Rendszabályok:
Gyülekező és parkolási lehetőség az Objektum előtt. Ott rövid eligazítás, regisztráció és létszámellenőrzés, csapatosztás, majd kb. 9.30kor együtt, gyalogosan megyünk át a pályára. A napi cuccokat mindenki hozza magával, ki- és bejárkálás nem engedélyezett. Felszerelést az oldalszínek számára kijelölt HQn kell lepakolni, aztán eligazítás.
Mivel a mozgás egyszerre történik, így MINDENKIT megkérnék, hogy időben érkezzen, mert későbbi csatlakozásra nincs lehetőség
Kb. egykor tartunk egy fél órás ebédszünetet. Addig és ez után lehetőleg aktív játékot kérnék
Az etikus viselkedés elvárt, mindenféle vita, nézeteltérés mindkét (vagy több) fél azonnali kitiltását vonja maga után. A belépési hozzájárulást ilyen esetben sincs módunkban visszatéríteni
Pirotechnikai eszközök, Füst-, hang- és egyéb gránátok használata TILOS!
Az épületek mellett 10 méteres körzetben és épületen belül csak egyes lövés engedélyezett!
A játék leírás:
A játék célja az, hogy több egymással szemben álló csapat egy előre meghatározott (a többi csapatétól eltérő) útvonalon haladjon végig, és az egymást rendszeresen keresztező csapat mozgások során kialakuló konfliktusokat „kezeljék”. A csapatok nem ismerik előre a saját útvonaluk pontos részleteit (az állomások sorrendjét), mindig csak a soron következő állomás pozíciójáról szerezhetnek tudomást az éppen meglátogatott regisztrációs ponton. Az a csapat győz, amelyik a legrövidebb időn belül teljesíti a teljes útvonalat.
A Csapatok:
~10 fős csapatok fognak egymással versengeni, mindegyik csapat saját HQ-val rendelkezik, amely visszaálló pont is egyben. A HQ-k nem számítanak harci területnek, tehát tilos ostrom alá venni vagy a HQ-n tartózkodó csapatnak onnan kifelé támadni! A HQ-n a sárga találatjelző kendő viselése kötelező! Minden csapatnak saját színe lesz, amelynek megfelelő színű szalaggal lesznek megjelölve mindkét karjukon. Minden csapatban lesz egy Medic (fehér alapon vörös keresztes karszalaggal lesz azonosítva), mely szerepet kizárólag a visszaálló ponton cserélhetnek egymás között a csapat tagok!
A „Normál” Csapatok Medic rendszere:
Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.
Normál találat esetén hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendővel/sapkával tesznek a fejükre. Ezután 5 percük van a „kivérzésig”, azaz ennyi idejük van arra, hogy a saját csapatuk Medic-je gyógyítsa őket. Csak és kizárólag a Medic gyógyíthat, Ő maga viszont nem gyógyítható, neki az első találat is HQ-ra való azonnali visszatéréshez vezet. Nincs korlátozva a gyógyítások száma Játékosonként, viszont ha a kivérzési idő lejárt, akkor az adott Játékos hangos „HALOTT VISSZATÉR A HQ-ra!” kiáltással jelzi, hogy ő már nem medikelhető és elindul a csapata visszaálló pontjára. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a Medic vagy egy másik csapat tag kihúzza a sérültet a tűzvonalból és utána fogva tartja a sérült csuklóját egy percig, majd mind a ketten folytathatják a játékot. Amennyiben a Medic-et támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni az 1 perces gyógyítási folyamatot. A HQ-ról visszaállni minden 15. percben lehet (pl.: 10:15; 10:30; 10:45; 11:00; …).
A rohadékok:
6 fő egy külön csapatot fog alkotni, akiknek a feladata az lesz, hogy a regisztrációs pontok felkeresésében megakadályozzák a többi csapatot. Az, hogy egy rajként vagy külön-külön mozognak, magányos farkasként vadásznak vagy összehangolt rajtaütéseket szervezve gerilla harcmodort folytatnak, ez csak rajtuk múlik.
Medic rendszerük:
Találat esetén hangos „MEGVOLT, KIESTEM!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendővel/sapkával tesznek a fejükre. Számukra nincs medikelés, a találat után azonnal a saját HQ-jára vonul és 5perc várakozás után visszaállhat a játékba.
Baráti tűz is találatnak számít!
Késelés (egy „X”-et rajzolsz az ellenfél testére a gumikéssel/baltával/stb.): Késelés esetén a megkéselt játékos hangos jelzés nélkül felveszi a találatjelző narancssárga kendőt/sapkát és anélkül, hogy a csapatának különjelezné, azonnal a csapat HQ-jára vonul. A találatot kapott és kivérzési idejüket töltő játékosok késelés esetén azonnal a visszaállóra vonulnak, ők már nem gyógyíthatóak abban a körben.
BB limit nincs, minden játékos annyi BB-t táraz be a HQ-n amennyit csak elbír, viszont tárazás csak a HQ-n megengedett. High, mid, low/real cap tárak használata is engedélyezett viszont félautomata/DMR (max. 80BB) és ismétlő mesterlövész fegyverek (max. 40BB) esetében kizárólag a MASZ 2015 szabályai szerint előírt tárkapacitás a megengedett! Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!
Gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK!
Globális csevegő
...további hozzászólások