Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

2.800 Ft
Miskolc

Legaktívabb játékosok tavaly


Heimdall
48 játék

tadam
46 játék

Vaktyuk
41 játék
4.
Dudu 40 játék
5.
Spin 39 játék
6.
DIO 35 játék
7.
Ytong 34 játék
8.
Damzo 33 játék
9.
TG 32 játék
10.
Safi 30 játék

Pálya ajánló

Debrecen


Crossfire

résztvevők / jelentkezés
 

Szervező

Szervező csapat:
Spectre Airsoft Sportegyesület

Főszervező:
Dudu

Társszervezők:
DrTothOtto

Játék ideje

Kapunyitás: 2026.01.18. 08:30
Kezdés: 2026.01.18. 10:00
Befejezés: 2026.01.18. 15:30

Részvételi díj

6.000 HUF

Helyszín

WoodLand



Cím:
Debrecen

GPS koordináták:
47.43546, 21.80296

ELŐSZÓ

A Crossfire játéksorozatot 2016-ban tomeKK a Vadkanok Airsoft Team égisze alatt indította útjára. Mi ehhez az alaphoz mentünk vissza, a játék mechanikáját és szabályait nem mi dolgoztuk ki, nem a mi munkánk. Tettünk hozzá, alakítottunk rajta egy kicsit de hűek maradtunk az alaphoz.

CROSSFIRE

Ezt a rendezvényt elsősorban azoknak a játékosoknak szánjuk, akik nem a feladatok okát vagy értelmét keresik, hanem azt, hogyan tudják azokat minél önállóbban, hatékonyabban megoldani — anélkül, hogy az airsoft technikai korlátaiból próbálnának előnyt kovácsolni. Egy sok mozgást igénylő, technikai kihívásokra épülő, történet nélküli, minimál kellékes játékot tervezünk, felesleges sallangok nélkül. A játék során az egymástól függetlenül mozgó 6 fős csapatok különböző pontokat keresnek fel, amikhez odaérve derül majd ki, hogy mi lesz a következő célpont, így számukra előre nem tervezhető módon kell bejárni majd az egész pályát töviről hegyire úgy, hogy a lehető legtöbb pontot gyűjtsék be, miközben a többi csapat is aktívan járja a pontokat keresztezve az ellenfeleik útvonalát.

  • A kiosztott térképen minden csapat megtalálja a saját indulópontját. A játék a kürtjelzésre indul, ekkor lehet elhagyni a kezdőpozíciót és elindulni az első célpont felé.

  • Amint elértek egy pontra, az ott található szúróbélyegzővel kell egy „pecsétet” elhelyezni a térképeteken. Ezután feltéphetitek a térképen lévő következő szekciót, amely felfedi a soron következő pontot. A cél egyszerű: a játékidő alatt minél több pontot begyűjteni.

  • Mivel a szerencsének jelentős szerepe van (az útvonal nehézsége, hogy melyik csapat mikor kivel fut össze, stb.), fontos kiemelni, hogy nem egymással kell versenyezni. Tűzzetek ki saját, belső célokat, és próbáljatok a saját elvárásaitoknak megfelelni.

  • A regisztráció során vegyétek figyelembe, hogy mely PMR frekvenciák melyik csapatoknak vannak kiosztva. A programozható rádióval érkező játékosokat megkérjük, hogy a PMR8 utáni csatornákra regisztráljanak.

A játékra hozz magaddal kényelmes hosszú ruházatot; olyan lábbelit ami védi a bokádat; ennivalót és folyadékot; nyáron kullancs/szúnyogriasztót; készpénzt, hiszen a belépőt csak így tudod rendezni és a legfontosabb a sportszerű viselkedés. Ajánlott, hogy rendelkezz: karórával amivel tudod mérni a kivérzési időt; rádióval, hogy tudj kommunikálni a társaiddal illetve a szervezőkkel ha szükséges.

Haladó és tapasztalt játékosoknak ajánlott ez a rendezvény. Első játéknak semmiképp se ajánljuk.

HELYSZÍN: WOODLAND

Egy nagyobb erdő 27 hektáros része a játéktér. Több fajta fás terület, telepített akác, nyárfás, helyenként sarjerdők, illetve egy nagyobb egybefüggő fenyves alkotja a területet. Egymástól jól elkülöníthetőek a részek, azokat a térképen jelölni is fogjuk.

Minden csapatnak biztosítunk egy molinó térképet, amit a játék után haza is vihetnek a játékosok.

Megközelíthető: Debrecen felől Létavértes felé a Diószegi úton kifele gépkocsival a 17es km táblánál dupla piros-fehér oszlop balra. A műúttól kb 300 m-re a parkoló jobbra az erdőben. Távolsági busszal a Liget-tanya elnevezésű megállóhelyig, onnan gyalog kb 800m a pálya. Jól kialakított út befele, minden időben szépen járható alacsonyabb autókkal is.

Parkolás: A játéktéren, a térképen is jelölt lokáción. A területnek a parkolótól északi részét tervezzük használni, így a parkoló környékén lövöldözés nem lesz, ha véletlenül a közelébe keveredtek, fokozott figyelemmel távolodjatok el onnan!

Pályahatárok: Az erdőrész egyértelműen körbe jelölt határokkal rendelkezik, az északi és a déli részen a fákon jól azonosítható piros jelölésekkel. Nyugati oldalon egy földút, keletről árok és kerítés jelzi a határt.

A terület egészén jelentős lehet a kullancs jelenlét. Ellene védekezni szorosan kötött nadrágszárral, magas bakanccsal és különböző riasztó spray használatával hatékonyan lehet. Vigyázzunk magunkra!

Időjárás: Mivel a rendezvény teljes mértékben kültéri helyszínen zajlik, fenntartjuk a jogot a lemondásra, amennyiben a rendezvény kezdetét megelőző 24 órában az előrejelzések 3 mm vagy annál több csapadékot jeleznek a játék időtartamára.

Egyetlen lakott tanya van a pálya szélén, teljes egészében körbe kerítve, jelölve, kellő távolságban a biztonságos játékhoz. Ez a térképen jelölve is van (piros négyzet).

A pályán pirotechnikai eszközök használata szigorúan tilos!!! Hanggránát mehet, de semmi, ami hőt ad le.

CSAPATOK FELÉPÍTÉSE, DRESSZKÓD

Csapatok létszáma: 6 fő. A teljes csapatnak együtt kell mozognia. Ha a csapat tagjai szétszakadnak, a lehető leghamarabb rendezni kell a soraikat. A játék során ellenségnek tekintendő minden más csapat, együttműködésre nincs lehetőség. Minden csapatnak rendelkeznie kell egy működő PMR rádióval. Olyan ruhában gyertek, amelyben jól érzitek magatokat: lehet gyakorló, civil melegítő vagy akár munkásruha is. Mellény, sisak, bármi jöhet. Egy csapaton belül maximum egy mesterlövész, egy DMR és egy géppuska replika lehet. Csapatoknak kiosztott kellékek amiket biztosítunk a játék idejére:

  • Molinó térkép és filctoll: A helyszínnél található térkép pontos másolatát biztosítjuk kiváló minőségű molinóra nyomtatva.

  • Gyógyításhoz szükséges kellékek: Postásgumi, vöröskeresztes karszalag, feket/lila érszorítók. Gyógyítás részletes szabályai lentebb megtalálható.

BATYUS KIHÍVÁS

Teljesítsd a napot anélkül, hogy a pihenőbe időt töltenél, készülj fel a teljes játékidőre és oldj meg mindent kint a pályán. Ez egy ÖNKÉNTES kihívás.

Mi szükséges egy CF-re, ami jó, ha nálad van? Legyen mit ellőni, legyen mit inni és legyen mit enni. Woodlanden másra nagyon nem leszel ráutalva abban a néhány órában, ami alatt játszani fogsz. Így ha ezt egy zsákba össze tudod rakni, azt egész nap magaddal viheted és nem kell a pihenőbe mászkálni állandóan, egyúttal egyfajta gyakorlás is olyan játékokra, ahol szükséged lehet, hogy a hátadon vidd a „házad”.

Egy 15 literes kis zsákot alapul véve:

  • A bb-t és akksit nem kell részletezni. Tudsz bárhol tárazni, ahol a csapatod épp elvonul pihenni, a tartalék akksi pedig mindig jó, ha kéznél van.

  • Víz és izotóniás ital: érdemes csapvizet vinni flakonban, legalább másfél litert (a csapvíz fogyasztás előnyeinek mindenki olvasson utána), de egy intenzív játék alatt akár 2 liter folyadékra is szükségünk lehet és a hidratálás fontos dolog. Az izotóniás ital segít visszapótolni a szükséges szénhidrátokat, elektrolitokat.

  • Étel: mivel néhány óra csupán a játék, előtte és utána is bőven akad idő egy villásreggelire vagy majd egy ötfogásos vacsorára, így kevés élelmet kell cipelni. Szendvics, tonhalsaláta, müzliszelet – néhány olyan dolog, amivel kihúzod a napot és nem foglal sok helyet.

  • A nedves törlőkendő és a kézfertőtlenítő talán tudjuk, miért fontos.

Opcionális, hogy emellé ki mit szeretne még magával vinni, azonban ezzel a „basic” felállással a CF úgy teljesíthető, hogy nem kell a pálya egy adott pontjára folyamatosan visszajárni tárazni/enni.

Összegezve: kevés plusz súlyt kell vinni, azonban ez lehetővé teszi, hogy a csapatod mobil maradjon, bárhol és bármikor tudj tárazni, tartani egy 5 perces szünetet és elkezdeni gyakorolni egy másabb stílusra.

MENETREND

Regisztráció és részvétel: A rendezvényen való részvételhez előzetes regisztráció kötelező a www.dogtag.hu oldalon. Nincs lehetőség plusz fő regisztrációjára, és regisztráció nélkül nem lehet részt venni a rendezvényen. Ha nem jelenik meg valaki és nem mondja le a regisztrációját a kapunyitásig, fenntartjuk a jogot, hogy a jövőben elutasítjuk a jelentkezését.

Korhatár: 15 év (16 év alatt csak kísérővel, 18 év alatt szülői engedéllyel).

Parkolás és belépés: A parkolás a játéktéren kívüli kijelölt helyen lehetséges, itt történik a beléptetés is.

Kapunyitás ~08:00 – első lépés a védőszemüveg felvétele! Érkezés után készítsétek elő a felszerelést, beleértve az összes replikát és tartalékot. A reggeli folyamatok a következők:

  • Eligazítás: kis csoportokban, rövid tájékoztatás a szabályokról és fontos változásokról. Kérjük, várjátok türelmesen a sorotokat, és ne zavarjátok a folyamatban lévő eligazítást.

  • Felelősségvállalási nyilatkozat kitöltése: szükséges a személyi igazolvány, útlevél vagy vezetői engedély. Itt érhető el az ÁSZF és a GDPR dokumentum is. Kitöltött és aláírt nyilatkozattal lehet továbbmenni a kronóhoz.

  • Replikák bemérése (kronó): minden replika mérés köteles, működőképes állapotban, a hozzá tartozó tárral és BB-vel töltve, saját BB-s Joul mérés.

  • Helyszíni regisztráció: leadni a kitöltött nyilatkozatot, valamint rendezni a belépőt. Fizetés csak készpénzzel lehetséges. A játék díja bélyegzőgyűjtő füzet felmutatásával: 5.000 Ft.

Ezután lehet felszerelkezni a játékra. A folyamatok betartása hozzájárul a pontos kezdéshez, és fenntartjuk a jogot, hogy a szabályokat megszegőket figyelmeztetés nélkül hazaküldjük.

Gyülekező ~ 09:30: Oldalparancsnoki eligazítás, felkészülés a játékra.

Játék kezdete ~ 10:00: Folyamatos játék, szünetek nélkül.

Játék vége ~ 15:30: A játék lefújása.

SZABÁLYRENDSZER: ASZ2024

Túlélő: olyan játékmód amely egy minden raj-minden raj ellen alapú, “túlélő” túra játék. A résztvevők 6 fős csapatokra vannak osztva, így kell teljesíteni az elérhető feladatokat.

  • Oldalvezetés: nincs, a csapatoknak maguknak kell megoldaniuk minden szituációt.

  • Csapatmozgás: a teljes csapatnak együtt kell mozognia. Ha a csapat tagjai szétszakadnak, a lehető leghamarabb rendezni kell a soraikat. A játék során ellenségnek tekintendő minden más csapat, együttműködésre nincs lehetőség.

  • BB limit és tármegkötés: Mid (80-200 db) / Low (40-80 db) / RealCap (~30 db)  tárak használhatóak csak. Egy tárba tárazható BB maximum mennyisége van megkötve kategóriánként (AR/SMG: 100 db BB / tár, DMR: 50 db BB / tár), egyéb megkötés nincs vagyis annyi tárat hozol magaddal amennyit szeretnél. LMG esetén a rakaszba tölthető maximális lövedék száma 2500 db. Rakaszok száma nincs korlátozva. Pisztoly/sörétes/mesterlövész replikáknál nem lehet használni tár átalakítót, egyéb korlátozás nincs. SMG kit esetén az AR/SMG korlátozás lesz érvényes. Tárazni a visszaálló pontokon vagy ha van lőszeres ládák mellett lehetséges saját BB-ből.

  • Kivérzési idő: minden játékosnak 10 perc a kivérzési idő. Ha letelik a kivérzési idő akkor még nincs vége a játéknak, csak a gyógyulási idő duplázódik (120 másodperc) illetve már nem lehetséges a rablás amennyiben van a játékosnál rabolható kellék. Taktikai visszaállásra vagyis a csapat élő tagjai feladják a harcot, nincs lehetőség. Mikor kell a teljes csapatnak visszaállnia? ha kilőtték a csapat minden tagját és már nincs gyógyítási lehetőség illetve gyógyító személy, ha ez a kivérzési idő lejárta előtt történik meg, lehet menni visszaállni. Kiegészítés: ha vannak rabolható tárgyak a játékban akkor a szállító személynek MINDEN ESETBEN ki kell várnia a kivérzési időt!

  • Felcser: dedikált Medic / Felcser / Szanitéc láthatja csak el a játékosokat. 2-5 fős csapatonként egy fő kerül kinevezésre. Érszorítóval végzi el a gyógyítást a felcser, a sebesült játékos (fel)karjára felhelyezi és feszesre húzza. A gyógyítás alatt egy postásgumit is fel kell helyezni az ellátás alatt lévő játékos csuklójára, ezzel követik nyomon a felcserek az ellátási lehetőségeket. Egy felcser 5 postás gumival rendelkezik, tehát ennyi gyógyítási lehetősége van. Gyógyulási idők: kivérzési időn belül (<10 perc) 60 másodperc, kivérzési időn kívül (10< perc) 120 másodperc. A gyógyítás befejezésével le lehet venni az érszorítót és az újra használható. A gyógyító közben harcolhat, vagy gyógyíthat más sérült játékost ha van plusz érszorítója. Ha a sebesültnél vannak az ellátáshoz szükséges eszközök, el lehet tőle venni és ellátni. Postásgumit visszaálló pontokon lehet rendezni, pótolni a hiányzó darabokat. A dedikált felcsert ha kilövik, a csapat bármely tagja elláthatja, az ellátás menete és ideje változatlan. Biztosított kellékek a felcsereknek: érszorító, postásgumi, vöröskeresztes karszalag.

  • Öngyógyítási lehetőség: speciális érszorítóval saját magát is elláthatja a sebesült játékos, végtagra (kar vagy láb) kell felhelyezni és feszesre húzni. Visszaállásonként egy alkalommal teheti ezt meg a játékos. Ez az érszorító visszaállásig, vagy visszaálló ponton történő áthaladásig fennmarad. Levétel után újra elláthatja magát a játékos egy alkalommal. Az ellátási idő 60 másodperc. Biztosított kellékek a játékosoknak: egyedi érszorító az öngyógyításhoz.

  • Visszaálló pontok: visszaállásra a kijelölt helyeken (vöröskeresztes zászlóval ellátott) van lehetősége a csapatoknak. Kötelező visszaállási idő nincs, rögtön indulhattok. Ha a teljes csapat áthalad egy visszaálló ponton a gyógyítási lehetőségeket újra lehet tölteni (postásgumit vissza lehet adni a felcsernek illetve levehetőek a speciális érszorítók). Visszaálló pontok nem támadhatóak!

  • Kommunikáció: rádiókat a csapaton belüli kommunikációra lehet használni amivel növelhető a csapat hatékonysága. Lehallgatás engedélyezett de a zavarás tilos!

BÉRLÉS, SHOP

A rendezvényen a Shopot és replika bérlést a Civis Airsoft: Játékosok boltja fogja nyújtani. Vásárlással és replika bérléssel kapcsolatban vegyétek fel a kapcsolatot DrTothOtto-val privát üzenetben vagy itt komment formájában.

BŐVEBB INFORMÁCIÓ AZ EGYESÜLETRŐL ÉS PARTNEREINKRŐL ITT TALÁLHATÓ

Résztvevők

01. csapat, PMR01: 446.00625
Létszám: 0 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
02. csapat, PMR02: 446.01875
Létszám: 0 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
03. csapat, PMR03: 446.03125
Létszám: 1 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Hiuz1 Ranger Team Szebenyi Sándor
 
04. csapat, PMR04: 446.04375
Létszám: 0 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
05. csapat, PMR05: 446.05625
Létszám: 0 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
06. csapat, PMR06: 446.06875
Létszám: 0 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
07. csapat, PMR07: 446.08125
Létszám: 0 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
08. csapat, PMR08: 446.09375
Létszám: 3 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
DrTothOtto T.A.T. Tóth Ottó
Dudu SPECTRE Dudás István
vojtyek SPECTRE Tóth Béla
 
09. csapat, PMR09: 446.10625
Létszám: 4 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Fenyes T.A.T. Fényes Zsolt
Pain T.A.T. Farkas Gyula
tadam Bad Company Tolnai Ádám
ujpal T.A.T. Ujpál Attila
 
10. csapat, PMR10: 446.11875
Létszám: 0 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
11. csapat, PMR11: 446.13125
Létszám: 0 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
12. csapat, PMR12: 446.14375
Létszám: 2 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Dome SPECTRE
lysthe SPECTRE
 
13. csapat, PMR13: 446.15625
Létszám: 0 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
14. csapat, PMR14: 446.16875
Létszám: 5 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Bandi Eagle Flank Kovács András
Daev Eagle Flank Pék Dávid
Kcs Eagle Flank Kovács-Csizmadia Márton
Manitou Eagle Flank Török Dániel
PPeti Eagle Flank Pék Péter
 
15. csapat, PMR15: 446.18125
Létszám: 0 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
16. csapat, PMR16: 446.19375
Létszám: 0 / 6 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2025 powered by TRONIX webdesign