Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

200.000 Ft
Hajdúhadház

Legaktívabb játékosok tavaly


Heimdall
50 játék

tadam
46 játék

BaziJoe
42 játék
4.
TG 41 játék
5.
Probix 38 játék
6.
Vaktyuk 37 játék
7.
Safi 37 játék
8.
Parti 32 játék
9.
mocsar 31 játék
10.
Dudu 30 játék

Pálya ajánló

Nyíregyháza

Csapat ajánló



R.C. Challenge - Crossfire

résztvevők / jelentkezés      fotógaléria
 

Szervező

Szervező csapat:
Rabbit Choppers Airsoft Team

Főszervező:
Faust

Társszervezők:
Safi

Játék ideje

Kapunyitás: 2018.07.15. 09:00
Kezdés: 2018.07.15. 09:00
Befejezés: 2018.07.15. 16:00

Várható időjárás

enyhe eső
22 ℃

Részvételi díj

1.500 HUF

Helyszín

Steel Bunny (R.C. Nyúlketrec)



Cím:
Miskolc, Gózon Lajos utca 4. DAM parkoló

GPS koordináták:
48.09436, 20.72903

Üdv!

Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni Téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében. A helyszín az R.C.A.T. pályája a Nyúlketrec, ami a Vasgyárban található (nem a Factory). A pályán vannak épületek, tisztások, földkupacok, susnyás-fás-gazos részek egyaránt.

Belépő: 1500HUF.

A pályán a MASZ 2010 van érvényben, amelyet az R.C.A.T. saját szabályzata egészít ki. A játékon, mint a játék Szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt kizárhassuk a további játékból! A Játékon mindenki a saját akaratából és felelősségére vegyen részt, a személyes felszerelésben esett kárért a Szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!

Kötelező a védőszemüveg használata (elsősorban a fejpánttal rögzíthető változatokat javasoljuk), és a narancssárga találatjelző kendő/sapka megléte minden Játékosnál! Ajánlott az arc védelem, valamint térd illetve könyökvédők és bakancs/strapabíró túracipő! Volt ipari területen lett kialakítva a játéktér, ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére!

Lehetőleg mindenkinél legyen PMR rádió, de egységenként legalább egy rádió megléte fontos!

 

MEGKÉRÜNK, A PARKOLÓBAN REPLIKÁT NE VEGYÉL ELŐ!

Ha nincs fegyvertáskád, akkor legalább egy pokrócba csavard be, amíg be nem érsz a pálya területére.

9:00-tól van gyülekező itt, a beléptetés folyamatosan történik majd:

DAM Parkoló Miskolc, 3533 Gózon Lajos utca 4.

48.094363, 20.729038

9:45-ig várunk az 1. kapunál, kérünk, hogy időben érkezz vagy jelezd a késésed a Szervezők felé.

Elérhetőségek:

Faust: 06 30 312 harmincnégy nyolcvannyolc

Safi: 06 70 276 hetvenegy hetvenhét

Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek.

A 1. kapun való belépésnél egy jelenléti listát írunk (név, személyigazolvány szám, aláírás),

10:30-tól eligazítás, majd a játék kezdete. Játék vége várható kb. 15:30 – 16:00 körül lesz.

 

Történet:

A játék célja az, hogy több egymással szemben álló csapat egy előre meghatározott (a többi csapatétól eltérő) útvonalon haladjon végig, és az egymást rendszeresen keresztező csapat mozgások során kialakuló konfliktusokat „kezeljék”. A csapatok nem ismerik előre a saját útvonaluk pontos részleteit (az állomások sorrendjét), mindig csak a soron következő állomás pozíciójáról szerezhetnek tudomást az éppen meglátogatott regisztrációs ponton. Az a csapat győz, amelyik a legrövidebb időn belül teljesíti a teljes útvonalat.

 

A Harcoló felek:

 

A Csapatok

 

Létszám: a résztvevők 90%-a.

Csapat jelölés: csapatonként különböző színű karszalagok, mindkét felkaron.

Szerveződés: 5*5-10fős (4-9fő lövész+1fő Medik) csapatok.

Célok:

Lásd fentebb.

Visszaálló pont/ok:

Mindegyik csapat saját HQ-val rendelkezik, amely visszaálló pont is egyben. Itt a visszaállás folyamatos. A HQ-k nem számítanak harci területnek, tehát tilos ostroma alá venni vagy a HQ-n tartózkodó csapatnak onnan kifelé támadni! A HQ-n a sárga találatjelző kendő viselése kötelező!

Medikelés:

Minden csapatban lesz egy Medik (fehér alapon vörös keresztes karszalaggal lesz azonosítva mindkét felkaron), kizárólag ő gyógyíthat. Ezt a szerepet kizárólag a visszaálló ponton cserélhetik egymás között a csapat tagok! A csapattagok bármennyiszer gyógyíthatóak, viszont a Medik egyszer sem, neki az első találat után azonnal a HQ-ra kell menni visszaálni. A sikeres medikeléshez a sérült játékos csuklóját kell fogni egy percig megszakítás nélkül!

 

Orgyilkosok

 

Létszám: Max. 10fő.

Csapat jelölés: nincs.

Szerveződés: szabadon választott.

Célok:

Vadászat a regisztrációs pontok felkeresését végző Csapatok tagjaira.

Visszaálló pont/ok:

Külön HQ-val rendelkeznek, amely visszaálló pont is egyben. Itt a visszaállás folyamatos. A HQ-k nem számítanak harci területnek, tehát tilos ostroma alá venni vagy a HQ-n tartózkodó csapatnak onnan kifelé támadni! A HQ-n a sárga találatjelző kendő viselése kötelező!

Medikelés:

Nincs medik lehetőség, az első találat után azonnal a visszaálló pontra megy az adott játékos.

 

Találatjelzés

Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással kell jelezni a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.

Normál találat esetén a játékosok hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre. Ezután 5 perc van a „kivérzésig” (nem kötelező kivárni), azaz ennyi idő van arra, hogy egy Medik gyógyítsa a találatot kapott játékost. Ha a kivérzési idő lejárt, akkor az adott játékos hangos „HALOTT KIÁLL A JÁTÉKBÓL!” kiáltással jelzi, hogy ő már nem medikelhető és elindul a kijelölt visszaálló pontra, ahol azonnal újra éled. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a sebesült játékost ki kell húzni a tűzvonalból és csak utána végezhető el a gyógyítás. Amennyiben a medikelést végző játékost támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni a gyógyítási folyamatot.

A baráti tűz is találatnak számít!

Késelés (egy „X”-et rajzolsz az ellenfél testére a gumikéssel/baltával/stb.): Késelés esetén a megkéselt játékos hangos jelzés nélkül felveszi a találatjelző narancssárga kendőt/sapkát és anélkül, hogy a csapatának külön jelezné, azonnal a visszaálló pontra indul. A találatot kapott és kivérzési idejüket töltő játékosok késelés esetén azonnal a visszaállóra vonulnak, ők már nem gyógyíthatóak abban a körben.

 

Tárhasználat/BB limit

High/mid/ lowcap tárak használata is megengedett!

Pisztolyok, elő ágy szános replikák: nincs lekorlátozva a betárazott BB-k száma.

Rohamfegyverek, SMG-k: max. 500db. BB (összesen/fő) lehet egyszerre betárazva.

Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű replikáknál összesen 2500BB lehet egyszerre betárazva.

Félautomata/DMR: összesen 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 80BB/tár), másodfegyver kötelező!

Ismétlő mesterlövész fegyverek: max. 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 40BB/tár), másodfegyver kötelező!

Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!

Kézigránátok: kézi erővel célba juttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet, a játékost érő lövedék találatnak számít. Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5m sugarú körön belül mindenkit találat ér, aki nem tartózkodik "kemény" fedezék (pl. taktikai pajzs, fal, jármű, áthatolhatatlan tereptárgy) mögött. Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie.
Pirotechnikai BB-szóró, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg.

 

Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet!

A SM öltöző lépcső házában tilos átlőni a korlátokon, kivéve a 3. emelet lépcsőfordulójában.

Az SM öltöző 1-3. emeletek ablakain csak a mesterlövész/DMR, illetve elő ágy szános replikákkal leadott egyes lövések engedélyezettek.

A játék során mindenki max. 4db. pirotechnikai jellegű gránátot használhat el.

Résztvevők

Alfa
Létszám: 10 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
BaziJoe A REND Nagy Csaba
gBUTCHER R.C.A.T. Mészáros Gábor
Gimli A REND Munkácsi János
istvan3 Varga István
losidani
mutator R.C.A.T. Cseh Tamás
Pityke Demeter István
Safi R.C.A.T. Sáfrány Gábor
Szepfiu R.C.A.T. Soós Dávid
Zsanett
 
Bravo
Létszám: 10 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Ancsi VIKINGS
Aqwis Gergely Pap
Benz Ádám Négyesi
DarthReaper T.A.T.
Drez VIKINGS
Mezei
Morfejin SPECTRE Dániel Pap
Sterlok89 R.C.A.T. Meskó Dávid
Tutosmate T.A.T.
Zereck R.C.A.T. Ambrus Zoltán
 
Delta
Létszám: 10 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
atek T.A.T.
DrTothOtto T.A.T. Tóth Ottó
Harcos Final Solution Török Attila
Janii T.A.T. Nagy János Péter
milfhunter
OoNooh
Patrikg T.A.T. Gyarmati Patrik
Szaky Szatmári László
Tigris T.A.T. Győrösi László
Zolee Zoltán Papp
 
Echo
Létszám: 10 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Apa T.A.T. Szabó Mihály
Bence05123 Török Bence
BigP Final Solution
Csuzi Csuzi Balázs
Flora Szabóné Petróczki Flóra
Gyikember T.A.T. Kovács Ákos
mzperx T.A.T. Végh Sándor
NT HLG AT Bodnar Antal
Sipike Sipos Tamás
sztomi Szabo Tamas
 
Fotós
Létszám: 0 / 5 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Foxtrot
Létszám: 10 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Aaron Final Solution Áron Kecskés
Bazsi GRAY WOLF Kovács Balázs
erdotulaj Sebők Ákos
Shadowoly Breuer Ádám
Szoke1028 GRAY WOLF Szőke Bence
Taz
VecTor Zsadányi M. János
Wiking Last Hope Vécsei Tamás
Zeusz Final Solution Előd Kecskés
ZoliHS GRAY WOLF Kovács Zoltán
 
Orgyilkos
Létszám: 2 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Alen R.C.A.T. Alen Szabo
Karfiall R.C.A.T. Juhász Jácint
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név
hablaty89 R.C.A.T.
NrT

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2024 powered by TRONIX webdesign