Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

60.000 Ft
Nyíregyháza

Legaktívabb játékosok az évben


tadam
18 játék

Heimdall
17 játék

Spin
17 játék
4.
Vaktyuk 16 játék
5.
Ytong 16 játék
6.
Csubakka 16 játék
7.
hupi 15 játék
8.
Lodog 14 játék
9.
Probix 13 játék
10.
Dudu 12 játék

Pálya ajánló

Debrecen

Csapat ajánló



MANHUNT7

résztvevők / jelentkezés      fotógaléria
 

Szervező

Főszervező:
Covboj

Játék ideje

Kapunyitás: 2022.09.10. 09:00
Kezdés: 2022.09.10. 11:00
Befejezés: 2022.09.10. 18:00

Várható időjárás

enyhe eső
19 ℃

Részvételi díj

4.000 HUF

Helyszín

AmmoDepo - Nyíregyháza (BEZÁRT!)



Cím:
Nyíregyháza, Nagyszállás, Karéj utca

GPS koordináták:
47.91394, 21.78878

MAN H U N  T   7

Hetedik alkalommal zajlik a küzdelem!12 raj részvételére számítunk, rajonként min. 4 - max. 10 fővel.

A játék célja a műveleti területen található egymásra épülő küldetéslánc teljesítése, lehetőleg a játékidő vége előtt! A rajok önállóan hajtják végre a küldetéseket a nevezetes pontokat bejárva, az ott található utasítások alapján, játék stílusukra jellemző habitussal! Agresszív rajtaütős-visszavonulós, vagy óvatos felderítés-biztosítás a raj stílusa!? Hozzatok ki a legtöbbet a MANHUNT küldetéseiből; játsszátok megfontoltan milsim stílusban, vagy alkalmazzatok gyors rajtaütéseket.

„A MANHUNT egy egész napos feladat orientált játék, ahol találkozhatunk szinte minden ismert játékmóddal és úgy játszhatjuk végig, ahogyan számunkra a legkényelmesebb, vagy legeredményesebb.” (Üvegműves)

 

0. NAP / BELÉPTETÉS

• Pénteken kapunyitás 16:00h, sátorozásra, épületben alvásra is van lehetőség.

• A Harsee Bár és a terasz rész (szalonna sütő, sör pad placz) 24:00 -ig nyitva!

A 0. nappal kapcsolatos kérdéseket, igényeket lent a topikban részletezzük!  

Szombati kapunyitás 8:00h, védő szemüveges belépést követően a bejáratnál a szokásos helyen kényelmesen le cuccolhattok, lehetőlag rajonként - mindent vinnetek kell majd a Ledobási Pontra.

• A kronózás előtt a LŐTÉREN tudjátok a replikákat belőni, optikákat beállítani.

• A regisztrációhoz a pontos belépődíjjal érkezzetek - pénzváltásra nincs lehetőség!

A belépődíjat adomány hozzájárulás formában van lehetőségünk elfogadni a kihelyezett "ADOMÁNY" feliratú dobozban.

• Regisztrációt követően a igyekezzetek a felszerelést rendezni a mihamarabbi kezdés reményében!

• Kronózásra beállított HOP UP -al, kitárazva érkezzetek!

• A fegyver szabályokat (MASZ -és FPS korlátozásokat) sértő replikák nem vehetnek részt a játékon!

• Kronózást követően kapuzárás, majd gyors eligazítást, sorsolást tervezek.

• A ledobási pontok (DROP ZONE) sorsolását követően a rajok bevonulnak a ledobási pontokra.

• Kezdés az eligazításkor meghatározott időpontban; a raj rádiós bejelentkezését követően!

PROTIP: A rajok törekedjenek az egységes DRESS CODE -ra! A MANHUNT öltözködési szabályai igen lazák, szabadon választhatók - lehet full geardo vagy kényelmes utcai viselet. Rádió csatorna is szabadon választható, kivéve a 8CH! A kódolt csatornák előnyben!

DROP ZONE - LEDOBÁSI PONT

A rajok "ejtőernyővel érkeznek" a műveleti területre; az eligazításon kisorsolt ledobási pontra.

4. LEDOBÁSI PONT, 4. NEVEZETES PONT JELZÉSE A TAKTIKAI TÉRKÉPEN

 

 

A DROP POINT - a taktikai térképen jelölve - a műveleti terület határsáv mentén található, egyben visszaálló pont is, nem támadható, nem rabolható. Miután a raj berendezkedik és készen áll a küldetés megkezdéséhez a rádiósnak be kell jelentkeznie a Műveleti Tiszthez - azonosítja a rajt és DP. pozícióját, valamint beolvassa a ledobási ponton kifüggesztett Feladat Táblán lévő első küldetést! A Műveleti tiszt mindezt visszaigazolja, rögzíti és indítja a rajt!

A 4. LEDOBÁSI PONT FELADAT TÁBLÁJA

A DROP PONT a visszaállópont; mobil HQ - itt történik majd a lőszer vételezés, tárazás, gránát szerelés, kötszer készlet rendezése, taktikai visszaállás, evés ivás stb. Érdemes a ledobási pontot kényelmesen kialakítani és a hozzá szükséges cuccokat, egy napos felszereléseket magatokkal vinni (esővédő ponyva, szemeteszsák, ülőke/asztalka, étel/ital stb.) Tegyétek hasznosan kényelmessé a ledobási pontot, gyakran "visszatérő vendégei" lesztek.

DROP POINT - "MINTA"

 

 

KÜLDETÉS LÁNC

A rajok a nevezetes ponton (N.P.) található Feladat Táblán kapják a küldetéseket, azt végrehjtva minden esetben a következő N.P. -ra jutnak.. és így tovább, egészen a végső 13. küldetésig! A nevezetes pont elérését be kell rádiózni a Műveleti Tisztnek, igazolva a tartózkodási helyet -és a küldetések státuszát.

FIGYELEM!

Az épületeket jelölő számok nem minden esetben egyeznek a Nevezetes Pontok számozásával!

 

Az elért nevezetes pontot a Feladat Tábla bal alsó sarkában található szám igazolja (NP006) - ezt az azonosító számot kérheti a Műveleti Tiszt - így igazolván a helyes poziciótokat. Az így közölt adatokat berádiózva a Műveleti Tiszt rögzíti a sikeres küldetések státuszát! Hibás feladat végrehajtás esetén a helyre igazítást valamint az "in game jutalmak" kiosztását szintén a Műveleti Tiszt szervezi és osztja ki. 

3. NEVEZETES PONT FELADAT TÁBLÁJA

 

JÁTÉK FELADATOK

● Alakítsátok ki a visszaálló pontot a ledobási zónában.

● Menjetek a nevezetes pontra, rádiózzátok a pozíciót.

● Hajtsátok végre nevezetes ponton az Feladat Táblán található küldetését!

● Tervrajz megszerzése, értelmezése.

● Kód kulcs megszerzése.

● Alkalmazzatok sajátos taktikát a beszivárgásra, rajtaütésekre.

● MANHUNT! Szerez egy karszalag (kendő) kódot!

● PVP - mindenki ellenfél a pályán!

PT: 8 Nevezetes Pont -nak kulcsfontosságú szerepe van a végjátékban aktiválandó szirénás egység bekapcsolásában, ugyanis az épületben található a Tervrajz, amiből kiderül, hogy hol, mivel és miként tudjátok a szirénát aktiválni a végső; 13. küldetésben! Az épület meglepetésekkel, korom sötétségben várja a játékosokat!

MŰVELETI TISZT / RÁDIÓ JELENTÉS

A START -ot követően minden nevezetes pontra érkezéskor be kell jelentkezni a Műveleti Bázisra! A Műveleti Tiszt rögzíti a rajok sikeres küldetéseit, felügyeli a küldetések helyes sorrendjét, felhívja az esetleges hibákra és a hiányosságokra a figyelmet! A PMR-8 CH. rádiózása érthető, egyirányú közlés kell legyen, amit a Műveleti Tiszt minden esetben visszaigazol. A Feladat Táblák értemezését követően az utasításokban leírtak szerint folytatjátok a küldetést eljutva a soron következő Nevezetes Pontra. 

PT: Amikor a BRAVO raj eléri a 11. Nevezetes pontot - így jelenti: "Zérónak a BRAVO jelenti, tizenegyes nevezetes pont elérve; NP131 - következő feladatunk MANHUNT, vétel."

FIGYELEM!
A PMR-8 CH. csak a Műveleti Tiszt hívásakor kapcsoljátok be, elkerülve a "zűrzavart" a jelentésekkor.

MANHUNT / MANHUNT CODE

Néhány nevezetes ponton található a MANHUNT küldetés!

Feladat: rajtaütni egy ellenséges rajon, a raj számozott találatjelzős tagjaitól a kódot -kódokat begyüjteni. A megszerzett kódokból egyet - a soron következő Nevezetes Ponton a rádióforgalmazáshoz csatolva, azt érthetően közölni kell a Műveleti Tisztnek. Csak érvényes kóddal folytathatjátok a küldetést!

FIGYELEM!

A karszalag kódokat felváltotta a piros / fehér találatjelző -re hímzett kód rendszer!

PT. Igy rádiózol a 12. Nevezetes Ponton; "Zérónak a BRAVO jelenti, tizenkettes nevezetes pont elérve; NP612 - MANHUNT kódunk: 404, eligazítást kérünk!

ROGUE WALKER

A műveleti területen találkozhattok egy szabotőrrel, WALKER -el! Egyetlen feladata; hátráltatni a küldetések sikeres végrehajtását! Arcát és ruházatát páncél borítja - likvidálni igen nehéz; test páncélját működtető energia cellák egyikét kell meglőnötök - Walker kilőtt státuszát az energia cellák látványos fény orgiája jelzi; öt percetek van, hogy elvegyétek a dögcéduláin található kódok egyikét. A Műveleti tisztnek bediktált "Walker kódok" extra előnyhöz juttathatják a rajt!

 

VÉGJÁTÉK - A 13. KÜLDETÉS

Az utolsó 13. küldetés a kódkulcs és az információk birtokában tudjátok végrehajtani, amire a Műveleti Tiszt ad eligazítást és engedélyt!

Feladat: érjétek el a rádió állomást, a terv rajz segítségével és a kulcsal aktiváljátok a nyomógom panelt = megszólalnak a szirénák. Amennyiben a raj sikeresen "megszólaltatta a szirénát" - számukra a játék véget ér, levonulnak a ledobási pontra!

A NYOMÓGOMB PANEL HASZNÁLATA

MEDIK RENDSZER / VISSZAÁLLÁS

MEDIK RENDSZER: (Hybrid medic)

1. találat – önellátás; 

Hangos “MEGVOLT/TALÁLAT/HIT-HIT” -és fedezéket keresel. Mászol, kúszol, gurulsz, NEM SÉTÁLHATSZ! Rádiózhatsz, kommunikálhatsz társaiddal... Jól alkalmazd a fedezéket, hiszen a találat "bemondását követően" ismét lőhető vagy! Egy perced van, hogy túléld - ez idő alatt a fegyver használata TILOS! 

A Médik rendszer a visszaálló pontokon indul újra, a kötszer készlet begyűjtését követően - vagyis az "önellátást" a műveleti területen csak egyszer, az első találatnál alkalmazhatjátok!

● 2.(3.4…) találat - dedikált medik;

Hangos “MEGVOLT/TALÁLAT/HIT-HIT” – el és felemelt NARANCS / FEHÉR / PIROS találatjelző kendővel jelezed kilőtt státuszod, majd ketyeg az 5 perces kivérzés! Jól láthatóan mutatod a találatjelző kendőt, segítve a kódok leolvasását. A tűzvonalból elmozdulhatsz, viszont NEM SÉTÁLHATSZ EL - várod a mediket!

● Öt perc lejár; kivéreztél: találatjelzővel a HQ-ra sétálsz, vársz a rajod a visszaállására.

● A rajt Dedikált Medik gyógyítja a rendelkezésére álló kötszer készlet erejéig! Rajonként 10 db. gumis kötszerre számíthattok.

● A Dedikált Medik önmagát gyógyítja 2 db.kötszerrel 2 perces időintervallumma!

● A gyógyítás menete; becsületesen kivárt 1 illetve 2 perces kötszert felhelyezés, majd kéz rátétel a "sebre"! A találat jelző kendőt a medik veszi le és adja vissza. A medikelés félbe szakítható, ekkor az medikelési idő újra indul!

● Baráti tűz - TALÁLATNAK SZÁMÍT!

● Fegyvertalálat esetén hangos "FEGYVER TALÁLAT" -kiáltasz; másod fegyvereddel játszhatsz tovább!

● A GRÁNÁT/I.E.D. épületben használható, egy adott szobában/légtérben mindenkit halálra sebeznek - sérültje(i) 2 db. kötszerrel gyógyítható 2 perces időintervallummal! 

● A lekéselt játékos nem gyógyítható!

● A lekéselt / kivérzett – azaz visszaállóra sétáló játékostól kód nem kérhető! 
 

PT. A Manhunt kód megszerzését követően késeld le a játékost, így gyengítheted a rajt, illetve a másik raj nem tudja begyűjteni a kivérzését váró játékostól a kódot!

Ne feledjétek a kötszerkészletet visszaállást követően rendszerezni a ledobás ponton!

A Manhunt kódokkal rendelkező játékosok FEHÉR vagy PIROS találatjelzőt használnak.

 Műveleti területen a talált jelző kendőket és Medikus titulust agymást között cserélgetni TILOS!

 

RAJ VISSZAÁLLÁS SZABÁLYA: (RAJ pk. szabály)

A raj visszaállása és a kivérzési idő becsületes kivárása nagyban befolyásolja a Manhunt kódok sikeres megszerzését; ezért taktikai visszaállását kizárólag kivérzett raj PK. kezdeményezhet! A Raj PK. találat jelzőkendője PIROS!
Medikusok a kötszer készletet beszedni, tárazni, gránátot összeszerelni kizárólag a Ledobási Ponton tudjátok, ahová IN GAME kell eljutnotok!

FEGYVER SZABÁLYOK

AEG/AEP/GBB/SHOOTI:(<400fps)

• Tárak száma és a tárakban lévő saját BB mennyisége nincs korlátozva.

• Tárazás kizárólag a ledobási ponton!

• HI CAP tárakat, ha lehet ne használjátok - ha mégis max. egy db. játszik!

• Egyes lövés és rövid sorozat engedélyezett - "5..10 BB a levegőben".

• Hosszú sorozat lövés TILOS!

TÁMOGATÓ GÉPPUSKA:(<400fps)

• Működő villa lábbal kell rendelkezniük!, vagy!

• Létező típussal megegyező replika használható!

• Fantasy csigatáras/drum mag M4/AKSU/MP5 nem használhaó! 

• Egy rakasszal és rövid sorozat engedélyezett - "5..10 BB a levegőben"!

• Villalábra támasztva tüzelhetsz!!

● Épületből 20m < nagyobb távolságra lévő célpontra tüzelhetsz!

● Épületre(be) 20m < távolságról tüzelhetsz!

● Működő másodfegyver viselete és használata (játékos < 20m) kötelező!

Sniper, (<600fps) DMR (<500fps):

● Épületből 20m < nagyobb távolságra lévő célpontra HASZNÁLHATÓ!

● Épületre(be) 20m < távolságról HASZNÁLHATÓ!

● Egyszerre egy BB a levegőben!

● Tárak száma, lőszer mennyisége nincs korlátozva.

● Működő másodfegyver viselete és használata (játékos < 20m) kötelező!

Dobatás, késelés:

● Késelés engedélyezve; "X" kell rajzolnod az játékos mellére/hátára - nyiszálás TILOS!

● Lekéselt játékos nem kiálthat mediket - azonnal találat jelző és ki kell állnia a ledobási pontra!

● Dobatás csak hátulról, oldalról, szemből Tilos dobatni!

● Összelövés esetén - kizárólag szemmtől szemben történő - korrekt, sporttársi hozzáállást várunk! 

Gránát, füst, piro:

● Gránát/I.E.D. kizárólag épületben használható; csak co2/green gas / piezo szirénás!

● Épület légterében; (1 gránát - 1 szoba/garázs) -és a bejárat előtti 1m sebez!

● Gránát újra töltése/össze szerelése kizárólag a ledobási ponton engedélyezett!

● Füst, piro, színházi patron egyéb home made cuccok Tiltottak!

 

REGISZTRÁCIÓ, RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

• Elfogadod, hogy az eseményen önszántadból, saját felelősségedre veszel részt.

• Regisztrációkor a felelősségi nyilatkozat kötelezően aláírandó!

• A felelősségi nyilatkozat nem ismerete nem ment fel felelősség alól!

• A nyilatkozat itt megtekinthető:

http://nyirsoftegyesulet.eu/sajat-felelossegi-nyilatkozat

• 18 év alatti játékosok szülői hozzájárulást igazoló nyilatkozattal vehetnek részt.

• A szülői nyilatkozat itt letölthető:

http://nyirsoftegyesulet.eu/wp-content/uploads/2014/09/szuloinyilatkozat.pdf

• A játékon videó - és fotó készül ami megosztásra kerül a Nyírsoft Extrém -és Látványsport Egyesület WEB és közösségi oldalain! Továbbá publikálható a Magyar Honvédség 2. Területvédelmi Parancsnokság weboldalán (1999.ÉVI LXXVI Trv-Szjt.)

Amennyiben nem kívánsz az említett médiákban szerepelni, viselj maszkot vagy ne regisztrálj a játékra!

• Elismered, hogy megfelelő védőfelszereléssel rendelkezel!

• A VÉDŐ-SZEMÜVEGET A PARKOLÓBAN ÉS A JÁTÉKTERÜLETEN KÖTELES VAGY VISELNI!!!

• Kijelented, hogy tanulmányoztad és megértetted a " MANHUNT " játék szabályait, figyelmesen elolvastad az AMMO DEPO játék terület biztonsági szabályait, valamint a MASZ 2015 szabályrendszert ismered, felfogtad és alkalmazni is fogod.

• Szigorúan betartjuk a MASZ 2015 fegyverkategóriák korlátozásait!

• A xCortech 3200 kronóval mért - fps szabályt sértő fegyver replikákat elcsomagolva köteles vagy átadni a szervezőnek a játék végéig!

• Egészséges vagy, fizikailag és mentálisan terhelhető, titkolt betegséged nincs!

• Aktuális betegséged, gyógyszeres kezelésed természetét jelentsd a szervezőknek és társaidnak!

• Étel allergiád, rovar allergiád jelentsd a szervezőknek és társaidnak!

• A játékterületen használatos fedezékek, elektronikai kiegészítők - és látványelemek elmozdítása, szétszerelése balesetveszélyes és TILOS!

• A játékterületet övező kerítésrendszer rongálása, valamint a bezárt ablakok, ajtók kinyitása TILOS!

• Játék közben, szervezői engedély nélkül TILOS a parkolóba mászkálás!

• A játékszervezők ügyelnek a játékkiírásban foglalt szabályok betartására.

• A szabálytalanságokat, játékkiírástól eltérő játékot köteles vagy az oldalparancsnoknak jelenteni!

• Önhatalmú bíráskodás TILOS!

• A pályán terminátorkodás, viccből egymásra lövöldözés, bosszú hadjárat szervezése TILOS!

• Játékos magatartási és találatügyi vita - hangos szóváltás kezdeményezése ellentmond

az Airsoft etikával, ne tedd - jelentsd a szervezőknek!

• A rendbontókat, saját játékot játszó öntörvényű játékosokat, valamint varázspálcával és/vagy gumicsirkével rohangálókat figyelmeztetésben részesítjük és kizárjuk a játékból!

• A játékterületen TILOS mindenféle fizikai kontaktus.

• Faji, nemzeti hovatartozásra utalás, szülőkkel kapcsolatos észrevétel alpári véleményezése

azonnali kizárást von maga után!

• A rendezvényre fórumon történő regisztrációval, belépődíj ellenében tudsz részt venni.

• A rendezvény előtt és alatt alkoholt, bármilyen tudatmódosító szer fogyasztani szigorúan TILOS!

• A játékon, mint a játék szervezői és levezetői, fenntartjuk a jogot arra, hogy fentiekben megfogalmazott nem megfelelő, etikátlan viselkedés esetén bárkit kizárjunk a játékból.

• Kizárás esetén a belépődíjat nem áll módunkban visszatéríteni.

 

AMMO DEPO - PÁLYA BIZTONSÁGI SZABÁLYOK

A helyszínen nem lesz ismertetve, alaposan tanulmányozzátok!

 

• A játékterület részben beton fallal, többségben egy kétzónás drótkerítéssel és erdősávval van elzárva a civil szférától. A külső kerítés (térképen piros vonal..) mögötti erdősáv 50-60 méteres körzetében előfordulhatnak gombaszedő civilek, ezért kiemelt figyelemmel használatos a játék térképen jól ábrázolt játék sáv.

• A drótkerítések sérült részei lebontva, sárga szalagokkal jelölve, átkelésre biztonsággal használható. A többségében ép kerítésrendszer „vezér drót” magasságig sértetlen, nem kerültek elbontásra! Az ép vagy sérült - jelöletlen kerítésen átmászni, átjárót vágni, átbújni TILOS! Szakaszonként lebontott, átjárónak kialakított részek a pályán és játék térképeken is sorszámozott sárga jelöléssel feltüntetve!

• 3-5 m és 8-10 méteres szintkülönbség jellemzi az erdős területeket. Állagát tekintve homok, puha, feltűnően omlós talaj, javasolt a magas szárú bakancs viselete. A kellemes aljnövényzetben elszórtan található vadösvény és rókalyuk, megközelítésük kiemelt figyelmet követel.

• Az erdő elhanyagolt és gondozásmentes! Sok a kidőlt, száraz rendkívül könnyen eltörhető - kar vastagságú akác. Megközelítésük nagy óvatosságot igényel. Ne használjátok kapaszkodónak, támasznak. A már eltört, elvásott törzsek 30-40 cm magasan ágaskodó maradványai fokozott figyelemmel közelítsétek.

• A fém tolvajok örökségeként az épületek környékén a volt tűzoltó kellékes - vas szekrények megrongált és vagy szétszórt fém alkatrészei hevernek a talajon, vagy a talajszint alatt.

• Az épületek 4-5 méteres földsánccal vannak körbe kerítve. A sáncon és az épületek 10 méteres körzetében kötelező egyeslövés használatos!

• A terület tűzoltó vízvezetékei és a hozzá tartozó víz aknák jól láthatóak, az akna fedelek elmozdítása szigorúan tilos és balesetveszélyes!

• A területen utólagosan épített fedezékek, barikádok többsége valamilyen veszélyforrást takar – elmozdításuk, lebontásuk, átalakításuk szigorúan tilos és balesetveszélyes.

• Mélyedések, árkok jelölőszalaggal megjelölve!

• Játékon kívüli, nem használatos területek jelölőszalaggal megjelölve, lekerítve.

• Tetőre, padlásra felmászni szigorúan tilos!

• Az épületek zárt ablakait kinyitni tilos!

• Az épületek nyitott ablaküveges részeit belőni tilos és balesetveszélyes.

• A játékterületen nyílt láng használata, tűzgyújtás (pirotechnikai játék kellékek)használata TILOS!

• Tűzgyújtás kizárólag a Harsee Bár tűzrakóhelyen engedélyezett!

• Dohányzás kijelölt, hamutartóval szerelt dohányzóhelyeken; Harsee Bár, Sky Bár, regisztrációs udvar, ledobási pontokon, HQ -n engedélyezett!

• Játék közben, kivérzési idő alatt dohányozni TILOS!

• A rongálókat felelősségre vonjuk és kitiltással fegyelmezzük.

• Minden regisztrált játékos a fentiek ismeretében, saját felelősségre lép be a játékterületre!

 

Köszönjük, hogy elolvastad.

Találkozunk a pályán!

Résztvevők

01.HLG
Létszám: 10 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
Higher Level Airsoft Group
Abbie Tóth-Végvári Adrienn
BadBoy HLG Tóth Ferenc
Denver Vérnyulak Surányi Levente
Kiking Vérnyulak Bucsi Kristóf
Komam HLG Marozsán Lóránt
Leves   HLG AT Fazekas László
Rider W.F JTF178 Tarkanyi istvan
Slade HLG AT Pásztor Máté
Sziren HLG AT Fazekasné Szabó Éva Irén
Xprovid Vérnyulak Kovács Tamás
 
02.DELTA
Létszám: 10 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
Delta
Baker Delta
Baranyai Delta Baranyai Péter
Czaboo Delta Czabai Balázs
HorNet
MrBlack
Nagyzozo Delta
Rajnald Delta
Trucker   Delta Géza Szász
Uvegmuves Delta Mikovics József
vajtugergo Delta Vajtu Gergő
 
03.FINAL SOLUTION
Létszám: 9 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
Final Solution
BabaYaga Final Solution Imre Orsolya
BakosB Final Solution Bakos Balázs
D0N   Final Solution Tóth Béla
ElTrigger 47 SQUAD Sütő Tibor
Harcos Final Solution Török Attila
Krisz11
Parti T.A.T. Parti Csaba
Patrikg T.A.T. Gyarmati Patrik
Solenya Final Solution Imre Zoltán
 
04.S.A.F
Létszám: 6 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
Special Assault Force
Bitcoin S.A.F Dacian
Midnite S.A.F Voinea Radu
Repsol   S.A.F Repsol
war64 S.A.F
Weasel S.A.F Szebeni Ferencz
Zohan S.A.F Gavril Tiberiu Marian
 
05.REC
Létszám: 7 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
Red Company
ArTeRiA REC Kokrák Szilveszter Simon
BarryOtherBarry SerPákk Hajas Gergő
DoctorKrieger SerPákk Attila Bakó
Jake Spectres Nevelő Gábor
Kindred Liu Dániel
KurisU REC Kévés Krisztián
PLAYER   REC Kévés György
 
06.BLACK FALCON
Létszám: 10 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
B.F.
Bull Black Falcon Nagy József
CooperG   Black Falcon Bodnár Gábor
HunyadI Black Falcon Gál Zsolt
Krantz Black Falcon Bakti Gábor
Nyul Black Falcon Bodzás Dávid
Szakyller Black Falcon
Nyírsoft SE.
Balage321 AFO 300 Sipos Balázs
Bobi AFO 300 Román Zoltán
Gery320 AFO 300 Béni Gergő
Nemecsek AFO 300 Csatári Imre
 
07.K.O.
Létszám: 7 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
K.O.
BigBoi U.S.E.C Prónay Zoltán
Borysz   Keleti Oldal
csubi Keleti Oldal
durczas Keleti Oldal
gizmo 80th Nemesis
Korak U.S.E.C Fóris Miklós
Kovalsky U.S.E.C Kovács Dávid
 
08.Bbetyárz
Létszám: 8 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
Bbetyárz
Atiwarband HLG AT Szabó Attila Alex
Baltazar Tóth Tamás
Boogeyman Bbetyárz Salánki Dániel
Chipy Bbetyárz Nagy Kristóf
demetercsaba22 Bbetyárz Demeter Csaba
Matheus Bbetyárz Szűcs Máté
Neston   Bbetyárz Sipos Zoltán
VadallatBoris Juhász Kristóf
 
09.EДSTERИ БLOCK
Létszám: 6 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
Keleti Blokk
Dzu EДSTERИ БLOCK Magyar Zoltán
Mokker EДSTERИ БLOCK Sebessy-Geönczy Péter
Nobody EДSTERИ БLOCK Kozma Péter
Sovi   EДSTERИ БLOCK Sóvágó Dávid
Verebej EДSTERИ БLOCK Veréb Kristóf
Vindzsi EДSTERИ БLOCK Virág László
 
10.A REND
Létszám: 10 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
A Rend
Cseszi A REND Cseszlai Balázs
Dew0n A REND Tanyi Ádám
halalgyar A REND Tóth Ákos
Heimdall A REND Virág Tibor
mocsar A REND László Zoltán
Persistent A REND Biró Péter Gábor
Rico A REND Veres Erik
Sturm A REND Bóla Bán István
Tannto A REND Szabó László
Vaktyuk   A REND Nagy Sándor
 
11.TEAM ZOMBOR
Létszám: 10 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
Team Zombor
a4upszii Dávid Szűcs
Bakosz SerPákk Bakó Ádám
Csov Team Zombor
Gray Team Zombor
JayBee R.A.T.S Jasku Bence
JIX4W T.A.B.U. Kopócs Ervin
Naracht Crisis Corps Szűcs Nándor
Orndi T.A.B.U. Jánszki Dávid
Szunyog   Team Zombor Szilágyi József
ZDani T.A.B.U. Zakar Dániel
 
12.RANGER TEAM
Létszám: 8 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
Ranger Team
Gal Ranger Team
Gaz Ranger Team Csuja Gábor
Gili Ranger Team Gilányi Gergely
Jooseppi Veres József
Peiper1 Ranger Team
Robi87 Ranger Team Weinbach Róbert
szdaniel Ranger Team
Vakond1 Ranger Team Tibor Kónya
 
ROGUE WALKER
Létszám: 0 / 1 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
X - nem tudok jönni...
Létszám: 13 / 20 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
..majd legközelebb!
BigP Final Solution
csirinyi 47 SQUAD Csirinyi László
dani05 Pálinkás Dániel
Dankyou Team Zombor
Felipe Black Falcon Pápa Ferenc
Holszisszen Holshuijsen Martin
Jerry Smuczer Tamás Sándor
LENDMARK PEPLICAS Lemak Miklos
Norbert Spectres Kocsis Norbert
Puma Csorba László
RADU PEPLICAS Radu Adrian
SYMON PEPLICAS Simon Mihaly
zsoli EДSTERИ БLOCK Papp Zsolt
 
ZERO
Létszám: 1 / 1 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
Műveleti Tiszt
Covboj AFO 300 Szopkó László
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név
EASTWOOD AFO 300 Gyuris Kornél
Eredhil
Stekter

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2024 powered by TRONIX webdesign