Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

160.000 Ft
Kisújszállás

Legaktívabb játékosok tavaly


Heimdall
50 játék

tadam
46 játék

BaziJoe
42 játék
4.
TG 41 játék
5.
Probix 38 játék
6.
Safi 37 játék
7.
Vaktyuk 37 játék
8.
Parti 32 játék
9.
mocsar 31 játék
10.
Dudu 30 játék

Pálya ajánló

Téglás

Csapat ajánló



Menekülés Kijevből 2: Mentőangyal végveszélyben

résztvevők / jelentkezés      fotógaléria
 

Szervező

Szervező csapat:
Rabbit Choppers Airsoft Team

Főszervező:
Safi

Játék ideje

Kapunyitás: 2022.11.13. 08:00
Kezdés: 2022.11.13. 09:30
Befejezés: 2022.11.13. 16:00

Várható időjárás

szórványos felhőzet
12 ℃

Részvételi díj

3.500 HUF

Helyszín

R.C. Aréna



Cím:
Miskolc, Kerpely Antal u.

GPS koordináták:
48.09408, 20.71641

Üdv!

Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni Téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében. A helyszín az R.C.A.T. Új pályája az Aréna, ami a Digép ipari parkban található (Régi pályával szemben lévő utca végén). A pálya egy nagy belső térrel rendelkező épület több szinttel, szobával, és lépcsővel, valamint külső épületekkel és erdős területtel.

Hely:

R.C. ARÉNA

DIGÉP Ipari Park /DIGÉP Industrial Park
Miskolc, Kerpely Antal u., 3533
48.093801, 20.720074

Dátum: 2022.11.13.

Szervezők:
Safi: 06 70 276 hetvenegy hetvenhét
Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek

 

Menetrend:

Kapunyitás: 8:00 (érkezz időben vagy jelezd a késésed)

Chrono: 8:30 (1 üres tárral érkezz )

Eligazítás: 09:00 (menetkészen, játékra készen állva)

Kezdés: ~ 09:30

Vége: ~ 16:00

 

Belépő: 09:00-ig 3500HUF, 09:00 után 4000HUF

Hölgyeknek ingyenes!

 

Kötelező és Javasolt felszerelés:

Kötelező a védőszemüveg használata! Elsősorban az arc vonalához szorosan illeszkedő (szivacs vagy gumiharang) perforált acéllemezes vagy polikarbonát szemüvegek használatát javasoljuk! Nekünk ez a típus vált be: https://www.taiwangun.com/tactical-glasses-goggles/panoramic-ventilated-goggle-clear-olive-pj

Narancssárga találatjelző kendő/sapka megléte minden Játékosnál!

Ajánlott az arc védelem, valamint térd illetve könyökvédők és bakancs/strapabíró túracipő!

Volt ipari területen lett kialakítva a játéktér, ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére!

Lehetőleg mindenkinél legyen PMR rádió, de egységenként legalább egy rádió megléte fontos!

Lámpa vagy tracer használatával történő torkolattűz imitáció a földalatti és sötét területeken kötelező!


Történet:

Percek teltek el azóta, hogy a kimenekítő helikopter az orosz Elnökel és a mentőakcióval megbízott Spetsnaz alakulattal a fedélzetén elindult Kijevből. Azonban a csapat megpróbáltatásainak még koránt sincs vége…

A hi-tech légvédelmi egység amely eredetileg földre kényszerítette az elnöki külön gépet – és amelynek megsemmisítését elmulasztotta a kimenekítés során a mentő alakulat – még mindig jó szolgálatot teljesít a terület védelmi erőknek, és pár kilométer megtétele után eltalálta a menekítő helikoptert, amely kényszerleszállást hajtott végre Kijev külterületén.

Mivel megszakadt a mentő alakulattal a kapcsolat, az orosz különleges erők parancsnoksága aktiválja a B-tervet: megkezdődik az invázió.

Mindeközben a Kijev felszabadítása során ejtett Ukrajna Farkasai foglyok lassan megtörnek a vallatások során, és az ukrán erők is tudomást szereznek a lelőtt mentőhelikopter utasainak kilétéről…

Játékmenet:

A játék kezdetén a térképen jelölt elfoglalható pontokat (5db.) az Ukrán fegyveres erők birtokolják. A támadó orosz csapatok első feladata az előre tolt műveleti bázis elfoglalása lesz (erdei HQ). Ezután a fő feladatuk az elfoglalható pontok többségének megszerzése és minél hosszabb ideig tartó folyamatos birtoklása lesz. A pontokon kihelyezett sakk óráknak a megfelelő oldalra állításával és a megadott időtartam 0-ra való vissza számoltatásával tudják biztosítani az adott pont feletti győzelmüket mely után az adott pont nem foglalható vissza.

Az orosz csapatok támadásával párhuzamosan az ukrán csapatoknak védeni kell a pontokat, a játék elején a kihelyezett órák alapból nekik számolják vissza az időt, viszont ezért nekik hosszabb idő tartamot kell leszámoltatni.

Attól függően, hogy melyik oldal nyerte a játék első ’’domination’’ fejezetét, különböző végjáték események fognak kibontakozni.

 

A Harcoló felek:

Szerveződés:

Alapvetően 5 fős csapatokba (4 fő lövész + 1 fő medik akit mindkét felkaron extra fehér szalag jelöl, mely szerepet kizárólag a visszaálló ponton cserélhetnek egymás között a csapat tagok), csapatonként min. egy rádió kötelező.

 

Ukrán Fegyveres Erők

Létszám: a Résztvevők 35%-a.

Karszalag színe/használata: sárga, mindkét felkaron.

Dress code: Egységes terep színű ruha és taktikai mellény, bonnie kalap vagy sisak kötelező! Ghillie ruha használható. Nem használható ezen az oldalon: OD színű öltözet, baseball sapka!

Célok:

- Ukrajna területi egységének védelme.

Visszaálló pont/ok:

A térképen kék-narancs körrel jelölt terület.

Medikelés:

Alap esetben minden játékosnak a bal csuklóján van a két gyógyítási lehetőséget jelképező 2db. gumiszalag. Medikelés közben a Medik ezt a két szalagot teszi át a játékos jobb csuklójára.

A Medik kétszer gyógyíthat mindenkit, ő maga viszont nem gyógyítható, ő az első találat után azonnal a visszaálló ponton éled újra.

Saját Orvossal rendelkeznek (mindkét felkarján fehér alapon vörös keresztes szalag jelöli), aki visszaadhatja az elhasznált gyógyítási lehetőségeket (visszarakja a gumiszalago(ka)t a bal csuklóra majd 30 másodpercig fogja a játékos csuklóját). Az Orvos nem medikelhető, ha kilövik a visszaálló ponton éled újra. Ha nincs a közelben Medik, akkor az Orvos is végezhet ’’sima’’ medikelést (30 másodpercig fogja a játékos csuklóját illetve visszateszi a játékos bal csuklójára a már esetlegesen elhasznált medik lehetőséget).

Ha egy játékost harmadszorra is eltalálnak (már mindkét medik szalagja a jobb csuklóján van) azonnal a visszaállópontra megy és ott rögtön újraéledhet. Ebben az esetben már az Orvos sem adhatja vissza a Medik lehetőségeket!

Kivérzési idő 5perc, amelyet csak a VIP-knek kötelező kivárni.

 

PMC

Létszám: a Résztvevők 10%-a.

Karszalag színe/használata: Nincs.

Dress code: Tan, coyote, khaki szinű nadrág/kék farmer, fekete/sötét/khaki felső, egy színű taktikai mellény vagy chest rig és baseball sapka kötelező! Nem használható ezen az oldalon: terep színű ruházat/mellény, boonie kalap, sisak!

Célok:

- Az Ukrán fegyveres Erők műveleteinek gyakorlati támogatása.
- Az Oroszországi Föderáció Fegyveres Erőit irányító katonai vezetők likvidálása.

Visszaálló pont/ok:

Megegyezik az Ukrán fegyveres Erők visszaállópontjával.

Medikelés:

Alap esetben minden játékosnak a bal csuklóján van a két gyógyítási lehetőséget jelképező 2db. gumiszalag. Medikelés közben a Medik ezt a két szalagot teszi át a játékos jobb csuklójára.

A Medik kétszer gyógyíthat mindenkit, ő maga viszont nem gyógyítható, ő az első találat után azonnal a visszaálló ponton éled újra.

Használhatják az Ukrán fegyveres Erők Orvosát.

Ha egy játékost harmadszorra is eltalálnak (már mindkét medik szalagja a jobb csuklóján van) azonnal a visszaállópontra megy és ott rögtön újraéledhet. Ebben az esetben már az Orvos sem adhatja vissza a Medik lehetőségeket!

Kivérzési idő 5perc, amelyet csak a VIP-knek kötelező kivárni.

 

Oroszországi Föderáció Fegyveres Erői

Létszám: a Résztvevők 45%-a.

Karszalag színe/használata: Nincs.

Dress code: Egységes terep színű ruha és taktikai mellény, bonnie kalap vagy sisak kötelező! Ghillie ruha használható. Nem használható ezen az oldalon: OD színű öltözet, baseball sapka!

Célok:

- Az orosz Elnök felkutatása és kiszabadítása.
- Az elsődleges küldetés sikerének biztosításához szükséges ukrán területek elfoglalása.

Visszaálló pont/ok:

Az alap visszaálló pontjuk a térképen piros-narancs körrel jelölt terület, a játék kezdetén innen indulnak. Miután elfoglalták az előretolt műveleti bázist (Erdei HQ), onnantól kezdve az lesz a visszaálló pont. Ha ez a HQ támadás alá kerül, akkor a támadás visszaveréséig az alap visszaálló ponton kell visszaállni a kilőtt játékosoknak.

Medikelés:

Alap esetben minden játékosnak a bal csuklóján van a két gyógyítási lehetőséget jelképező 2db. gumiszalag. Medikelés közben a Medik ezt a két szalagot teszi át a játékos jobb csuklójára.

A Medik kétszer gyógyíthat mindenkit, ő maga viszont nem gyógyítható, ő az első találat után azonnal a visszaálló ponton éled újra.

Saját Orvossal rendelkeznek (mindkét felkarján fehér alapon vörös keresztes szalag jelöli), aki visszaadhatja az elhasznált gyógyítási lehetőségeket (visszarakja a gumiszalago(ka)t a bal csuklóra majd 30 másodpercig fogja a játékos csuklóját). Az Orvos nem medikelhető, ha kilövik a visszaálló ponton éled újra. Ha nincs a közelben Medik, akkor az Orvos is végezhet ’’sima’’ medikelést (30 másodpercig fogja a játékos csuklóját illetve visszateszi a játékos bal csuklójára a már esetlegesen elhasznált medik lehetőséget).

Ha egy játékost harmadszorra is eltalálnak (már mindkét medik szalagja a jobb csuklóján van) azonnal a visszaállópontra megy és ott rögtön újraéledhet. Ebben az esetben már az Orvos sem adhatja vissza a Medik lehetőségeket!

Kivérzési idő 5perc, amelyet csak a VIP-knek kötelező kivárni.

 

Csecsen Milícia

Létszám: a Résztvevők 10%-a.

Karszalag színe/használata: Nincs.

Dress code: Kevert színű polgári ruházat, fejkendő, egy színű chest rig vagy mellény. Nem használható ezen az oldalon: baseball sapka, sisak, boonie kalap, ghillie!

Célok:

- Az orosz Elnök felkutatása és kiszabadítása.
- Ukrán Fegyveres Erők magasrangú katonai vezetőinek likvidálása.
- Az Oroszországi Föderáció Fegyveres Erői által végrehajtott katonai műveletek támogatása.

Visszaálló pont/ok:

Megegyezik az Oroszországi Föderáció Fegyveres Erőinek visszaállópontjával.

Medikelés:

Alap esetben minden játékosnak a bal csuklóján van a két gyógyítási lehetőséget jelképező 2db. gumiszalag. Medikelés közben a Medik ezt a két szalagot teszi át a játékos jobb csuklójára.

A Medik kétszer gyógyíthat mindenkit, ő maga viszont nem gyógyítható, ő az első találat után azonnal a visszaálló ponton éled újra.

Használhatják az Oroszországi Föderáció fegyveres Erőinek az Orvosát.

Ha egy játékost harmadszorra is eltalálnak (már mindkét medik szalagja a jobb csuklóján van) azonnal a visszaállópontra megy és ott rögtön újraéledhet. Ebben az esetben már az Orvos sem adhatja vissza a Medik lehetőségeket!

Kivérzési idő 5perc, amelyet csak a VIP-knek kötelező kivárni.

 

Általános szabályok

Tárhasználat/BB limit:

Kizárólag Mid/lowcap tárak használata engedélyezett!

Tárazás csak a visszaálló ponton vagy az elfoglalható pontokon engedélyezett!

Pisztolyok, sotik: nincs lekorlátozva a betárazott BB-k száma.

Rohamfegyverek, SMG-k: max. 500BB lehet egyszerre betárazva.

Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű replikáknál 2500BB lehet betárazva.

Félautomata/DMR: összesen 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 80BB/tár), másodfegyver kötelező!

Ismétlő mesterlövész fegyverek: max. 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 40BB/tár), másodfegyver kötelező!

Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!

Épületen belül 200fps-alatt mehet a hosszabb (max. 20db. BB) sorozat, illetve 200 és 300fps között engedélyezett a rövid sorozat (max. 5db. BB) is.

Kézigránátok: Kézi erővel ejtve, gurítva (nem dobva!) célba juttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet! Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5x5m-nél kisebb alapterületű szobában mindenkit találat ért, ennél nagyobb szobában vagy nyílt terepen 5m sugarú körön belül sebez minden ott tartózkodót (ez a szabály érvényes a BB szóró gránátokra is, azaz nem csak a kiszórt BB általi találat számít). Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie. Gránát találat esetén nincs medikelés, azonnal a visszaálló pontra megy újraéledni a játékos. Visszaállásonként 1db. gránát /fő használható!

Pajzs használat: A Pajzsok maximális mérete 1,5m x 1m. Pajzs mellé kizárólag pisztolyt lehet viselni melynek esetleges sorozatlövés funkcióját (<200fps) tilos használni! Fontos: kizárólag célzott lövést lehet leadni a pajzs mögül a pisztolyt kitartva és a célzáshoz minimálisan kihajolva! Dobtár használata tilos a pisztolynál pajzs használat mellett, a max. tárkapacitás 100db. BB!

Pirotechnikai BB-szóró, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg.

Találatjelzés

Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.

Normál találat esetén hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre, majd az aktuális játékmódnak megfelelően medikelést kérnek vagy a visszaálló  pontra mennek újraéledni/megvárni a kör végét. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a Medik vagy egy másik csapat tag kihúzza a sérültet a tűzvonalból és utána végezheti el a gyógyítást. Amennyiben a Mediket támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni a gyógyítási folyamatot.

A baráti tűz is találatnak számít, viszont ilyenkor a lövést leadó játkosnak kell bemondani a találatot és a találatjelző kendőt feltéve a visszaálló pontra menni/mediket kérni a játékmódtól függően!

Késelésnél egy „X”-et rajzolsz az ellenfél testére a gumikéssel/baltával/stb. A megkéselt játékos hangos jelzés nélkül felveszi a találatjelző narancssárga kendőt/sapkát és anélkül, hogy a csapatának különjelezné, azonnal a visszaálló pontra indul. A találatot kapott és kivérzési idejüket töltő játékosok késelés esetén azonnal a visszaállóra vonulnak, ők már nem gyógyíthatóak abban a körben.

Különleges szabályok:

A pályán a MASZ 2015 van érvényben, amelyet az R.C.A.T. saját szabályzata egészít ki. A játékon, mint a játék Szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt kizárhassuk a további játékból! A Játékon mindenki a saját akaratából és felelősségére vegyen részt, a személyes felszerelésben esett kárért a Szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!

Öltöző területén nincs lövöldözés illetve a Replika nem lehet betárazva!

Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet!

Halott nem beszél! Ez alól csak abban az esetben térhetnek el, ha a csapattársai keresik rádión, ekkor is csak a annyit erősíthet meg, hogy kiesett a játékból!

A zöld hálóval letakart ablakokon/korlátokon átlövés nincs!

A3-asnál kisebb méretű nyíláson közelről nincs átlövés!

A korlátok, ablakok síkján túlra nem lóghat a replikák csöve, ablakokon/korlátokon ki/áthajolni tilos!

Az épületből kifelé illetve épületre lövésnél kizárólag egyes lövés engedélyezett!

Szinteken van átlövés.

Épületből ki és befelé csak ajtónyílásokon és ablakokon lehet lőni. Zöld Hálón átlőni tilos!

Piros-fehér jelölő szalagon áthaladni tilos, csak átlőni szabad!

Masz 2015 + Szülői engedély formanyomtatvány: (http://www.softair.hu/airsoft/szabalyzat.html)

Résztvevők

Csecsen Milícia
Létszám: 11 / 11 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Garry A REND Rácz Gergő
Gili Ranger Team Gilányi Gergely
Gimli A REND Munkácsi János
Jani
Josi Kasza József
Kenny Nyenyestyán Gábor
Komam HLG Marozsán Lóránt
maladojcsi Gladiators Györfi István
Olajbogyo HLG AT Bálint Ádám
SteelOwl
Tobi Gladiators Katonka Imre
 
Oroszországi Föderáció Fegyveres Erői
Létszám: 34 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Atlasz16 R.C.A.T. Szászfai Bence
BaziJoe A REND Nagy Csaba
Berti Bagagang Berti Balog
Boss Bagagang Lakatos Péter
C3PO R.C.A.T. Máté Péter
Cienfuegos R.C.A.T.
Cranes A REND Györki Zsolt Sándor
Cseszi A REND Cseszlai Balázs
DrTothOtto T.A.T. Tóth Ottó
Dusika
fodrasz Norbi Veres
gBUTCHER R.C.A.T. Mészáros Gábor
hablaty89 R.C.A.T.
halalgyar A REND Tóth Ákos
Haxxor A REND Balazs Kis
Heimdall A REND Virág Tibor
Jackob
Janii T.A.T. Nagy János Péter
John Lakatos Krisztián
Kupas Bagagang
Lavidaloka NoN Expendables Maczó János
mocsar A REND László Zoltán
Parti T.A.T. Parti Csaba
Persistent A REND Biró Péter Gábor
Probix T.A.T. Papp Róbert
quka Nagy Béla
Sovi EДSTERИ БLOCK Sóvágó Dávid
Sturm A REND Bóla Bán István
Szike Bagagang Sándor Henrik Péter
Tannto A REND Szabó László
Vaktyuk A REND Nagy Sándor
Zed R.C.A.T.
Zereck R.C.A.T. Ambrus Zoltán
Zuzo R.C.A.T. Kiss Zoltán
 
PMC
Létszám: 11 / 11 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
csirinyi 47 SQUAD Csirinyi László
ElTrigger 47 SQUAD Sütő Tibor
Elvtars Borsod Force Kerek Hunor
HeSSaN Borsod Force Sarafi Péter
Hidi Borsod Force Hidasi Bence
kerek Borsod Force Kerek Magor
Kgaben Borsod Force
Manitou Eagle Flank Török Dániel
Ordas Borsod Force
Rin Borsod Force
SeniorGenyo 47 SQUAD Deák Sándor
 
Szervező
Létszám: 1 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Safi R.C.A.T. Sáfrány Gábor
 
Ukrán Fegyveres Erők
Létszám: 32 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
AirsoftForce Horvath Gabor
bacso99 Bacsó László
Bigdaddy Petri laszlo
Csacsa Csatlós Csaba
Dante1021 Airsoft Betyárz
Drekos Ten-X Veres Ferenc
EvilRicky Night Recons Baló Krisztián
Fenrir B.T. Norbert Kállai
Ferike
FLEX Airsoft Betyárz Vígvári Szabolcs
Gabi83
GMorc H.M.T.G Gavallér Márk Tamás
Hercules Vérnyulak
Janoo
kgabHun Night Recons Kiss Gábor
Kicsi Airsoft Betyárz Kis Gergely
Kotro
krisztian H.M.T.G
Majesz Airsoft Betyárz Majoros Dávid
Mumuska B.T. Gèm János
N0mad B.T. Gém Péter
Palonyai Vérnyulak
Pati B.T.
Peter0218 Crisis Corps
Raptor B.T. Imre István
Steven Airsoft Betyárz Palicz István
Sunny Sunny
Tams Crisis Corps Nagy Tamás
teglasi B.T. Zoltán Téglási
Tomo B.T.
yombor B.T. Hegedűs Zsombor
Zalanovics Night Recons Klobusovszki Zalán
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2024 powered by TRONIX webdesign