Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

15.000 Ft
Debrecen

Legaktívabb játékosok tavaly


Heimdall
50 játék

tadam
46 játék

BaziJoe
42 játék
4.
TG 41 játék
5.
Probix 38 játék
6.
Safi 37 játék
7.
Vaktyuk 37 játék
8.
Parti 32 játék
9.
mocsar 31 játék
10.
Daev 30 játék

Pálya ajánló

Hajdúszoboszló

Csapat ajánló



R.C. Challenge - Domination

résztvevők / jelentkezés      fotógaléria
 

Szervező

Szervező csapat:
Rabbit Choppers Airsoft Team

Főszervező:
Faust

Társszervezők:
Safi

Játék ideje

Kapunyitás: 2018.05.06. 09:00
Kezdés: 2018.05.06. 09:00
Befejezés: 2018.05.06. 16:00

Várható időjárás

tiszta égbolt
24 ℃

Részvételi díj

1.500 HUF

Helyszín

Steel Bunny (R.C. Nyúlketrec)



Cím:
Miskolc, Gózon Lajos utca 4. DAM parkoló

GPS koordináták:
48.09436, 20.72903

Üdv! 
Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni Téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében. A helyszín az R.C.A.T. pályája a Nyúlketrec, ami a Vasgyárban található (nem a Factory). A pályán vannak épületek, tisztások, földkupacok, susnyás-fás-gazos részek egyaránt. 

Belépő: 1500HUF Regisztráció esetén (Facebook "Ott leszek" gomb használatával)
            2000HUF Regisztráció nélkül

A pályán a MASZ 2010 van érvényben, amelyet az R.C.A.T. saját szabályzata egészít ki. A játékon, mint a játék Szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt kizárhassuk a további játékból! A Játékon mindenki a saját akaratából és felelősségére vegyen részt, a személyes felszerelésben esett kárért a Szervezőket semmilyen felelősség nem terheli! 
Kötelező a védőszemüveg használata (elsősorban a fejpánttal rögzíthető változatokat javasoljuk), és a narancssárga találatjelző kendő/sapka megléte minden Játékosnál! Ajánlott az arc védelem, valamint térd illetve könyökvédők és bakancs/strapabíró túracipő! Volt ipari területen lett kialakítva a játéktér, ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére!
Lehetőleg mindenkinél legyen PMR rádió, de egységenként legalább egy rádió megléte fontos! 

MEGKÉRÜNK, A PARKOLÓBAN REPLIKÁT NE VEGYÉL ELŐ! 
Ha nincs fegyvertáskád, akkor legalább egy pokrócba csavard be, amíg be nem érsz a pálya területére.
9:00-tól van gyülekező itt, a beléptetés folyamatosan történik majd: 
DAM Parkoló Miskolc, 3533 Gózon Lajos utca 4. 
48.094363, 20.729038 
9:45-ig várunk az 1. kapunál, kérünk, hogy időben érkezz vagy jelezd a késésed a Szervezők felé. 

Elérhetőségek: 
Faust: 06 30 312 harmincnégy nyolcvannyolc
Safi: 06 70 276 hetvenegy hetvenhét 
Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek. 

A 1. kapun való belépésnél egy jelenléti listát írunk (név, személyigazolvány szám, aláírás), 
10:30-tól eligazítás, majd a játék kezdete. Játék vége várható kb. 15:30 – 16:00 körül lesz.

Történet: 
A piros és sárga csapat küzd a pálya területén zászlókkal jelölt pontok birtoklásáért. Az a csapat győz amelyik a legtöbb ideig birtokolta az elfoglalható pontokat a játék során.Amennyiben az a helyzet áll fenn, hogy egyetlen csapat uralja az összes zászlót, akkor az a csapat nyeri a kört hirtelen halállal. 

A Harcoló felek: 

Piros csapat
Létszám: A résztvevők 50%-a.
Csapat jelölés: piros színű karszalag, mindkét felkaron. 
Szerveződés: 5 fős csapatokba (4 fő lövész és 1 fő Medic).
Célok: 
- Az elfoglalható pontok megszerzése (a saját zászló kitűzésével és az elfoglalás időpontjának regisztrálásával a helyszínen elhelyezett táblán). 
- Az ellenség semlegesítése.

Visszaálló pont/ok: 
Az Eszterga üzemnél kijelölt visszaálló ponton történik az azonnali visszaállás.
Medikelés: 
Csak a Medik gyógyíthat ő viszont bármennyiszer. A Mediket nem lehet gyógyítani, ő már az első találat után a saját visszaálló pontján éled újra. A kivérzési idő 5 perc, ha ez idő alatt nem sikerül meggyógyítani, akkor a saját visszaálló ponton éled újra az adott játékos.

Sárga csapat

Létszám: A résztvevők 50%-a
Csapat jelölés: sárga színű karszalag, mindkét felkaron. 
Szerveződés: 5 fős csapatokba (4 fő lövész és 1 fő Medic).
Célok: 
- Az elfoglalható pontok megszerzése (a saját zászló kitűzésével, és az elfoglalás időpontjának regisztrálásával a helyszínen elhelyezett táblán). 
- Az ellenség semlegesítése.

Visszaálló pont/ok: 
A három épületes résznél kijelölt visszaálló ponton történik az azonnali visszaállás.
Medikelés: 
Csak a Medik gyógyíthat ő viszont bármennyiszer. A Mediket nem lehet gyógyítani, ő már az első találat után a saját visszaálló pontján éled újra. A kivérzési idő 5 perc, ha ez idő alatt nem sikerül meggyógyítani, akkor a saját visszaálló ponton éled újra az adott játékos.

Találatjelzés
Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással kell jelezni a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet. 
Normál találat esetén a játékosok hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre. Ezután 5 perc van a „kivérzésig” (nem kötelező kivárni), azaz ennyi idő van arra, hogy egy Medik gyógyítsa a találatot kapott játékost. Ha a kivérzési idő lejárt, akkor az adott játékos hangos „HALOTT KIÁLL A JÁTÉKBÓL!” kiáltással jelzi, hogy ő már nem medikelhető és elindul a kijelölt visszaálló pontra, ahol azonnal újra éled. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a sebesült játékost ki kell húzni a tűzvonalból és csak utána végezhető el a gyógyítás. Amennyiben a medikelést végző játékost támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni a gyógyítási folyamatot. 
A baráti tűz is találatnak számít! 
Késelés (egy „X”-et rajzolsz az ellenfél testére a gumikéssel/baltával/stb.): Késelés esetén a megkéselt játékos hangos jelzés nélkül felveszi a találatjelző narancssárga kendőt/sapkát és anélkül, hogy a csapatának külön jelezné, azonnal a visszaálló pontra indul. A találatot kapott és kivérzési idejüket töltő játékosok késelés esetén azonnal a visszaállóra vonulnak, ők már nem gyógyíthatóak abban a körben. 

Tárhasználat/BB limit
High/mid/ lowcap tárak használata is megengedett!
Tárazni csak a HQ-n, vagy a lőszeres ládák 1m-es sugarú környezetében lehet, bárhol is legyen a láda éppen akkor a pályán.

Pisztolyok, Shoti replikák: nincs lekorlátozva a betárazott BB-k száma. 
Rohamfegyverek, SMG-k: max. 500db. BB (összesen/fő) lehet egyszerre betárazva. 
Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű replikáknál 2500BB lehet betárazva.
Félautomata/DMR: összesen 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 80BB/tár), másodfegyver kötelező! 
Ismétlő mesterlövész fegyverek: max. 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 40BB/tár), másodfegyver kötelező! 
Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!
Kézigránátok: kézi erővel célba juttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet, a játékost érő lövedék találatnak számít. Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5m sugarú körön belül mindenkit találat ér, aki nem tartózkodik "kemény" fedezék (pl. taktikai pajzs, fal, jármű, áthatolhatatlan tereptárgy) mögött. Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie. 
Pirotechnikai BB-szóró, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg. 

Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet! 
A SM öltöző lépcső házában tilos átlőni a korlátokon, kivéve a 3. emelet lépcsőfordulójában. 
Az SM öltöző 1-3. emeletek ablakain csak a mesterlövész/DMR, illetve elő ágy szános replikákkal leadott egyes lövések engedélyezettek. 
A játék során mindenki max. 4db. pirotechnikai jellegű gránátot használhat el.

Résztvevők

Piros Csapat
Létszám: 13 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
BaziJoe A REND Nagy Csaba
C3PO R.C.A.T. Máté Péter
DOKIcsaszes CousinSoft Császi Dániel Attila
Druida
Laki7 Lakatos Richárd
Levosz CousinSoft Hunyadi Levente
Macskakonzerv Gajdos Attila
mutator R.C.A.T. Cseh Tamás
NrT
Striker56 Gábor Szász
Szikra
teck
ZaYa Zaja Tamás
 
Sárga Csapat
Létszám: 11 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Alen R.C.A.T. Alen Szabo
Funaj SEAL-HÁMOSOK Bárány Péter
gBUTCHER R.C.A.T. Mészáros Gábor
Gimli A REND Munkácsi János
istvan3 Varga István
Janii T.A.T. Nagy János Péter
Safi R.C.A.T. Sáfrány Gábor
Szepfiu R.C.A.T. Soós Dávid
Vlagyimir M.K. Warriors Alex Pummer
Zed R.C.A.T.
Zereck R.C.A.T. Ambrus Zoltán
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2024 powered by TRONIX webdesign