IDŐPONT VÁLTOZÁS!!!
Mivel privátban elég sokat jeleztétek, hogy a ballagások miatt előreláthatóan nem tudtok majd jelen lenni, a játék későbbi időpontban kerül megrendezésre!
Jelenleg a 07.02. mellett dföntöttünk.
A SEAL TEAM helyett ezen a hétvégén Covboj szervezésében készülhettek fel a professzor megmentésére.
Javaslom ezt sem hagyjátok ki!
Megértéseteket köszönjük!
JAVASLATOK!
Csak annyi felszerelést hozz, amennyit egész délután cipelni tudsz. Macska-egér milsim lesz, nem lesz szünet a HQ-n, mivel HQ NEM LESZ!
Étkezés, tárazás, ivás IN GAME várható! Lesz idő rá, de számítani kell közben az ellenfél támadására is! Állítsatok őrséget, felváltva egyetek, dolgozzatok össze!
A feladatok végrehajtása rajokban történik, a MEDIKEK szerepe különösen fontos lesz, mert a célszemélyek találat esetén ellátásra szorulnak! Ha nem tudjátok ellátni őket, ott kell hagynotok!
TÖRTÉNET
Dimitrij Alekszejevics Zimovnak támadt egy ötlete: Amerikába emigrál. Ezzel csak néhány probléma van: Ő Oroszország egyik vezető kiberszakembere és a letelepedési engedélyt a CIA biztosítja némi titkos dokumentumokért cserébe.
Nem csoda, hogy az ország vezetése a legjobbakat küldi utána; az ALFA egységet.
Az időjárás az ő kezükre játszik. A repülőgép, amivel a tudós és felesége végrehajtják a szökést, viharba kerül, és kínai területre zuhan.
A SEAL TEAM feladata ugyanaz, mint az oroszoké. Saját területre kell juttatniuk a tudóst és sérült feleségét. Persze ez csak elsőre tűnik egyszerűnek...
Feladatmegoldós, milsim jellegű játékra készüljetek, egész napos tevékenységgel! A harci felszerelését (lőszerellátmány, élelem, víz) mindenki magával viszi, tárazás a következő feladat elérésekor, vagy visszaállás esetén lehetséges.
Az oldalak végső célja a tudós és felesége saját területre juttatása, amit a játék végén oldalnak megfelelő füsttel jeleztek, amit a szervező biztosít!
Ha a játék lendülete engedi, esti játékba is belecsúszhatunk, lámpával, tracerrel, piros villogóval készüljetek!
BB/tár limit nincs, de amit használni tervezel, az mind rajtad lesz.
Medik: Friendly Fire medikszabály kis módosítással az ádáz harcokért:
- Első találatnál fedezékbe kúszva magad kötözöd. Kúszás: legalább az egyik térded és tenyered egy időben, vagy a feneked a földhöz ér, így haladsz a fedezékig. Az általad megfelelőnek ítélt helyen hozzáláthatsz az ellátásodhoz- Narancs kendő nekm kell, felhelyezed a medikszalagot és 1 percig a tenyered a meglőtt területen tartod. EZALATT LŐHETŐ VAGY! NEM HAARCOLHATSZ, DE BESZÉLHETSZ! HA helyet kell váltanod, az 1 perc újraindul.
- Második találatnál felhelyezed a narancs kendőt, ezután bármelyik társad a saját medikszalagja feláldozásával/vagy medik gyógyíthat a készletéből. Innentől ugyanazok a szabályok lépnek életbe, mint az általános szabályoknál: se beszéd, se harc, se mozgás!
- Harmadik találatnál kizárólag a Dedikált medik gyógyíthat 1 perces gyógyítással, 5 perces kivérzési idővel.
- Negyedjére vissza kell menned a kijelölt pontra (Térképen jelölt Kórház, vagy Rendelő), ahonnan raj szintű visszaállás lesz (minimum 3 fő medikkel, rádióssal).
A medikek karszalagot viselnek mindkét oldalon, ezeket a szervező biztosítja!
Medikszalag újra játékba hozható a kijelölt medikeknél lévő infúziós készletek használatával: 5 perc infúziós kezelés = 1 medik szalag levétel.
Mediketcsak medik gyógyíthat 2 szalagfelhasználásával vagy 5 perces infúziós kezeléssel.
Rádió használata erősen ajánlott, legalább rajonként egy rádióssal!
VÉDŐSZEMÜVEG VISELÉSE MINDEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT KÖTELEZŐ!!!
DOHÁNYZÁS CSAK A KIJELÖLT HELYEKEN LEHETSÉGES! KIVÉRZÉS KÖZBEN, AZ ERDŐBEN, TŰZVESZÉLY MIATT FOKOZOTTAN TILOS!!!
DRESSCODE
SEAL TEAM (PMR: CH2)
Jellemzően nyugai és világos minták, lehetőleg rajonként egységes uniformis. Bármilyen kiegészítővel és fejfedővel, ami illeszkedik az oldal képébe. Sniperek számára a ghillie engedélyezett!
ALFA SPECNAZ (PMR: CH6)
Jellemzően keleti és sötét minták, gorka, fekete, bármilyen kiegészítővel és fejfedővel ami az oldal stílusánakl megfelelő. Sniperek számára a ghillie engedélyezett!
BELÉPTETÉS MENETE
Kapun belépés előtt szemüveg felvétele -> Kronózás -> Belépődíj kifizetése -> Regisztráció és kezdőcsomag felvétele -> Játékszabályok átbeszélése -> Indulás az oldalnak megfelelő ledobási pontra
SZABÁLYOK
Kötelező felszerelés: szemvédelem, narancs kendő, rajonként egy rádió!
Ajánlott felszerelés: arcvédelem, nyári ruházat, megfelelő mennyiségű folyadék, kullancsriasztó-spray.
Tárlimit: NINCS
BB-limit: 50 BB/tár
Tárazás csakis a Nevezetes Pontokon, vagy rádión igényelt ellátmány ledobási helyénél.
A Szabályok a MASZ 2015-nek megfelelőek, helyi kiegészítésekkel.
Összelövésnek csak a szemből 1 másodpercen belül leadott kölcsönös találat számít, akit oldalról, hátulról ér találat és visszalő, nem adhat le érvényes találatot!
A játékon rejtett game marshallok vigyáznak a játék tisztaságára és a korrekt viselkedés szabályainak betartására! Közösséget építünk, a problémás játékosokra nincs szükségünk!
BB-szóró és hanggránát csak épületben a megfelelő szabályok betartásával!
Sniper 600 fps-ig, DMR 500 fps-ig, működő másodfegyver kötelező, 20 méteren belül csak másodfegyver használható!
Késelés találatnak számít, TILOS hangosan jelezni, nem gyógyítható. Késelésnek a hátra vagy mellre rajzolt X számít! Nincs egy vágással multikilling!
Kezdőcsomag:
- dögcédula saját névvel és oldalnak megfelelő jelzéssel
- 1 köteszer/fő
- medikeknek medik ellátmány
- rajonként 2 minimap
- medikszabály-kártya
A BELÉPÉS DÍJÁT ADOMÁNY FORMÁJÁBAN TUDJUK ELFOGADNI.
Köszönöm, hogy elolvastad!
Találkozunk a pályán!
Globális csevegő
...további hozzászólások