Mentsük ki a harcra kényszerített fiatalokat!
Két oldalas milsim jellegű erdei játék, célja a gyerekkatonák megszerzése, átnevelése
Sztori:
1991, Szomália: A mezőgazdasági területek pusztulása óriási éhínséget idézett elő, amelyben legalább 300 000 ember vesztette életét. Bár a külföldi beavatkozás az ENSZ és az Egyesült Államok vezetésével véget vetett az éhínségnek, a békét és a stabilitást nem tudta elhozni: a missziók kudarca után folytatódott a klánok és hadurak közti küzdelem. Szomália bukott állammá vált mindenféle működő központi hatalom, közigazgatás vagy közszolgáltatások nélkül. Az egészségügy és a közoktatás összeomlott, a gazdaságban pedig a legkirívóbb vadkapitalizmus nyert teret. Ebből az anarchiából és reménytelenségből táplálkozva emelkedtek fel a térségben a különféle – kezdetben mérsékelt – iszlamista csoportok. Az elhibázott külső és belső döntések miatt azonban ezen szervezetek egy része radikalizálódott, és 2007-re megerősödtek a kifejezetten dzsihádista szerveződések, élükön a rettegett asSabáb (az ifjak) nevű mozgalommal. 2009-re az as-Sabáb uralta szinte a teljes Dél- és Közép-Szomáliát – mintegy három Magyarországnyi területet. Hogy megakadályozzák a szervezet megerősödését és regionális terjeszkedését, a nemzetközi szereplők és a szomálik összefogtak a központi kormányzat megszilárdítására és a stabilitás kiépítésére. Az Afrikai Unió 22 000 fős békeművelete, az AMISOM véres harcok árán visszafoglalta a fővárost, majd a vidéki központok zömét.
Figyelem! A játék bár sajnos valós eseményeken alapul, ám teljesen elhatárolódik azoktól, csakis a résztvevők airsoft sport-kikapcsolódását szolgálja. Semmiféle párhuzam nem vonható a résztvevő fiatalok és az életben-élesben ilyen helyzetbe kerültekkel.
Frakciók:
Afrikai Unió:
Nemzetközi szereplők és a központi kormányzat
Dresscode: katoni ruházat, baseball sapka vagy sisak
Oldalparancsnokság vezetésével összehangolt játékmenet
Célja a gyerekkatonák kimentése, a hadurak állásainak felszámolása.
Gyerekkatonák átállítása: Kivérzési időn belül kell odamenni hozzá, egy perc medic után vihető, szigorú fizikai kontakttal. Elengedés esetén szökni, harcolni próbál, újra meg kell sebezni, medicelni és úgy folytatódhat a HQ-ra szállítás. Amint odaérnek pár perc pihenő, átöltözés és mehet vissza harcolni, de most már ezen az oldalon
Hadurak:
Különböző klánok seregei
Dresscode: pmc, civil, vegyes öltözetek. Fejen bármi, ami NEM baseball sapka vagy sisak
Klánonkénti vezetés, különböző HQ-k, egymással együttműködve, de leginkább saját érdekeiket szem előtt tartva harcolnak
Céljuk az általuk agressziónak nevezett AMISOM hadművelet megakadályozása, az Afrikai Unió teljes kiűzése a területről. A gyerekkatonák megtartása, visszaszerzése
Gyerekkatonák átállítása: Kivérzési időn belül kell odamenni hozzá, egy perc medic után vihető, szigorú fizikai kontakttal. Elengedés esetén szökni, harcolni próbál, újra meg kell sebezni, medicelni és úgy folytatódhat a HQ-ra szállítás. Amint odaérnek pár perc pihenő, átöltözés és mehet vissza harcolni, de most már ezen az oldalon
Gyerekkatonák:
A családoktól elrabolt, kiszakított fiatalok, akiket gondos átneveléssel igazi kis harci szörnyekké tettek. Életüket is áldozzák uraikért, ám mélyen belül ott rejtőzik az ösztönös gyermek-lét, a jobb életre való törekvés
Dresscode oldalfüggű, mindig olyan ruhában harcolnak, amely oldalhoz kerülnek
Utasításokat a végletekig betartják, de kell, hogy felnőtt katonák közt legyenek, magukban nem képesek harci műveletekre
Céljuk: a túlélés
HQ-k
Minden HQ támadható!!!
A különböző főhadiszállásokat zászlók jelölik egyértelműen. A zászlók megszerzése adott HQ megszűnését jelzi, az onnan indulóknak vissza kell szerezni a pontot vagy egy másik, baráti visszaálló pontról kell újra indulniuk
Az elfoglalt zászlót a helyszínen kell hagyni, amikor az visszakerül a helyére akkor használható ismét az adott pont
Az Afrikai Uniónak egy pót-HQ lesz kijelölve elfoglalás esetére
BB limit, Tárazás
BB limit: 300 BB + másodlagos fegyver.
Támogató fegyvereknél 1 rakasz
Tármegkötés nem lesz a játékon! Tárazni saját HQ-n vagy a szomiknak nevezetes helyeken lehet
Medic
Mindegyik frakcióban létszámtól függően lesznek dedikált medikek
Medikelés menete: Lelőnek, hangos megvolt, HIT stb. Oda hívod a medicet nem mész sehova! A medikelés ideje 1 perc
Egy embert max kétszer lehet medikelni, a harmadik találatnál vissza HQ-ra. Onnan "tiszta lappal" indulhat vissza, bármikor
Kivérzési idő: 5 perc amit kötelezően ki kell várni.
Etikai szabályok
A pályán beépített Game Marshallok lesznek, akik az esetleges csalókat le fogják fülelni és megoldják a vitás helyzeteket.
A vitatkozó felek minden esetben fél óra pihenőt kapnak a parkolóban, amennyiben nem tudják kulturáltan rendezni a konfliktust. Mindenki törekedjen a „bizalmi elv” (bízunk abban, hogy minden játékos betartja a szabályokat) betartására.
A HQ-n történő hangulatkeltés, találatmegadási legendák gyártása szintén pihenőt eredményezhet. A „rálőttem fél tárat és nem adta meg” és „a másik oldal tele van terminátorokkal” meséket tartsuk meg magunknak, ne rontsuk el a saját magunk, és mások napját sem. Jegyezd meg a gyanúsított személy leírását, jelentsd a szervezőknek, onnantól átvesszük. De ez ne menjen át 10 percenkénti panaszkodásba! Felnőtt emberek vagyunk, problémamegoldó képességgel, használjuk!
Kötelező felszerelés
Védőszemüveg
NARANCSSÁRGA találatjelző
Rajonként legalább egy rádió
Medik szalagot a szervezők biztosítanak, ezt a mediknek mindkét karján viselnie kell.
A nap menete (Olvasd végig!!!)
Találkozó a Parkolóban. Itt lesz a regisztráció és a kronó is. Regisztrációkor 5.000.- Ft-ot kell fizetned, kapsz egy karszalagot, amit végig viselned kell. Aztán összepakolsz és mész kronózni. Eligazítás 9.30-kor. Itt kapják meg a csapatok a borítékokat, amiben a kezdési pontjuk lesz. Ha lekésted az eligazítást, akkor megállsz a parkolóban, nem zavarod a többieket és csak utána regelsz. Ezután mindenki a raj pk által kihúzott kezdőpontra pakol, erre a napra az lesz a kijelölt Hq. Parkolóba csak akkor gyere vissza, ha feltétlen szükséges. A távolabbi pontokra kocsik viszik a rajokat. Kérlek itt ne kezd el, h 200m-re is vigyünk el, melegíts be, mert k..va sokat fogtok menni a nap folyamán… Rádión kapott jelzésre indul a játék, minden csapat egy időben indulhat el. Szünet, pihenő központilag NEM lesz, akkor pihensz, amikor akarod, ám a többiek addig is haladni fognak. Amikor vége a játéknak, a szervezőnél kell jelentkeznie mindenkinek, személyesen (!!!) és a karszalag leadásakor kap vissza mindenki 2.000.- Ft-ot.
Miért kell ez? Ez egy hatalmas terület, kb. 270.000 m2. Ha itt vki elkeveredik, baleset éri, eltűnik azt észre sem vesszük. Nem szeretnénk a játék végeztével még hajtóvadászatot végezni vki után, aki esetleg korábban hazament csak azt nem jelezte.
Globális csevegő
...további hozzászólások