezők biztosítanak, ezt a mediknek mindkét karján viselnie kell.
A nap menete (Olvasd végig!!!)
Találkozó a Parkolóban. Itt lesz a regisztráció és a kronó is. Regisztrációkor 5.000.- Ft-ot kell fizetned, kapsz egy karszalagot, amit végig viselned kell. Aztán összepakolsz és mész kronózni. Eligazítás 9.30-kor. Itt kapják meg a csapatok a borítékokat, amiben a kezdési pontjuk és feladat listájuk lesz. Ha lekésted az eligazítást, akkor megállsz a parkolóban, nem zavarod a többieket és csak utána regelsz. Ezután mindenki a raj pk által megadott kezdőpontra pakol, erre a napra az lesz a kijelölt Hq. Parkolóba csak akkor gyere vissza, ha feltétlen szükséges. A távolabbi pontokra kocsik viszik a rajokat. Kérlek itt ne kezd el, h 200m-re is vigyünk el, melegíts be, mert k..va sokat fogtok menni a nap folyamán… Rádión kapott jelzésre indul a játék, minden csapat egy időben indulhat el. Szünet, pihenő központilag NEM lesz, akkor pihensz, amikor akarod, ám a többiek addig is haladni fognak. Amikor vége a játéknak, a szervezőnél kell jelentkeznie mindenkinek, személyesen (!!!) és a karszalag leadásakor kap vissza mindenki 2.000.- Ft-ot.
Miért kell ez? Ez egy hatalmas terület, kb. 270.000 m2. Ha itt vki elkeveredik, baleset éri, eltűnik azt észre sem vesszük. Nem szeretnénk a játék végeztével még hajtóvadászatot végezni vki után, aki esetleg korábban hazament csak azt nem jelezte
Bélyegzőgyűjtő füzet érvényes! A játék ára füzettel: 3.000.-
Globális csevegő
...további hozzászólások