Dimitrij Alekszejevics Zimov és felesége Olga szökést terveznek az CIA segítségével egy Cessna gépen. Ám a repülő Kína felett viharba kerül, így a pilóta kényszerleszállást hajt végre. Az USA és Oroszország legjobban képzett katonáinak feladata: a két személy elszállításra a kivonási pontra a helyi milícia gyorsreagálású egységei által őrzött területről.
A tudós nagyon értékes tudással rendelkezik az orosz kiber-hadviseléssel kapcsolatban, így mindkét fél számára fontos, hogy a személyeket, ezzel a rendkívül érzékeny információkat is megszerezze.
Eközben nem csak egymással, de a helyi erőkkel is meg kell küzdeniük, akik egyáltalán nem örülnek a betolakodóknak.
FRAKCIÓK
Seal team
Amerika legjobb harcosait vetik be ott, ahol csendben, gyorsan és pontosan kell a munkát elvégezni. A Navy Seal tagjainak feladata az orosz tudós és feleségének USA-ba juttatása a birtokukban lévő információkkal együtt. Rajokban tevékenykednek, ezért vigyázniuk kell egymásra. Ha egy ember elbukik, az egész raj elbukik. Ha egy raj vereséget szenved, a küldetés sikere kerül veszélybe.
Dresscode: Multicam, MTP, AOR. Rajonként egységes ruházat, nadrág és felsőrész ugyanolyan mintájú. Kiegészítőben nincs megkötés. Boonie, vagy sisak, az oldalnak megfelelő, vagy tan színben.
Sniper számára ghillie engedélyezett. Külön szalagot nem kell viselniük a célpontazonosítás és a kommunikáció a sniperekkel az oldal játékosainak a feladata. A sniper a rajok támogatójaként hajt végre küldetéseket.
Specnaz Alfa
A híres, hírhedt egységet Oroszország legkeményebb katonái alkotják, akik amellett, hogy szinte mindent kibírnak, kiemelkedő szellemi képességekkel is rendelkeznek. A seal-hez hasonlóan szintén rajban dolgoznak és van medik, aki a sebesülteket ellátja.
Dresscode: Orosz minták, OD. Boonie, vagy sisak az oldalnak megfelelő színben, vagy olive. Kiegészítő bármilyen színű lehet. A játékoson az alsó és felső résznek harmonizálnia kell, meg kel egyeznie.
Sniper számára a ghillie engedélyezett, ugyanaz, mint amerikai oldalon.
Kínai Területvédelmi Erők
A Kínai Néphadsereg helyi gyorsreagálásű erői a terület urai. Feladataik a járőrözés járművel és gyalogosan, a helyőrségeken figyelő feladatok ellátása, a betolakodók felderítése és megsemmisítése. Ők őrzik a fegyverlerakatokat és a rádióállomást is. A kritikus helyekre QRF-t küldenek és pörölycsapásként ütnek oda a hívatlan vendégeknek.
Feladatuk járőrözés, terület-ellenőrzés, beszivárgó elemek elfogása.
Dresscode: Fekete, szürke, tan, PMC, vegyes civil
Ghillie engedélyezett, a sniperek itt is raj támogatói feladatokat látnak el.
SZABÁLYOK
A pályán beépített Game Marshallok lesznek, akik az esetleges csalókat le fogják fülelni és megoldják a vitás helyzeteket.
A vitatkozó felek minden esetben fél óra pihenőt kapnak a parkolóban, amennyiben nem tudják kulturáltan rendezni a konfliktust. Mindenki törekedjen a „bizalmi elv” (bízunk abban, hogy minden játékos betartja a szabályokat) betartására.
A HQ-n történő hangulatkeltés, találatmegadási legendák gyártása szintén pihenőt eredményezhet. A „rálőttem fél tárat és nem adta meg” és „a másik oldal tele van terminátorokkal” meséket tartsuk meg magunknak, ne rontsuk el a saját magunk, és mások napját sem. Jegyezd meg a gyanúsított személy leírását, jelentsd a szervezőknek, onnantól átvesszük. De ez ne menjen át 10 percenkénti panaszkodásba! Felnőtt emberek vagyunk, problémamegoldó képességgel, használjuk!
KÖTELEZŐ FELSZERELÉS
Védőszemüveg
NARANCSSÁRGA találatjelző
Rajonként legalább egy rádió
Medik szalagot a szervezők biztosítanak, ezt a mediknek mindkét karján viselnie kell.
BB-limit
Karabélyban táranként ~50 bb engedélyezett, maximum 300 bb, tehát legfeljebb 6 tár vihető a küldetésre. Ellenőrizni fogjuk, hiszen fontos a harcszerű lőszerfelhasználás, ez is hozzájárul a játék hangulatához.
Pisztoly bb limit: max. 2 db tele tár.
Sniper max. 150 bb, 1 bb a levegőben.
DMR max. 150 bb, max. 2 bb a levegőben.
Géppuska 1 rakasz, max. 3 mp-es sorozat
Dobatás: Szemből dobatás nincs, a dobatást nem kötelező megadni, de ha nem adod meg és lelőnek, viseld a következményeit és vedd figyelembe az összellövés szabályait is!
Összelövés: Csakis SZEMBŐL! Ha oldalról, vagy hátulról kaptad a lövést, nincs ráfordulva viszonzás, az így leadott lövésedet az ellenfélnek NEM KELL megadnia! Ez nem megadott dobatás esetén is érvényes!
Gránát: A gránát 5 méteres sugarú körben öl, bármilyen típusú bb-szóró és hanggránát használható.
Játékelemek: A kihelyezett játékelemek elmozdítása, megváltoztatása, tartalmának eltávolítása TILOS!
Késelés: Késelés esetén szemből 3 ponton meg kell érintened ellenfeledet, hátulról nagy X-et kell rajzolnod a hátára. Multikilling késsel nincs! A kés dobása nem sz ámít találatnak!
MEDIK
Dedikált medik minden oldalon. A medikek fix számú szalagot kapnak, amelyekkel elfogyásig gyógyíthatják a játékosokat. Egy játékos maximum kétszer gyógyítható, 1 perc gyógyítás, 15 perc kivérzés. A kivérzett játékos visszatér a HQ-ra, ahonnan minimum 5 fős rajban térhet vissza a játékba, 1 fő rajparancsnok és 1 fő medik részvételével, ha van náluk rádió. Táraznak, esznek, isznak a lehető leggyorsabban, majd visszatérnek a csatatérre.
A második találatot is elszenvedő emberről és CSAKIS RÓLA levehető a medikszalag 5 percnyi gyógyítással. Egy emberről egy szalag gyógyítható le, tehát ha az egyik szalagot levették a másik rajta marad.
Ruházat átvizsgálás szabályai
Az átvizsgálni kívánt személynek két választása van: vagy beleegyezik a „motozásba”, vagy nem.
Ha nem egyezik bele, minden nála lévő eszköz, fegyver, rádió, gránát, kés és egyéb támadásra és szökésre alkalmas kellék OFFOLÓDIK. Ezeket mindaddig nem használhatja, míg a saját HQ-jára vissza nem tér.
Ha beleegyezik, az átvizsgálóknak egyesével OFFOLNIUK kell a megtalált eszközöket DARABONKÉNT. Olyan nincs, hogy ez a táska OFF, ez a zseb OFF! Olyan van, hogy Pisztoly OFF!, Gránát OFF!, rádió OFF! A meg nem talált tárgyakat az átvizsgált játékos továbbra is használhatja!
Csak olyan eszköz használható, ami a valósághűség szabályainak megfelel, tehát 9 voltos elem nem improvizált robbanóeszköz, a gumicsirke az nem gumikés, stb.
Fogolyejtés szabályai
Fogoly csak abban az esetben szállítható, ha a kezén „bilincs” van. Foglyul csak kivérzését töltő játékos ejthető. A fogság ideje 30 perc. A fogoly a fogsága idején gyűjtött információkat a HQ-n jelentheti.
A nevesített személyek (tudós és felesége) addig tart, míg a másik oldal meg nem szerzi őket. A HQ-ra egy alkalommal szállíthatók, utána a cél minél hamarabb eljuttatni őket a kivonási pontra.
Ha a tudós, vagy felesége találat miatt kivérzett, a fogságban tartóiknak ott kell hagyniuk őket, tovább nem szállíthatók, a foglyok besétálnak az ellenséges HQ-ra.
Oldalirányítás
Minden oldalon oldalirányítás lesz
Az oldalparancsnokok folyamatosan fogják rotálni a rajokat, így mindenkinek lesz ideje és lehetősége többféle feladatban kipróbálni magát, valamint regenerálódni, feltöltődni.
Mivel sok csapat nélküli játékos lesz, nem kötelező az induló rajoknak együtt maradniuk, de a HQ-ról visszaállás 5 fős tűzcsoportban lehetséges, ha a csoport tartalmaz 1 fő rajparancsnokot, 1 fő mediket (feltöltött medikszalagokkal), valamint van náluk rádió!
Globális csevegő
...további hozzászólások