Üdv!
Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni Téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében. A helyszín az R.C.A.T. Új pályája az Aréna, ami a Digép ipari parkban található (Régi pályával szemben lévő utca végén). A pálya egy nagy belső térrel rendelkező épület több szinttel, szobával, és lépcsővel, valamint külső épületekkel és erdős területtel.
Hely:
R.C. ARÉNA
DIGÉP Ipari Park /DIGÉP Industrial Park
Miskolc, Kerpely Antal u., 3533
48.093801, 20.720074
Szervezők:
Safi: 06 70 276 hetvenegy hetvenhét
Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek
Menetrend:
Kapunyitás: 8:00 (érkezz időben vagy jelezd a késésed)
Chrono: 8:30 (1 üres tárral érkezz )
Eligazítás: 09:15 (menetkészen, játékra készen állva)
Kezdés: ~ 09:45
Vége: ~ 16:00
Belépő: 09:00-ig 3000HUF, 09:00 után 4000HUF
Hölgyeknek ingyenes!
Kötelező és Javasolt felszerelés:
Kötelező a védőszemüveg használata! Elsősorban az arc vonalához szorosan illeszkedő (szivacs vagy gumiharang) perforált acéllemezes vagy polikarbonát szemüvegek használatát javasoljuk! Nekünk ez a típus vált be: https://www.taiwangun.com/tactical-glasses-goggles/panoramic-ventilated-goggle-clear-olive-pj
Vásárlás után, a használat megkezdése előtt mindig teszteld le egy erősebb replikával a szemüveg tartósságát, egy közelről (max. 1m) a szemüveg lencséjére merőlegesen leadott lövéssel!
Narancssárga találatjelző kendő/sapka megléte kötelező minden Játékosnál!
Ajánlott az arc védelem, valamint térd illetve könyökvédők és bakancs/strapabíró túracipő!
Volt ipari területen lett kialakítva a játéktér, ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére!
Lehetőleg mindenkinél legyen PMR rádió, de egységenként legalább egy rádió megléte fontos!
Lámpa vagy tracer használatával történő torkolattűz imitáció a földalatti és sötét területeken kötelező!
Történet:
2006-ban az Amerikai Egyesült Államok hadserege helyőrségeket telepített Észak-Afganisztánba, hogy felvehessék a harcot a felkelőkkel.
Az volt a céljuk, hogy helyi lakosok segítségével megállítsák a fegyverek és tálib harcosok beáramlását Pakisztánból. Ezek közül az egyik a Kamdesh tábor volt, amit egy völgyben állítottak fel a Hindukus-hegységben.
A Kamdeshi csatát követő tanulmány a hadsereg vezetését tette felelőssé a tábor nem megfelelő védelméért. És javasolták, hogy számolják fel az összes nyilvánvalóan védhetetlen helyőrséget.
A 2009. október 3-án tanusított bátorságukért, a 3-61-es bravo század lett az Afganisztáni háború legtöbbször kitüntetett egysége. Daniel Rodriguez-t bronzcsillaggal, míg Andrew Bundermann-t kitüntetett szolgálati kereszttel tüntették ki.
A Keating helyőrségi csata volt 50 év után az első, ahol két élő katonának is odaítélték a becsületérmet.
Játékmenet:
A játék kezdetén a térképen jelölt elfoglalható pontokat (5db.) az Amerikai Hadsereg 10. Hegyi Hadosztálya birtokolja. A támadó Tálib erők fő feladata az elfoglalható pontok többségének megszerzése és minél hosszabb ideig tartó folyamatos birtoklása lesz. A pontokon kihelyezett sakk óráknak a megfelelő oldalra állításával és a megadott időtartam 0-ra való vissza számoltatásával tudják biztosítani az adott pont feletti győzelmüket mely után az adott pont nem foglalható vissza.
A Tálib csapatok támadásával párhuzamosan az amerikai csapatoknak védeni kell a pontokat, a játék elején a kihelyezett órák alapból nekik számolják vissza az időt, viszont ezért nekik hosszabb idő tartamot kell leszámoltatni.
A Harcoló felek:
US Army - 10. Hegyi Hadosztály
Létszám: a Résztvevők 50%-a.
Szerveződés:
Alapvetően 5 fős csapatokba (4 fő lövész + 1 fő medik akit mindkét felkaron extra fehér szalag jelöl, mely szerepet kizárólag a visszaálló ponton cserélhetnek egymás között a csapat tagok), csapatonként min. egy rádió kötelező.
Oldal irányitás és parancsnoki láncolat van érvényben ezen az oldalon, ezt vegyétek figyelembe a jelentkezésnél! Csak abban az esetben engedélyezett a fegyverhasználat, ha fegyver azonosítva van, fegyvertelen személyre lőni szigorúan tilos! Azon katona aki ezt megszegi büntetést kap (börtön, és pontlevonás az oldaltól.)
Dress code: Egységes USA/NATO mintázatú ruha és taktikai mellény, bonnie kalap vagy sisak kötelező! Ghillie ruha használható. Nem használható ezen az oldalon: OD színű öltözet, baseball sapka!
Célok:
- A Keating Helyőrség területének védelme;
- A helyi lakosokkal való jó kapcsolat fenntartása;
- A parancsnokság delegálhat további feladatokat az egységeknek.
Visszaálló pont/ok: A térképen narancssárga körrel jelölt terület.
Medikelés:
Alap esetben minden játékosnak a bal csuklóján van a két gyógyítási lehetőséget jelképező 2db. gumiszalag. A medikelések során a Medik ezt a két szalagot teszi át a játékos jobb csuklójára, melyet ezután 1 percig folyamatosan fognia kell.
A Medik kétszer gyógyíthat mindenkit, ő maga viszont nem gyógyítható, ő az első találat után azonnal a visszaálló ponton éled újra.
Ha egy játékost harmadszorra is eltalálnak (már mindkét medik szalagja a jobb csuklóján van) azonnal a visszaállópontra megy és ott rögtön újraéledhet.
Kivérzési idő 5perc, melyet kötelező kivárni!
Tálib harcosok
Létszám: a Résztvevők 50%-a.
Szerveződés:
Az adott küldetés igényeinek megfelelő létszámú csapatokba tömörülve, csapatonként min. egy rádió kötelező.
Dress code: Lehetőleg arab (esetleg polgári) ruházat. Terep színű minták, taktikai mellény, bonnie kalap/sisak/ baseball sapka használata tiltott!
Célok:
- A Keating Helyőrség elfoglalása, a védők semlegesítése;
- A Legfőbb Vezér delegálhat további feladatokat az egységeknek.
Visszaálló pont/ok:
Az alap visszaálló pontjuk az tálib térképen piros körrel jelölt terület A HQ-ként szolgáló tábor a másodlagos visszaálló pont (tálib térképen tálib zászlóval jelölve), ennek lokációja a játék elején az amerikai csapat számára nem ismert. Ha ez a HQ támadás alá kerül, akkor a támadás visszaveréséig az alap visszaálló ponton kell visszaállni a kilőtt tálib játékosoknak.
Medikelés:
1x medikelhet mindenki mindenkit, alap esetben minden játékosnak a bal csuklóján van az egy gyógyítási lehetőséget jelképező 1db. gumiszalag. A medikelések során a gyógyítást végző játékos ezt az egy szalagot teszi át a játékos jobb csuklójára, melyet ezután 1 percig folyamatosan fognia kell.
Ha egy játékost másodszorra is eltalálnak, azonnal a visszaállópontra megy és ott rögtön újraéledhet.
Kivérzési idő 5perc, melyet kötelező kivárni!
LARP elemek:
Túsz ejtés: A kivérzési idejüket töltő (medikelni kell túsz ejtés előtt), vagy dobatással megadásra kényszerített játékosokat lehetőség van túszul ejteni. A parancsnokságra kísérve max. 5 percig kihallgatható, ez idő alatt legalább egy kérdésre köteles az igazságot válaszolni! Az 5 perc lejárta után a túszul ejtett játékos találatjelző kendővel elvonulhat a saját visszaálló pontjára újraéledni. Ha a túszul ejtett játékos vállalja, váltságdíj vagy fogoly csere követelése céljából hosszabb ideig is fenntartható a ’’túsz’’ státusza.
Motozás: A kivérzési idejüket töltő vagy túszul ejtett játékosokat lehetőség van motozni. A játékos saját felszerelésének bármely eleme nem vehető el tőle, a motozás során azonosított replikákat/kést/gránátot/egyéb tárgyakat csak OFF-olni lehet!
Rádió lehallgatás: Ha a kivérzési idejüket töltő, vagy túszul ejtett játékosok motozása során rádiót találsz, onnantól kezdve, hogy ezt lejelented a parancsnoknak, onnantól kezdve a parancsnok (vagy egy általa kijelölt személy) 30percig lehallgathatja van az ellenfél rádió csatornáit.
Találatjelzés
Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.
Normál találat esetén hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre. Ezután 5 percük van a „kivérzésig”, azaz ennyi idejük van arra, hogy a saját csapatuk Medic-je gyógyítsa őket. Csak és kizárólag a Medic gyógyíthat, Ő maga viszont nem gyógyítható, neki az első találat is az alap vagy a mobil visszaálló pontra (Orvos) való azonnali visszatéréshez vezet. Ha a kivérzési idő lejárt, akkor az adott Játékos hangos „HALOTT VISSZATÉR A VISSZAÁLLÓRA!” kiáltással jelzi, hogy ő már nem medikelhető és elindul a csapata visszaálló pontjára. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a Medik vagy egy másik csapat tag kihúzza a sérültet a tűzvonalból és utána végezheti el a gyógyítást. Amennyiben a Mediket támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni a gyógyítási folyamatot.
A baráti tűz is találatnak számít!
Késelés (egy „X”-et rajzolsz az ellenfél testére a gumikéssel/baltával/stb.): Késelés esetén a megkéselt játékos hangos jelzés nélkül felveszi a találatjelző narancssárga kendőt/sapkát és anélkül, hogy a csapatának külön jelezné, azonnal a visszaálló pontra indul. A találatot kapott és kivérzési idejüket töltő játékosok késelés esetén azonnal a visszaállóra vonulnak, ők már nem gyógyíthatóak abban a körben.
Tárhasználat/BB limit
Kizárólag Mid/lowcap tárak használata engedélyezett!
Tárazás csak a visszaálló ponton vagy az elfoglalható pontokon engedélyezett!!
Pisztolyok, sotik: nincs lekorlátozva a betárazott BB-k száma.
Rohamfegyverek, SMG-k: táranként max. 50BB, max. 500BB lehet egyszerre betárazva.
Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű replikáknál 2500BB lehet betárazva.
A Félautomata DMR és ismétlő mesterlövész replikák esetén a tárankénti BB-k mennyisége ne haladja meg az adott replika éles változatának normál tárjainak kapacitását!
Félautomata/DMR: táranként max. 30BB, max. 150BB lehet egyszerre betárazva, másodfegyver kötelező!
Ismétlő mesterlövész fegyverek: táranként max. 10BB, max. 150BB lehet egyszerre betárazva., másodfegyver kötelező!
Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!
Épületen belül 200fps-alatt mehet a hosszabb (max. 20db. BB) sorozat, illetve 200 és 300fps között engedélyezett a rövid sorozat (max. 5db. BB) is.
Kézigránátok: kézi erővel ejtve, gurítva (nem dobva!) célba juttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet, a játékost érő lövedék találatnak számít. Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5x5m-nél kisebb alapterületű szobában mindenkit találat ért, ennél nagyobb szobában vagy nyílt terepen 5m sugarú körön belül sebez minden ott tartózkodót. Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie. Gránát találatot nem lehet medikelni, ettől függetlenül a találat után az 5perc kivérzési időt kötelező kivárni!
Pajzs használat: A Pajzsok maximális mérete 1,5m x 1m. Pajzs mellé kizárólag pisztolyt lehet viselni melynek esetleges sorozatlövés funkcióját (<200fps) tilos használni! Fontos: kizárólag célzott lövést lehet leadni a pajzs mögül a pisztolyt kitartva és a célzáshoz minimálisan kihajolva! Dobtár használata tilos a pisztolynál pajzs használat mellett, a max. tárkapacitás 100db. BB!
Pirotechnikai BB-szóró, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg.
Különleges szabályok:
A pályán a MASZ 2015 van érvényben, amelyet az R.C.A.T. saját szabályzata egészít ki. A játékon, mint a játék Szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt kizárhassuk a további játékból! A Játékon mindenki a saját akaratából és felelősségére vegyen részt, a személyes felszerelésben esett kárért a Szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!
Öltöző területén nincs lövöldözés, illetve a Replika nem lehet betárazva!
Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet!
Halott nem beszél! Ez alól csak abban az esetben térhetnek el, ha a csapattársai keresik rádión, ekkor is csak a annyit erősíthet meg, hogy kiesett a játékból!
A zöld hálóval letakart ablakokon/korlátokon átlövés nincs!
A3-asnál kisebb méretű nyíláson közelről nincs átlövés!
A korlátok, ablakok síkján túlra nem lóghat a replikák csöve, ablakokon/korlátokon ki/áthajolni tilos!
Az épületből kifelé, illetve épületre lövésnél kizárólag egyeslövés engedélyezett!
Szinteken van átlövés.
Épületből ki és befelé csak ajtónyílásokon és ablakokon lehet lőni. Zöld Hálón átlőni tilos!
Piros-fehér jelölő szalagon áthaladni tilos, csak átlőni szabad!
Masz 2015 + Szülői engedély formanyomtatvány: (http://www.softair.hu/airsoft/szabalyzat.html)
Globális csevegő
...további hozzászólások