Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

100.000 Ft
Hajdúböszörmény

Legaktívabb játékosok az évben


kondas94
52 játék

tadam
47 játék

Robi
43 játék
4.
Heimdall 35 játék
5.
Banna 33 játék
6.
Dudu 32 játék
7.
milcsu 29 játék
8.
rcricsi 29 játék
9.
BabaYaga 28 játék
10.
TG 28 játék

Pálya ajánló

Nagykálló

Csapat ajánló

Hajdú-Bihar megye


The Outpost 2 (A helyőrség 2. rész)

résztvevők / jelentkezés
 

Szervező

Szervező csapat:
Rabbit Choppers Airsoft Team

Főszervező:
Safi

Játék ideje

Kapunyitás: 2025.11.30. 08:00
Kezdés: 2025.11.30. 09:45
Befejezés: 2025.11.30. 15:30

Részvételi díj

3.500 HUF

Helyszín

R.C. Aréna



Cím:
Miskolc, Kerpely Antal u.

GPS koordináták:
48.09408, 20.71641

Üdv!

Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni Téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében. A helyszín az R.C.A.T. Új pályája az Aréna, ami a Digép ipari parkban található (Régi pályával szemben lévő utca végén). A pálya egy nagy belső térrel rendelkező épület több szinttel, szobával, és lépcsővel, valamint külső épületekkel és erdős területtel.

Hely:

R.C. ARÉNA

DIGÉP Ipari Park /DIGÉP Industrial Park
Miskolc, Kerpely Antal u., 3533
48.093801, 20.720074

Szervezők:
Safi:
06 70 276 hetvenegy hetvenhét
Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek

 

Menetrend:

Kapunyitás: 8:00 (érkezz időben vagy jelezd a késésed)

Chrono: 8:30 (1 üres tárral érkezz)

Eligazítás: 09:15 (menetkészen, játékra készen állva)

Kezdés: ~ 09:45

Vége: ~ 15:30

 

Belépő: 09:00-ig 3500HUF, 09:00 után 4000HUF

Hölgyeknek ingyenes!

 

Kötelező és Javasolt felszerelés:

Kötelező a védőszemüveg használata! Elsősorban az arc vonalához szorosan illeszkedő (szivacs vagy gumiharang) perforált acéllemezes vagy polikarbonát szemüvegek használatát javasoljuk! Nekünk ez a típus vált be: https://www.taiwangun.com/tactical-glasses-goggles/panoramic-ventilated-goggle-clear-olive-pj

Vásárlás után, a használat megkezdése előtt mindig teszteld le egy erősebb replikával a szemüveg tartósságát, egy közelről (max. 1m) a szemüveg lencséjére merőlegesen leadott lövéssel!

Narancssárga találatjelző kendő/sapka megléte kötelező minden Játékosnál!

Ajánlott az arc védelem, valamint térd, illetve könyökvédők és bakancs/strapabíró túracipő!

Volt ipari területen lett kialakítva a játéktér, ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére!

Lehetőleg mindenkinél legyen PMR rádió, de egységenként legalább egy rádió megléte fontos!

Lámpa vagy tracer használatával történő torkolattűz imitáció a földalatti és sötét területeken kötelező!

 

Történet:

A Keating helyőrség elesett…

A sokszoros túlerővel szemben kitartóan harcoló védők vagy hősi halált haltak vagy megsebesültek és a Tálib erők fogságába kerültek, ami még a halálnál is rosszabb lehet ha a felmentő csapatok tovább késlekednek…

A segítség úton van. A harcnak még nincs vége!

 

Játékmenet:

A játék kezdetén a térképen jelölt elfoglalható pontokat (5db.) a Tálib erők birtokolják. A támadó Amerikai Hadsereg 10. Hegyi Hadosztályának fő feladata az elfoglalható pontok többségének megszerzése és minél hosszabb ideig tartó folyamatos birtoklása lesz. A pontokon kihelyezett sakk óráknak a megfelelő oldalra állításával és a megadott időtartam 0-ra való vissza számoltatásával tudják biztosítani az adott pont feletti győzelmüket mely után az adott pont nem foglalható vissza.

Az amerikai csapatok támadásával párhuzamosan a tálib csapatoknak védeni kell a pontokat, a játék elején a kihelyezett órák alapból nekik számolják vissza az időt, viszont ezért nekik hosszabb időtartamot kell leszámoltatni.

 

A Harcoló felek:

US Army - 10. Hegyi Hadosztály

Létszám: a Résztvevők 50%-a.

Szerveződés:

Alapvetően 5 fős csapatokba (4 fő lövész + 1 fő medik akit mindkét felkaron extra fehér szalag jelöl, mely szerepet kizárólag a visszaálló ponton cserélhetnek egymás között a csapat tagok), csapatonként min. egy rádió kötelező.

Oldal irányitás és parancsnoki láncolat van érvényben ezen az oldalon, ezt vegyétek figyelembe a jelentkezésnél!

Dress code: Egységes USA/NATO mintázatú ruha és taktikai mellény, boonie kalap vagy sisak kötelező! Ghillie ruha használható. Nem használható ezen az oldalon: OD színű öltözet, baseball sapka!

Célok:

  • A Keating Helyőrség területének visszafoglalása;
  • Túszok kimenekítése;
  • Titkosított dokumentumok megszerzése;
  • VIP-k elfogása/likvidálása; 
  • A parancsnokság delegálhat további feladatokat az egységeknek.

Visszaálló pont/ok:

Az alap visszaálló pontjuk az USA térképen piros körrel jelölt terület A HQ-ként szolgáló tábor a másodlagos visszaálló pont (USA térképen amerikai zászlóval jelölve), ennek lokációja a játék elején a Tálib oldal számára nem ismert. Ha ez a HQ támadás alá kerül, akkor a támadás visszaveréséig az alap visszaálló ponton kell visszaállni a kilőtt amerikai játékosoknak.

Medikelés:

Alap esetben minden játékosnak a bal csuklóján van a két gyógyítási lehetőséget jelképező 2db. gumiszalag. A medikelések során a Medik ezt a két szalagot teszi át a játékos jobb csuklójára, melyet ezután 1 percig folyamatosan fognia kell.

A Medik kétszer gyógyíthat mindenkit, ő maga viszont nem gyógyítható, ő az első találat után azonnal a visszaálló ponton éled újra.

Ha egy játékost harmadszorra is eltalálnak (már mindkét medik szalagja a jobb csuklóján van) azonnal a visszaállópontra megy és ott rögtön újraéledhet.

Kivérzési idő 5perc, melyet kötelező kivárni!

 

Tálib harcosok

Létszám: a Résztvevők 50%-a.

Szerveződés:

Az adott küldetés igényeinek megfelelő létszámú csapatokba tömörülve, csapatonként min. egy rádió kötelező.

Dress code: Lehetőleg arab (esetleg polgári) ruházat. Terep színű minták, taktikai mellény, boonie kalap/sisak/ baseball sapka használata tiltott!

Célok:

  • A Keating Helyőrség védelme, a támadók semlegesítése;
  • Túszok őrzése és kihallgatása, majd a szerzett információk továbbítása;
  • VIP-k elfogása/likvidálása;
  • A Legfőbb Vezér delegálhat további feladatokat az egységeknek.
  • Visszaálló pont/ok:

A térképen narancssárga körrel jelölt terület.

Medikelés:

1x medikelhet mindenki mindenkit, alap esetben minden játékosnak a bal csuklóján van az egy gyógyítási lehetőséget jelképező 1db. gumiszalag. A medikelések során a gyógyítást végző játékos ezt az egy szalagot teszi át a játékos jobb csuklójára, melyet ezután 1 percig folyamatosan fognia kell.

Ha egy játékost másodszorra is eltalálnak, azonnal a visszaállópontra megy és ott rögtön újraéledhet.

Kivérzési idő 5perc, melyet kötelező kivárni!

 

LARP elemek:

Túsz ejtés: A kivérzési idejüket töltő (medikelni kell túsz ejtés előtt), vagy dobatással megadásra kényszerített játékosokat lehetőség van túszul ejteni. A parancsnokságra kísérve max. 5 percig kihallgatható, ez idő alatt legalább egy kérdésre köteles az igazságot válaszolni! Az 5 perc lejárta után a túszul ejtett játékos találatjelző kendővel elvonulhat a saját visszaálló pontjára újraéledni. Ha a túszul ejtett játékos vállalja, váltságdíj vagy fogoly csere követelése céljából hosszabb ideig is fenntartható a ’’túsz’’ státusza.

Motozás: A kivérzési idejüket töltő vagy túszul ejtett játékosokat lehetőség van motozni. A játékos saját felszerelésének bármely eleme nem vehető el tőle, a motozás során azonosított replikákat/kést/gránátot/egyéb tárgyakat csak OFF-olni lehet!

Rádió lehallgatás: Ha a kivérzési idejüket töltő, vagy túszul ejtett játékosok motozása során rádiót találsz, onnantól kezdve, hogy ezt lejelented a parancsnoknak, onnantól kezdve a parancsnok (vagy egy általa kijelölt személy) 30percig lehallgathatja van az ellenfél rádió csatornáit.

 

Találatjelzés

Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.

Normál találat esetén hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre. Ezután 5 percük van a „kivérzésig”, azaz ennyi idejük van arra, hogy a saját csapatuk Medic-je gyógyítsa őket. Csak és kizárólag a Medic gyógyíthat, Ő maga viszont nem gyógyítható, neki az első találat is az alap vagy a mobil visszaálló pontra (Orvos) való azonnali visszatéréshez vezet. Ha a kivérzési idő lejárt, akkor az adott Játékos hangos „HALOTT VISSZATÉR A VISSZAÁLLÓRA!” kiáltással jelzi, hogy ő már nem medikelhető és elindul a csapata visszaálló pontjára. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a Medik vagy egy másik csapat tag kihúzza a sérültet a tűzvonalból és utána végezheti el a gyógyítást. Amennyiben a Mediket támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni a gyógyítási folyamatot.

A baráti tűz is találatnak számít!

Késelés (egy „X”-et rajzolsz az ellenfél testére a gumikéssel/baltával/stb.). Késelés esetén a megkéselt játékos hangos jelzés nélkül felveszi a találatjelző narancssárga kendőt/sapkát és anélkül, hogy a csapatának külön jelezné, azonnal a visszaálló pontra indul. A találatot kapott és kivérzési idejüket töltő játékosok késelés esetén azonnal a visszaállóra vonulnak, ők már nem gyógyíthatóak abban a körben.

 

Tárhasználat/BB limit

Kizárólag Mid/lowcap tárak használata engedélyezett!

Tárazás csak a visszaálló ponton vagy az elfoglalható pontokon engedélyezett!!

Pisztolyok, sotik: nincs lekorlátozva a betárazott BB-k száma.

Rohamfegyverek, SMG-k: táranként max. 50BB, max. 500BB lehet egyszerre betárazva.

Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű replikáknál 2500BB lehet betárazva.

A Félautomata DMR és ismétlő mesterlövész replikák esetén a tárankénti BB-k mennyisége ne haladja meg az adott replika éles változatának normál tárjainak kapacitását!

Félautomata/DMR: táranként max. 30BB, max. 150BB lehet egyszerre betárazva, másodfegyver kötelező!

Ismétlő mesterlövész fegyverek: táranként max. 10BB, max. 150BB lehet egyszerre betárazva., másodfegyver kötelező!

Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!

Épületen belül 200fps-alatt mehet a hosszabb (max. 20db. BB) sorozat, illetve 200 és 300fps között engedélyezett a rövid sorozat (max. 5db. BB) is.

Kézigránátok: kézi erővel ejtve, gurítva (nem dobva!) célba juttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet, a játékost érő lövedék találatnak számít. Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5x5m-nél kisebb alapterületű szobában mindenkit találat ért, ennél nagyobb szobában vagy nyílt terepen 5m sugarú körön belül sebez minden ott tartózkodót. Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie. Gránát találatot nem lehet medikelni, ettől függetlenül a találat után az 5perc kivérzési időt kötelező kivárni! A gránát használatát hangos ’’GRÁNÁT’’ kiáltással kell jelezni!

Pajzs használat: A Pajzsok maximális mérete 1,5m x 1m. Pajzs mellé kizárólag pisztolyt lehet viselni melynek esetleges sorozatlövés funkcióját (<200fps) tilos használni! Fontos: kizárólag célzott lövést lehet leadni a pajzs mögül a pisztolyt kitartva és a célzáshoz minimálisan kihajolva! Dobtár használata tilos a pisztolynál pajzs használat mellett, a max. tárkapacitás 100db. BB!

Pirotechnikai BB-szóró, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg.

Különleges szabályok:

A pályán a MASZ 2015 van érvényben, amelyet az R.C.A.T. saját szabályzata egészít ki. A játékon, mint a játék Szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt kizárhassuk a további játékból! A Játékon mindenki a saját akaratából és felelősségére vegyen részt, a személyes felszerelésben esett kárért a Szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!

Öltöző területén nincs lövöldözés, illetve a Replika nem lehet betárazva!

Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet!

Halott nem beszél! Ez alól csak abban az esetben térhetnek el, ha a csapattársai keresik rádión, ekkor is csak a annyit erősíthet meg, hogy kiesett a játékból!

A zöld hálóval letakart ablakokon/korlátokon átlövés nincs!

A3-asnál kisebb méretű nyíláson közelről nincs átlövés!

A korlátok, ablakok síkján túlra nem lóghat a replikák csöve, ablakokon/korlátokon ki/áthajolni tilos!

Az épületből kifelé, illetve épületre lövésnél kizárólag egyeslövés engedélyezett!

Szinteken van átlövés.

Épületből ki és befelé csak ajtónyílásokon és ablakokon lehet lőni. Zöld Hálón átlőni tilos!

Piros-fehér jelölő szalagon áthaladni tilos, csak átlőni szabad!

Masz 2015 + Szülői engedély formanyomtatvány: (http://www.softair.hu/airsoft/szabalyzat.html)

Résztvevők

Szervező
Létszám: 0 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Tálib harcosok
Létszám: 1 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Safi R.C.A.T. Sáfrány Gábor
 
US Army - 10. Hegyi Hadosztály
Létszám: 0 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2025 powered by TRONIX webdesign