Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

130.000 Ft
Budapest

Legutóbbi támogatók... Köszönjük!

1.
csirinyi
2.
Vaktyuk
3.
Zsolt13
4.
PKristof
5.
LeviT
6.
NT
7.
Persistent
8.
warhogs
9.
Czaboo
10.
Breuer

Pálya ajánló

Debrecen

Csapat ajánló

Debrecen


R.C. Challenge - Crossfire

résztvevők / jelentkezés      fotógaléria
 

Szervező

Szervező csapat:
Rabbit Choppers Airsoft Team

Főszervező:
Faust

Társszervezők:
Safi

Játék ideje

Kapunyitás: 2016.11.27. 09:00
Kezdés: 2016.11.27. 10:30
Befejezés: 2016.11.27. 16:00

Várható időjárás

enyhe eső
8 ℃

Részvételi díj

1.500 HUF

Helyszín

Steel Bunny (R.C. Nyúlketrec)



Cím:
Miskolc, Gózon Lajos utca 4. DAM parkoló

GPS koordináták:
48.09436, 20.72903

R.C. Challenge – Crossfire
Üdv! 
Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében.
A helyszín az R.C. Pályája, a Steel Bunny, ami a Vasgyárban található (nem a Factory).
A pályán vannak épületek, tisztások, földkupacok, susnyás-fás-gazos részek egyaránt.

Belépő : 1500Ft

A Pályán a MASZ van érvényben

Kötelező a védőszemüveg,sárga-piros karszalag és narancssárga találatjelző. 

Ajánlott az arc védelem, valamint térd illetve könyökvédők és bakancs! rajonként egy pmr rádió. 

Ipari terület, fokozottan balesetveszélyes ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társa testi épségére!

Játék Szabályzat!
MEGKÉRÜNK, A PARKOLÓBAN FEGYVERT NE VEGYÉL ELŐ. Ha nincs fegyvertáskád akkor legalább egy pokrócba csavard be.



9:00-tól van gyülekező itt:
DAM Parkoló Miskolc, 3533 Gózon Lajos utca 4.
48.094363, 20.729038

9:30-ig várunk, kérünk, hogy időben érkezz vagy jelezd a késésed.

Elérhetőségek:
Faust: 06 30 312 harmincnégynyolcvannyolc
Safi: 06 70 276 hetvenegy hetvenhét

Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek.



A parkolóban a gyülekezőnél egy jelenléti listát írunk (név, személyigazolvány szám, aláírás), ez lesz az első regisztrációs kör.

9:30kor bemegyünk a pályára.
Itt lesz a második regisztrációs kör, ahol a belépő díjat valamint a többi papír munkát végezzük el.

9:45-től folyamatos chronozás.

10:30-tól eligazítás, majd a játék kezdete.
Játék vége és eredményhirdetés kb. 15:00 környékén lesz.



Játék Leírás

Tomekk által tervezet Crossfire játék amit engedélyezet is.

Játék menete:

RC Challange – Crossfire

 

A Rabbit Chopper’s Airsoft Team egész napos játékot szervez tomeKK nagy sikerű játékötlete alapján. A játékmenet során a MASZ szabályai lesznek iránymutatóak, melyek pálya specifikus szabályokkal kerülnek kiegészítésre.

 

A játék lényege:

A játék célja az, hogy több egymással szemben álló csapat egy előre meghatározott (a többi csapatétól eltérő) útvonalon haladjon végig, és az egymást rendszeresen keresztező csapat mozgások során kialakuló konfliktusokat „kezeljék”. A csapatok nem ismerik előre a saját útvonaluk pontos részleteit (az állomások sorrendjét), mindig csak a soron következő állomás pozíciójáról szerezhetnek tudomást az éppen meglátogatott regisztrációs ponton. Az a csapat győz, amelyik a legrövidebb időn belül teljesíti a teljes útvonalat.

 

A Csapatok:

10 fős csapatok fognak egymással versengeni, mindegyik csapat saját HQ-val rendelkezik, amely visszaálló pont is egyben. A HQ-k nem számítanak harci területnek, tehát tilos ostroma alá venni vagy a HQ-n tartózkodó csapatnak onnan kifelé támadni! A HQ-n a sárga találatjelző kendő viselése kötelező! Minden csapatnak saját színe lesz, amely színű szalaggal lesznek megjelölve mindkét karjukon. Minden csapatban lesz egy Medic (fehér alapon vörös keresztes karszalaggal lesz azonosítva), mely szerepet kizárólag a visszaálló ponton cserélhetnek egymás között a csapat tagok!

A „Normál” Csapatok Medic rendszere:

Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.

Normál találat esetén hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendővel/sapkával tesznek a fejükre. Ezután 5 percük van a „kivérzésig”, azaz ennyi idejük van arra, hogy a saját csapatuk Medic-je gyógyítsa őket. Csak és kizárólag a Medic gyógyíthat, Ő maga viszont nem gyógyítható, neki az első találat is HQ-ra való azonnali visszatéréshez vezet. Nincs korlátozva a gyógyítások száma Játékosonként, viszont ha a kivérzési idő lejárt, akkor az adott Játékos hangos „HALOTT VISSZATÉR A HQ-ra!” kiáltással jelzi, hogy ő már nem medikelhető és elindul a csapata visszaálló pontjára. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a Medic vagy egy másik csapat tag kihúzza a sérültet a tűzvonalból és utána fogva tartja a sérült csuklóját egy percig, majd mind a ketten folytathatják a játékot. Amennyiben a Medic-et támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni az 1 perces gyógyítási folyamatot. A HQ-ról visszaállni minden 15. percben lehet (pl.: 10:15; 10:30; 10:45; 11:00; …).

 

Orgyilkosok:

10 fő egy külön csapatot fog alkotni, akiknek a feladata az lesz, hogy a regisztrációs pontok felkeresésében megakadályozzák a többi csapatot. Az, hogy egy rajként vagy külön-külön mozognak, magányos farkasként vadásznak vagy összehangolt rajtaütéseket szervezve gerilla harcmodort folytatnak, ez csak rajtuk múlik.

Az Orgyilkosok medic rendszere:

Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.

Normál találat esetén hangos „MEGVOLT, KIESTEM!”kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendővel/sapkával tesznek a fejükre. Számukra nincs medikelés, a találat után azonnal az Orgyilkosok HQ-jára vonul és 5perc várakozás után visszaállhat a játékba.

 

Visszapattanó lövedék és baráti tűz is találatnak számít!

 

Késelés (egy „X”-et rajzolsz az ellenfél testére a gumikéssel/baltával/stb.): Késelés esetén a megkéselt játékos hangos jelzés nélkül felveszi a találatjelző narancssárga kendőt/sapkát és anélkül, hogy a csapatának különjelezné, azonnal a csapat HQ-jára vonul. A találatot kapott és kivérzési idejüket töltő játékosok késelés esetén azonnal a visszaállóra vonulnak, ők már nem gyógyíthatóak abban a körben.

 

BB limit nincs, minden játékos annyi BB-t táraz be a HQ-n amennyit csak elbír, viszont tárazás csak a HQ-n megengedett. High, mid, low/real cap tárak használata is engedélyezett viszont félautomata/DMR (max. 80BB) és ismétlő mesterlövész fegyverek (max. 40BB) esetében kizárólag a MASZ 2015 szabályai szerint előírt tárkapacitás a megengedett! Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!

 

Kézigránátok: kézi erővel célbajuttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet, a játékost érő lövedék találatnak számít. Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5m sugarú körön belül mindenkit találat ér, aki nem tartózkodik "kemény" fedezék (pl. taktikai pajzs, fal, jármű, áthatolhatatlan tereptárgy) mögött. Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célbajuttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie.
Pirotechnikai BB-szóró, 80 decibelt túllépő hangjelző, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb) a Játékszervező határozza meg."

Résztvevők

1. Csapat Piros
Létszám: 11 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
atek T.A.T.
ChrisKyle
Csaba Kertész Csaba
DrTothOtto   T.A.T. Tóth Ottó
GoldenFish Kocsis Balázs
Golyofogo Tikász Zsozsó
laska
Patrikg T.A.T. Gyarmati Patrik
szolo
toto
YOSI József Csaba
 
2. Csapat Fehér
Létszám: 11 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Bodnar T.A.T. Bodnár Dávid
CSENDES Csendes Máté
Gyikember T.A.T. Kovács Ákos
Kukker Szűcs Krisztián
milfhunter  
mzperx T.A.T. Végh Sándor
Szaky Szatmári László
Tucsi Györfi István
Vikk Viktor Oláh
YaBrain
Zoppe Zoltán Lányi
 
3. Csapat Sárga
Létszám: 11 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Attilaaa
Bakos I.A.T. Bakos Bence
bendikpeter
DrOktoberfest Hubay Zsolt
Jani
KewokDomiii Last Hope Somogyi Dominik
Phrezee
Shadowoly   Breuer Ádám
Soogor I.A.T. Szegedi Levente
Stuci Last Hope Dávid Stuller
sZakika Ádám Szakácsi
 
4. Csapat Kék
Létszám: 11 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Csirke Zsombor Arnóczki
Dante Barkóczi Máté
egysenki
GueRiLLa Coyote Perge György
kecskes Coyote Kecskés László
Laja Coyote Lovász Lajos
Renegat
Sterlok89 R.C.A.T. Meskó Dávid
strlap Rási Péter
Zereck   R.C.A.T. Ambrus Zoltán
Zsooti Coyote Virág Zsolt
 
Orgyilkos Csapat
Létszám: 12 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
AmericanSniper
BaziJoe A REND Nagy Csaba
Cienfuegos R.C.A.T.
Faust   R.C.A.T. Vll Faust
icsir T.A.T. Soós Richárd
Kistaki
kylorei Vezendi Krisztián
Macskakonzerv Gajdos Attila
soltesztomi Soltész Adrián Tamás
Steve
Viko Harangi Viktor
Zsocci Zsolt Eszlári
 
R.C. Csapat Zöld
Létszám: 11 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Doresz Varga Dóra
Egri R.C.A.T. Egri Patrik
gBUTCHER R.C.A.T. Mészáros Gábor
Hidvegi R.C.A.T. Hidvégi József
Karfiall R.C.A.T. Juhász Jácint
kistothb Bence Tóth
RohamTyuk Dávid Tóth
Safi   R.C.A.T. Sáfrány Gábor
Szikra
Thomi
zumi R.C.A.T. Németh Ádám
 
Várólista
Létszám: 0 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név
jeszi Csaba Jeszenszki

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2024 powered by TRONIX webdesign