Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

10.000 Ft
Balmazújváros

Legaktívabb játékosok tavaly


Heimdall
50 játék

tadam
46 játék

BaziJoe
42 játék
4.
TG 41 játék
5.
Probix 38 játék
6.
Safi 37 játék
7.
Vaktyuk 37 játék
8.
Parti 32 játék
9.
mocsar 31 játék
10.
Dudu 30 játék

Csapat ajánló



R.C. Challenge - Rabbit Battleground

résztvevők / jelentkezés      fotógaléria

Szervező

Főszervező:
Faust

Játék ideje

Kapunyitás: 2018.05.27. 09:00
Kezdés: 2018.05.27. 09:00
Befejezés: 2018.05.27. 16:00

Várható időjárás

tiszta égbolt
28 ℃

Részvételi díj

1.500 HUF

Helyszín

Steel Bunny (R.C. Nyúlketrec)



Cím:
Miskolc, Gózon Lajos utca 4. DAM parkoló

GPS koordináták:
48.09436, 20.72903

Üdv! 
Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni Téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében. A helyszín az R.C.A.T. pályája a Nyúlketrec, ami a Vasgyárban található (nem a Factory). A pályán vannak épületek, tisztások, földkupacok, susnyás-fás-gazos részek egyaránt. 

Belépő: 1500HUF Regisztráció esetén (ott leszek gomb használatával)
2000HUF Regisztráció nélkül

A pályán a MASZ 2010 van érvényben, amelyet az R.C.A.T. saját szabályzata egészít ki. A játékon, mint a játék Szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt kizárhassuk a további játékból! A Játékon mindenki a saját akaratából és felelősségére vegyen részt, a személyes felszerelésben esett kárért a Szervezőket semmilyen felelősség nem terheli! 
Kötelező a védőszemüveg használata (elsősorban a fejpánttal rögzíthető változatokat javasoljuk), és a narancssárga találatjelző kendő/sapka megléte minden Játékosnál! Ajánlott az arc védelem, valamint térd illetve könyökvédők és bakancs/strapabíró túracipő! Volt ipari területen lett kialakítva a játéktér, ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére!
Lehetőleg mindenkinél legyen PMR rádió, de egységenként legalább egy rádió megléte fontos! 

MEGKÉRÜNK, A PARKOLÓBAN REPLIKÁT NE VEGYÉL ELŐ! 
Ha nincs fegyvertáskád, akkor legalább egy pokrócba csavard be, amíg be nem érsz a pálya területére.
9:00-tól van gyülekező itt, a beléptetés folyamatosan történik majd: 
DAM Parkoló Miskolc, 3533 Gózon Lajos utca 4. 
48.094363, 20.729038 
9:45-ig várunk az 1. kapunál, kérünk, hogy időben érkezz vagy jelezd a késésed a Szervezők felé. 

Elérhetőségek: 
Faust: 06 30 312 harmincnégy nyolcvannyolc
Safi: 06 70 276 hetvenegy hetvenhét 
Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek. 

A 1. kapun való belépésnél egy jelenléti listát írunk (név, személyigazolvány szám, aláírás), 
10:30-tól eligazítás, majd a játék kezdete. Játék vége várható kb. 15:30 – 16:00 körül lesz.

Találatjelzés
Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással kell jelezni a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet. 
Normál találat esetén a játékosok hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre. Ezután 5 perc van a „kivérzésig” (nem kötelező kivárni), azaz ennyi idő van arra, hogy egy Medik gyógyítsa a találatot kapott játékost. Ha a kivérzési idő lejárt, akkor az adott játékos hangos „HALOTT KIÁLL A JÁTÉKBÓL!” kiáltással jelzi, hogy ő már nem medikelhető és elindul a kijelölt visszaálló pontra, ahol azonnal újra éled. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a sebesült játékost ki kell húzni a tűzvonalból és csak utána végezhető el a gyógyítás. Amennyiben a medikelést végző játékost támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni a gyógyítási folyamatot. 
A baráti tűz is találatnak számít! 
Késelés (egy „X”-et rajzolsz az ellenfél testére a gumikéssel/baltával/stb.): Késelés esetén a megkéselt játékos hangos jelzés nélkül felveszi a találatjelző narancssárga kendőt/sapkát és anélkül, hogy a csapatának külön jelezné, azonnal a visszaálló pontra indul. A találatot kapott és kivérzési idejüket töltő játékosok késelés esetén azonnal a visszaállóra vonulnak, ők már nem gyógyíthatóak abban a körben. 

Tárhasználat/BB limit
High/mid/ lowcap tárak használata is megengedett!
Tárazni csak a HQ-n, vagy a lőszeres ládák 1m-es sugarú környezetében lehet, bárhol is legyen a láda éppen akkor a pályán.

Pisztolyok, Shoti replikák: nincs lekorlátozva a betárazott BB-k száma. 
Rohamfegyverek, SMG-k: max. 500db. BB (összesen/fő) lehet egyszerre betárazva. 
Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű replikáknál 2500BB lehet betárazva.
Félautomata/DMR: összesen 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 80BB/tár), másodfegyver kötelező! 
Ismétlő mesterlövész fegyverek: max. 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 40BB/tár), másodfegyver kötelező! 
Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!
Kézigránátok: kézi erővel célba juttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet, a játékost érő lövedék találatnak számít. Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5m sugarú körön belül mindenkit találat ér, aki nem tartózkodik "kemény" fedezék (pl. taktikai pajzs, fal, jármű, áthatolhatatlan tereptárgy) mögött. Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie. 
Pirotechnikai BB-szóró, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg. 

Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet! 
A SM öltöző lépcső házában tilos átlőni a korlátokon, kivéve a 3. emelet lépcsőfordulójában. 
Az SM öltöző 1-3. emeletek ablakain csak a mesterlövész/DMR, illetve elő ágy szános replikákkal leadott egyes lövések engedélyezettek. 
A játék során mindenki max. 4db. pirotechnikai


Történet: 
A híressé vált Playerunknown's Battlegrounds (PUBG) nevű játékot adaptáltuk a Nyúlketrec pályára. 

A játék célja nagyon egyszerű: TÚLÉLNI! 
A Szervezők a pálya egyik végéből megindulva alakítják majd a falat, amellyel folyamatosan szűkítik a játékterületet. Ahogy egyre szűkül a pálya, a Játékosoknak muszáj lesz kimozdulniuk a fedezékek biztonságából és felvállalni a konfliktust az ellenséges csapatokkal, ugyanis ha a szűkülő fal mögé kerülnek és 30 másodpercen belül nem térnek vissza az aktív területre, akkor kiestek a játékból!
A játék kezdetén limitált mennyiségű BB áll a játékosok rendelkezésére, viszont a pályán lesznek elhelyezve lőszeres ládák, amelyekben adott mennyiségű és típusú BB található – ezeket szabadon felhasználhatják majd a Játékosok. 

A Harcoló felek: 

Játékosok
Célok: Túlélés, és a rivális csapatok semlegesítése. 
Szerveződés: 4 fős csapatokba.
Visszaálló pont/ok: Nincs.
Karszalag színe/használata: Nincs.
Medikelés: 
A csapattársak medikelhetik egymást egyszer, aki a medikelés után megint találatot kap, az kiesik az adott körből. A sikeres medikeléshez a sérült játékos csuklóját kell fogni egy percig megszakítás nélkül! A sérült játékosokat magukkal vonszolhatják a csapattársak, de menet közben nem lehet gyógyítani! Azok a sérült (kivérzési idejüket töltő) játékosok, akik a fal mögé kerülnek azonnal kiesnek az adott körből. 

Játékmenet: 
T+0min.: A játék kezdetén (A kezdés időpontját ’’T’’ jelöli) a játék területen szétszóródott max. 4 fős csapatok a Szervezők jelzésére megkezdik egymás szisztematikus felkutatását és semlegesítését. 
T+10min.: A Szervezők bejelentik rádión, hogy a pálya melyik pontjára (random kiválasztott) fog végleg leszűkülni az aktív játék terület, itt fog várakozni az egyik Szervező a kör végéig. A játékosok nem közelíthetik meg 50m-nél közelebb ezt a Szervezőt mindaddig, amíg már csak 5 perc van hátra a játékból. A szervezők elkezdik lassan lecsökkenteni az aktív területet a középpontban álló Szervező felé haladva. Azok a Játékosok, akik a Szervezők által képviselt ’’fal’’ mögé kerülnek, 30 másodpercük van, hogy elhagyják az inaktív területet, különben kiesnek a játékból. 
T+25min.: Az utolsó aktív játékosok megkezdik a végső összecsapást a középpontban álló Szervezőtől számított 50m sugarú területen. A falat alkotó Szervezők tovább csökkentik a játék területet (lépésben haladva), míg el nem érik a középpontban álló szervezőt és az utolsó aktív csapat (a győztesek) tagjait. Azok a Játékosok, akik a Szervezők által képviselt ’’fal’’ mögé kerülnek, 30 másodpercük van, hogy elhagyják az inaktív területet, különben kiesnek a játékból. 
A pályán előre kijelölt tárazási pontok lesznek (4db.) ahol egyenként 1000db. 0,25g-os G&G BB-vel teli flakon lesz elhelyezve, ezzel kell gazdálkodni a játékosoknak – mindenkor max. 200db. BB lehet összesen és betárazva is a játékosoknál egy folyamán! Gyorstöltő legyen mindenkinél!

Résztvevők

Alfa
Létszám: 3 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Kolikah Kolozsvári Milán
Striker56 Gábor Szász
Vinchh Kolozsvári Patrik
 
Bravo
Létszám: 0 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Delta
Létszám: 0 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Echo
Létszám: 0 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Foxtrot
Létszám: 2 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Sterlok89 R.C.A.T. Meskó Dávid
Zereck R.C.A.T. Ambrus Zoltán
 
Golf
Létszám: 0 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Hotel
Létszám: 0 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
India
Létszám: 0 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Juliet
Létszám: 0 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2024 powered by TRONIX webdesign