Üdv!
Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni Téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében. A helyszín az R.C.A.T. Új pályája az Aréna, ami a Digép ipari parkban található (Régi pályával szemben lévő utca végén). A pálya egy nagy belső térrel rendelkező épület több szinttel, szobával, és lépcsővel, valamint külső épületekkel és erdős területtel.
Hely:
R.C. ARÉNA
DIGÉP Ipari Park /DIGÉP Industrial Park
Miskolc, Kerpely Antal u., 3533
48.093801, 20.720074
Dátum: 2022.11.13.
Szervezők:
Safi: 06 70 276 hetvenegy hetvenhét
Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek
Menetrend:
Kapunyitás: 8:00 (érkezz időben vagy jelezd a késésed)
Chrono: 8:30 (1 üres tárral érkezz )
Eligazítás: 09:00 (menetkészen, játékra készen állva)
Kezdés: ~ 09:30
Vége: ~ 16:00
Belépő: 09:00-ig 3500HUF, 09:00 után 4000HUF
Hölgyeknek ingyenes!
Kötelező és Javasolt felszerelés:
Kötelező a védőszemüveg használata! Elsősorban az arc vonalához szorosan illeszkedő (szivacs vagy gumiharang) perforált acéllemezes vagy polikarbonát szemüvegek használatát javasoljuk! Nekünk ez a típus vált be: https://www.taiwangun.com/tactical-glasses-goggles/panoramic-ventilated-goggle-clear-olive-pj
Narancssárga találatjelző kendő/sapka megléte minden Játékosnál!
Ajánlott az arc védelem, valamint térd illetve könyökvédők és bakancs/strapabíró túracipő!
Volt ipari területen lett kialakítva a játéktér, ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére!
Lehetőleg mindenkinél legyen PMR rádió, de egységenként legalább egy rádió megléte fontos!
Lámpa vagy tracer használatával történő torkolattűz imitáció a földalatti és sötét területeken kötelező!
Történet:
Percek teltek el azóta, hogy a kimenekítő helikopter az orosz Elnökel és a mentőakcióval megbízott Spetsnaz alakulattal a fedélzetén elindult Kijevből. Azonban a csapat megpróbáltatásainak még koránt sincs vége…
A hi-tech légvédelmi egység amely eredetileg földre kényszerítette az elnöki külön gépet – és amelynek megsemmisítését elmulasztotta a kimenekítés során a mentő alakulat – még mindig jó szolgálatot teljesít a terület védelmi erőknek, és pár kilométer megtétele után eltalálta a menekítő helikoptert, amely kényszerleszállást hajtott végre Kijev külterületén.
Mivel megszakadt a mentő alakulattal a kapcsolat, az orosz különleges erők parancsnoksága aktiválja a B-tervet: megkezdődik az invázió.
Mindeközben a Kijev felszabadítása során ejtett Ukrajna Farkasai foglyok lassan megtörnek a vallatások során, és az ukrán erők is tudomást szereznek a lelőtt mentőhelikopter utasainak kilétéről…
Játékmenet:
A játék kezdetén a térképen jelölt elfoglalható pontokat (5db.) az Ukrán fegyveres erők birtokolják. A támadó orosz csapatok első feladata az előre tolt műveleti bázis elfoglalása lesz (erdei HQ). Ezután a fő feladatuk az elfoglalható pontok többségének megszerzése és minél hosszabb ideig tartó folyamatos birtoklása lesz. A pontokon kihelyezett sakk óráknak a megfelelő oldalra állításával és a megadott időtartam 0-ra való vissza számoltatásával tudják biztosítani az adott pont feletti győzelmüket mely után az adott pont nem foglalható vissza.
Az orosz csapatok támadásával párhuzamosan az ukrán csapatoknak védeni kell a pontokat, a játék elején a kihelyezett órák alapból nekik számolják vissza az időt, viszont ezért nekik hosszabb idő tartamot kell leszámoltatni.
Attól függően, hogy melyik oldal nyerte a játék első ’’domination’’ fejezetét, különböző végjáték események fognak kibontakozni.
A Harcoló felek:
Szerveződés:
Alapvetően 5 fős csapatokba (4 fő lövész + 1 fő medik akit mindkét felkaron extra fehér szalag jelöl, mely szerepet kizárólag a visszaálló ponton cserélhetnek egymás között a csapat tagok), csapatonként min. egy rádió kötelező.
Ukrán Fegyveres Erők
Létszám: a Résztvevők 35%-a.
Karszalag színe/használata: sárga, mindkét felkaron.
Dress code: Egységes terep színű ruha és taktikai mellény, bonnie kalap vagy sisak kötelező! Ghillie ruha használható. Nem használható ezen az oldalon: OD színű öltözet, baseball sapka!
Célok:
- Ukrajna területi egységének védelme.
Visszaálló pont/ok:
A térképen kék-narancs körrel jelölt terület.
Medikelés:
Alap esetben minden játékosnak a bal csuklóján van a két gyógyítási lehetőséget jelképező 2db. gumiszalag. Medikelés közben a Medik ezt a két szalagot teszi át a játékos jobb csuklójára.
A Medik kétszer gyógyíthat mindenkit, ő maga viszont nem gyógyítható, ő az első találat után azonnal a visszaálló ponton éled újra.
Saját Orvossal rendelkeznek (mindkét felkarján fehér alapon vörös keresztes szalag jelöli), aki visszaadhatja az elhasznált gyógyítási lehetőségeket (visszarakja a gumiszalago(ka)t a bal csuklóra majd 30 másodpercig fogja a játékos csuklóját). Az Orvos nem medikelhető, ha kilövik a visszaálló ponton éled újra. Ha nincs a közelben Medik, akkor az Orvos is végezhet ’’sima’’ medikelést (30 másodpercig fogja a játékos csuklóját illetve visszateszi a játékos bal csuklójára a már esetlegesen elhasznált medik lehetőséget).
Ha egy játékost harmadszorra is eltalálnak (már mindkét medik szalagja a jobb csuklóján van) azonnal a visszaállópontra megy és ott rögtön újraéledhet. Ebben az esetben már az Orvos sem adhatja vissza a Medik lehetőségeket!
Kivérzési idő 5perc, amelyet csak a VIP-knek kötelező kivárni.
PMC
Létszám: a Résztvevők 10%-a.
Karszalag színe/használata: Nincs.
Dress code: Tan, coyote, khaki szinű nadrág/kék farmer, fekete/sötét/khaki felső, egy színű taktikai mellény vagy chest rig és baseball sapka kötelező! Nem használható ezen az oldalon: terep színű ruházat/mellény, boonie kalap, sisak!
Célok:
- Az Ukrán fegyveres Erők műveleteinek gyakorlati támogatása.
- Az Oroszországi Föderáció Fegyveres Erőit irányító katonai vezetők likvidálása.
Visszaálló pont/ok:
Megegyezik az Ukrán fegyveres Erők visszaállópontjával.
Medikelés:
Alap esetben minden játékosnak a bal csuklóján van a két gyógyítási lehetőséget jelképező 2db. gumiszalag. Medikelés közben a Medik ezt a két szalagot teszi át a játékos jobb csuklójára.
A Medik kétszer gyógyíthat mindenkit, ő maga viszont nem gyógyítható, ő az első találat után azonnal a visszaálló ponton éled újra.
Használhatják az Ukrán fegyveres Erők Orvosát.
Ha egy játékost harmadszorra is eltalálnak (már mindkét medik szalagja a jobb csuklóján van) azonnal a visszaállópontra megy és ott rögtön újraéledhet. Ebben az esetben már az Orvos sem adhatja vissza a Medik lehetőségeket!
Kivérzési idő 5perc, amelyet csak a VIP-knek kötelező kivárni.
Oroszországi Föderáció Fegyveres Erői
Létszám: a Résztvevők 45%-a.
Karszalag színe/használata: Nincs.
Dress code: Egységes terep színű ruha és taktikai mellény, bonnie kalap vagy sisak kötelező! Ghillie ruha használható. Nem használható ezen az oldalon: OD színű öltözet, baseball sapka!
Célok:
- Az orosz Elnök felkutatása és kiszabadítása.
- Az elsődleges küldetés sikerének biztosításához szükséges ukrán területek elfoglalása.
Visszaálló pont/ok:
Az alap visszaálló pontjuk a térképen piros-narancs körrel jelölt terület, a játék kezdetén innen indulnak. Miután elfoglalták az előretolt műveleti bázist (Erdei HQ), onnantól kezdve az lesz a visszaálló pont. Ha ez a HQ támadás alá kerül, akkor a támadás visszaveréséig az alap visszaálló ponton kell visszaállni a kilőtt játékosoknak.
Medikelés:
Alap esetben minden játékosnak a bal csuklóján van a két gyógyítási lehetőséget jelképező 2db. gumiszalag. Medikelés közben a Medik ezt a két szalagot teszi át a játékos jobb csuklójára.
A Medik kétszer gyógyíthat mindenkit, ő maga viszont nem gyógyítható, ő az első találat után azonnal a visszaálló ponton éled újra.
Saját Orvossal rendelkeznek (mindkét felkarján fehér alapon vörös keresztes szalag jelöli), aki visszaadhatja az elhasznált gyógyítási lehetőségeket (visszarakja a gumiszalago(ka)t a bal csuklóra majd 30 másodpercig fogja a játékos csuklóját). Az Orvos nem medikelhető, ha kilövik a visszaálló ponton éled újra. Ha nincs a közelben Medik, akkor az Orvos is végezhet ’’sima’’ medikelést (30 másodpercig fogja a játékos csuklóját illetve visszateszi a játékos bal csuklójára a már esetlegesen elhasznált medik lehetőséget).
Ha egy játékost harmadszorra is eltalálnak (már mindkét medik szalagja a jobb csuklóján van) azonnal a visszaállópontra megy és ott rögtön újraéledhet. Ebben az esetben már az Orvos sem adhatja vissza a Medik lehetőségeket!
Kivérzési idő 5perc, amelyet csak a VIP-knek kötelező kivárni.
Csecsen Milícia
Létszám: a Résztvevők 10%-a.
Karszalag színe/használata: Nincs.
Dress code: Kevert színű polgári ruházat, fejkendő, egy színű chest rig vagy mellény. Nem használható ezen az oldalon: baseball sapka, sisak, boonie kalap, ghillie!
Célok:
- Az orosz Elnök felkutatása és kiszabadítása.
- Ukrán Fegyveres Erők magasrangú katonai vezetőinek likvidálása.
- Az Oroszországi Föderáció Fegyveres Erői által végrehajtott katonai műveletek támogatása.
Visszaálló pont/ok:
Megegyezik az Oroszországi Föderáció Fegyveres Erőinek visszaállópontjával.
Medikelés:
Alap esetben minden játékosnak a bal csuklóján van a két gyógyítási lehetőséget jelképező 2db. gumiszalag. Medikelés közben a Medik ezt a két szalagot teszi át a játékos jobb csuklójára.
A Medik kétszer gyógyíthat mindenkit, ő maga viszont nem gyógyítható, ő az első találat után azonnal a visszaálló ponton éled újra.
Használhatják az Oroszországi Föderáció fegyveres Erőinek az Orvosát.
Ha egy játékost harmadszorra is eltalálnak (már mindkét medik szalagja a jobb csuklóján van) azonnal a visszaállópontra megy és ott rögtön újraéledhet. Ebben az esetben már az Orvos sem adhatja vissza a Medik lehetőségeket!
Kivérzési idő 5perc, amelyet csak a VIP-knek kötelező kivárni.
Általános szabályok
Tárhasználat/BB limit:
Kizárólag Mid/lowcap tárak használata engedélyezett!
Tárazás csak a visszaálló ponton vagy az elfoglalható pontokon engedélyezett!
Pisztolyok, sotik: nincs lekorlátozva a betárazott BB-k száma.
Rohamfegyverek, SMG-k: max. 500BB lehet egyszerre betárazva.
Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű replikáknál 2500BB lehet betárazva.
Félautomata/DMR: összesen 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 80BB/tár), másodfegyver kötelező!
Ismétlő mesterlövész fegyverek: max. 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 40BB/tár), másodfegyver kötelező!
Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!
Épületen belül 200fps-alatt mehet a hosszabb (max. 20db. BB) sorozat, illetve 200 és 300fps között engedélyezett a rövid sorozat (max. 5db. BB) is.
Kézigránátok: Kézi erővel ejtve, gurítva (nem dobva!) célba juttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet! Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5x5m-nél kisebb alapterületű szobában mindenkit találat ért, ennél nagyobb szobában vagy nyílt terepen 5m sugarú körön belül sebez minden ott tartózkodót (ez a szabály érvényes a BB szóró gránátokra is, azaz nem csak a kiszórt BB általi találat számít). Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie. Gránát találat esetén nincs medikelés, azonnal a visszaálló pontra megy újraéledni a játékos. Visszaállásonként 1db. gránát /fő használható!
Pajzs használat: A Pajzsok maximális mérete 1,5m x 1m. Pajzs mellé kizárólag pisztolyt lehet viselni melynek esetleges sorozatlövés funkcióját (<200fps) tilos használni! Fontos: kizárólag célzott lövést lehet leadni a pajzs mögül a pisztolyt kitartva és a célzáshoz minimálisan kihajolva! Dobtár használata tilos a pisztolynál pajzs használat mellett, a max. tárkapacitás 100db. BB!
Pirotechnikai BB-szóró, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg.
Találatjelzés
Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.
Normál találat esetén hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre, majd az aktuális játékmódnak megfelelően medikelést kérnek vagy a visszaálló pontra mennek újraéledni/megvárni a kör végét. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a Medik vagy egy másik csapat tag kihúzza a sérültet a tűzvonalból és utána végezheti el a gyógyítást. Amennyiben a Mediket támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni a gyógyítási folyamatot.
A baráti tűz is találatnak számít, viszont ilyenkor a lövést leadó játkosnak kell bemondani a találatot és a találatjelző kendőt feltéve a visszaálló pontra menni/mediket kérni a játékmódtól függően!
Késelésnél egy „X”-et rajzolsz az ellenfél testére a gumikéssel/baltával/stb. A megkéselt játékos hangos jelzés nélkül felveszi a találatjelző narancssárga kendőt/sapkát és anélkül, hogy a csapatának különjelezné, azonnal a visszaálló pontra indul. A találatot kapott és kivérzési idejüket töltő játékosok késelés esetén azonnal a visszaállóra vonulnak, ők már nem gyógyíthatóak abban a körben.
Különleges szabályok:
A pályán a MASZ 2015 van érvényben, amelyet az R.C.A.T. saját szabályzata egészít ki. A játékon, mint a játék Szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt kizárhassuk a további játékból! A Játékon mindenki a saját akaratából és felelősségére vegyen részt, a személyes felszerelésben esett kárért a Szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!
Öltöző területén nincs lövöldözés illetve a Replika nem lehet betárazva!
Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet!
Halott nem beszél! Ez alól csak abban az esetben térhetnek el, ha a csapattársai keresik rádión, ekkor is csak a annyit erősíthet meg, hogy kiesett a játékból!
A zöld hálóval letakart ablakokon/korlátokon átlövés nincs!
A3-asnál kisebb méretű nyíláson közelről nincs átlövés!
A korlátok, ablakok síkján túlra nem lóghat a replikák csöve, ablakokon/korlátokon ki/áthajolni tilos!
Az épületből kifelé illetve épületre lövésnél kizárólag egyes lövés engedélyezett!
Szinteken van átlövés.
Épületből ki és befelé csak ajtónyílásokon és ablakokon lehet lőni. Zöld Hálón átlőni tilos!
Piros-fehér jelölő szalagon áthaladni tilos, csak átlőni szabad!
Masz 2015 + Szülői engedély formanyomtatvány: (http://www.softair.hu/airsoft/szabalyzat.html)
Globális csevegő
...további hozzászólások