Lesz 4 db koffer. Minden koffer tartalmaz egy kétoldalú számlálót és egy neonzöld zsákot. 2 koffer ki lesz helyezve adott zónába, 1-1 koffert 1-1 frakciónak kell eljuttatnia 1-1 zónába. Amelyik frakció eljuttatja a koffert a zónába azt az ott kihelyezett kulccsal kinyitja és a saját frakció oldalszámlálóját elindítja. amíg le nem jár a kiszabott idő addig a koffert őrizni kell, elmozdítani tilos. Ha az ellen elfoglalja a koffert, akkor elindítja a saját oldal számlálóját. Ha a kiszabott idő lejárt, akkor annak a frakciónak a kofferben lévő zöld zsák felszabadul, vihetővé válik. El kell ezt juttatni a zsákon feljelölt zónába. Útközben az ellen visszaszerezheti, de csak úgy tudja felhasználni, ha vissza viszi az előző zónába a kofferhez és a felszabadításhoz szükséges ideig őrzi(számlálót elindítja és a felszabadítási idő lejár).
Ebből kifolyólag előfordulhat, hogy mindkét frakció felszabadította már a zöld zsákot, de még mindig nem ért oda a célzónába. Ilyen esetben mindkét frakciónak az lesz a célja, hogy megszerezze és eljuttassa a zsákot a célhoz.
A következő zónába ki lesz helyezve egy koffer, amit a zöld zsákban lévő kulcs nyit. Ebben a kofferben is egy számláló és egy zöld zsák lesz. Innentől pedig ugyanaz a feladat, mint az előző zónában. Felszabadítani és eljuttatni a zöld zsákot a következő zónába.....
Két fronton fog zajlani ugyanez a tevékenység. Az egyik útvonal az 1-2 zóna valamint a másik útvonal a 3-4 zóna. Az utolsó zónában futnak össze a szálak…….
Az utolsó (5-ös) zónában lévő koffer kinyitásához két zöld zsák azaz két kulcs szükséges. Ezek az 1-2 és 3-4 zóna útvonalakból jönnek. Ebben csak egy kétoldalú számláló lesz található. Amelyik frakciónak letelik a visszaszámlálási idő azaz uralni tudja az utolsó zónát az abban a pillanatban elindíthatja a zónában lévő rakétát és ezzel megnyeri a játékot. Rakéta kilövésére az oldalparancsnok adhat utasítást a HQ-járól. Addig nem lőhető ki.....
Ha 15:30-kor nem látszik reálisnak az, hogy a rakéta 16:00-ig ki lesz lőve valamelyik frakció által, akkor elindítunk egy Team Death Match-et és az az ember lőheti ki a rakétát, aki utoljára marad.
Vagyis az utolsó pillanatig mindkét frakció lehet győztes… ;) A rakéta kilövésével hangos tüzijáték és fesztiválhangulat keretei közt ünnepelheti a győzelmet.... :)
Lesz két oldalparancsnok. Rajokra osztott feladat megoldások, küldetések. A hatékony rádió kommunikáció a HQ és a rajok közt nagyon fontos, ezért kérnénk mindenkit, akinek van, hogy hozza a PMR-t magával. Rajonként legalább 1db rádió szükséges.
Dress kód:
- P.M.C: egyszínű ruházat(OD, fekete, tan, stb.) ill. civil öltözet. Terep mintájú ruházat tiltott, tac mellény sem lehet terep színű. Málhaöv, chest rig lehet terepmintás, mert az nem annyira dominál a ruházaton. Egyszínű baseball és patrol sapka, shemag, dokmunkás sapka. Sisak, boonie, bush tilos.
- Katonák: Egységes terep ruházat, nyugati terep minták. MTP, Multicam, Magyar boci, Woodland, stb. Sisak, boonie, bush, beret sapka. Tac mellényre, chest rig-re nincs megkötés.
Próbáljunk törekedni a dress kódra, bár bizonyos mértékben kompromisszum képesek vagyunk, amíg az nem rontja a játék élményét.
A játékon, mint a játék szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/unkorrekt/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt hazaküldhessünk, mely esetben nem áll módunkban a részvételi díjat visszaadni, valamint későbbi játékokból az adott egyént kizárhatjuk. Találatot korrektül meg kell adni. Akire panasz lesz egyszer figyelmeztetjük, másodjára megkérjük, hogy távozzon. Tudatmódosító szerek használata tilos.
A Játékon mindenki a saját felelősségén vesz részt, a szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!
Kapunyitás: 7:30-8:00 közt a Hajdu Ipari Zrt. parkolójában megkezdjük a regisztrációt
8:30-9:00 közt bevonulunk a pályára, kronózás.
9:45-kor eligazítás
10:15-10:30 közt HQ-k elfoglalása, játék kezdés.
Találat megadás/Medic rendszer:
Hangos Talált/Hit-hit/Megvolt kiáltással jelzed a találatot, narancs kendőt felteszed. Narancs kendő kötelezően legyen mindenkinél. Leülsz a földre vagy lefekszel és Medic után kiáltasz. Oldalanként 5db medic. Találat esetén 1 percig kézrátétellel gyógyít. Kivérzési idő 5 perc, amit meg kell várni, aztán mehetsz vissza a HQ-ra. Mediket csak medic gyógyíthat. medikelés átruházható, de csak a HQ-n. Visszaállásnál minimum 5 ember állhat vissza egyszerre. Az alatt megvárod, amíg meglesz az 5 fő. Taktikai visszaállást csak az oldalparancsnok rendelhet el.
Játékszabályok:
A játékon MASZ 2015(+kiegészítés) érvényes!
Fegyverek amik játszhatnak:
AEG/GBBR max. 400FPS
Pisztoly, Shotgun max. 400FPS
DMR max. 500FPS (minimum rálövési távolság 20m)
Sniper max. 600FPS (minimum rálövési távolság 20m)
5%-os mérési pontatlanságot alkalmazunk. Ha az alapján is meghaladja a fegyvered az FPS határt, akkor az a fegyver nem játszhat. Ebben az esetben van lehetőséged a helyszínen fegyvert bérelni. Ha esetleg bekrepál a tiéd, akkor is állunk rendelkezésedre egy bérfegyverrel….
Fegyverbérlés díjai:
Komplett felszerelés(játszós katonai ruha, mellény, maszk-szemvédelem, fegyver, 500bb)-3000Ft
Csak fegyver 500bb-vel 2000Ft
Csak fegyver bb-nélkül (tárral) 1500Ft
Cyma AK-ink és M4-eink vannak, valamint Shotgun-aink, ha arra vágysz.
Tárazás: Csak Real, Low és Midcap tárak játszhatnak. AEG-be Max 500bb lehet betárazva, DMR esetén max 250bb, Sniper esetén max 60bb, Pisztoly és shoti nincs korlátozva.
Gránát használat: Csak és kizárólag CO2 és GreenGas-os, BB-szórósokból Cyclone, elektromos, rugós gránát használható. Egyéb pirotechnikai eszköz, petárda, sikoly stb. használata tilos. Azonnali kizárással jár. Találat megadás a MASZ 2015 szabályrendszere szerint. A gránát elsülésének pillanatában 10x10m-es vagy attól kisebb szobában, szabad térben valamint 10x10m-nél nagyobb szobában 5m-es hatósugáron belül lévő személy halott és nem medikelhető. A hatókörön belül fedezék mögé ugró ember is halottnak minősül, mert a lökéshullám úgyis kinyírna. Ha nem egyértelmű, akkor inkább add meg sportszerűen. Füst gránát használható az épületekben is.
Várunk mindenkit szeretettel!!!
Globális csevegő
...további hozzászólások