Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

80.000 Ft
Miskolc

Top támogatók... Köszönjük!


Persistent

Zsolt13

bikerlacee
4.
mocsar
5.
Szpeter
6.
Czaboo
7.
Safi
8.
PKristof
9.
Achmed
10.
NT

Pálya ajánló

Nagykálló

Csapat ajánló

Bagamér


GUNFIGHT

résztvevők / jelentkezés      fotógaléria
 

Szervező

Szervező csapat:
AFO 300

Főszervező:
Covboj

Játék ideje

Kapunyitás: 2024.01.20. 09:00
Kezdés: 2024.01.20. 10:00
Befejezés: 2024.01.20. 16:00

Várható időjárás

tiszta égbolt
3 ℃

Részvételi díj

3.000 HUF

Helyszín

FLATSTONE



Cím:
Nyíregyháza

GPS koordináták:
47.96985, 21.75663

GUNFIGHT

 

„Semmisítsd meg az ellenfelet minden áron!”

                                                                                                (Infinity Ward)

A GUNFIGHT játék ötletünket a nagysikerű CALL of DUTY inspirálta. Az online szervereken játszható GUNFIGHT 2V2 játékmódot airsoftolizáltuk és a FLATSTONE kis pálya adottságaira formáltuk - megtartva eredeti pálya elképzelésünket, aminek célja a CQB jelleg; gyors rajtaütések, kompetitív játékstílus, egyszerű, izgalmas és látványos játékfeladatokkal.

A GUNFIGHT célja; likvidálni az ellenfél játékosait és/vagy eljutnia a zászlóval jelzett sziréna állomáshoz, ott megnyomni a győzelmet jelentő gombot a választott játékmódhoz tartozó köridőn belül.

A sziréna állomás kód neve: M-COM.

A startot követően a játékosok döntik el, hogy lerohanják ellenfeleiket a teljes felszámolás reményében, vagy biztosítják az M-COM állomást azzal a céllal, hogy elsőként aktiválják azt. A játékmenetet emberi beavatkozást mellőző speciális elektronika felügyeli, úgymint: a startot, az M-COM elérhetőségét, az utolsó perc jelzést, a győzelmet jelentő szirénázást, valamint a döntetlen hangjelzését. A játékot a csapatok indítják a HQ-n található indító gomb megnyomásával, amit egy rövid szirénahang jelzi (START).

A zárt pályás játéktéren kettő (2V2), vagy három – öt fős csapatok (GUNFIGHT SQUAD) küzdenek minden esetben a győzelmet jelentő M-COM aktiválása céljából!

A GUNFIGHT első két perce mindkét játékmód esetében kötelező egymás elleni küzdelem, egyfajta Team Deathmatch – gyors és agresszív letámadás az ellenfél mielőbbi likvidálása céljából - ez idő alatt az M-COM nem aktiválható! A 2. percet rövid szirénahang jelzi: ekkor az M-COM elérhető, azaz a nyomógombja aktiválható. Az M-COM állomás piros nyomógombját egy játékos aktiválja határozott három másodpercen át tartó folyamatos nyomva tartással.

A gombnyomás közben bekövetkezett kilövés esetén a gombot kötelező elengedni!

A játékban maradtaknak aktiválniuk kell az M-COM állomást abban az esetben is, ha az ellenfél játékosai felszámolásra kerültek ugyanis, ha nem sikerül a nyomógombot elérni a köridő vége előtt és a győzelmet jelentő folyamatos hangjelzés elmarad, úgy a játék kimenetele döntetlen, amit feltűnő szaggatott szirénahang jelzi; a kört újra kell játszani!

A döntetlen eredmény jelzése minden esetben bekövetkezik amennyiben egyik csapatnak sem sikerül a köridő előtt M-COM aktiválása.

 

Az M-COM HANGJELZÉSEI

GUNFIGHT 2V2 (három perces köridő):

- első rövid hangjelzés a játék kezdete
- második rövid hangjelzés 2. perc jelzése; M-COM elérhető, egyben az utolsó perc jelzése is, ami figyelmezteti a játékosokat, hogy egy perc maradt eldönteni a játék végkimenetelét.
- 3. perc jelzése; szaggatott hangjelzés - döntetlen
- győzelem esetén folyamatos 20 sec. jelzés

 

GUNFIGHT SQUAD (öt perces köridő):

- első rövid hangjelzés a játék kezdete
- második rövid hangjelzés 2. perc jelzése; M-COM elérhető
- harmadik rövid hangjelzés, egyben az utolsó 4. perc jelzése is, ami figyelmezteti a játékosokat, hogy egy perc maradt eldönteni a játék végkimenetelét.
- 5. perc jelzése; szaggatott hangjelzés – döntetlen
- győzelem esetén folyamatos 20 sec. jelzés

JÁTÉKSZABÁLYOK

GUNFIGHT - CQB JÁTÉKMÓD

A speciális játékmenetnek köszönhetően nincs oldal irányítás, nincs rádió - sem dress code. Egy életes körök; nincs kivérzés, nincs medik. SNIPER/DMR/MG/GR kivételével minden más fegyvernem játszik - BB limit és tárkorlátozás nélkül, max. 0.32BB -vel, 400 fps/1,5J alatt!

 

JÁTÉKMENET

A próbajátékon nagy sikert aratott SQUAD VS SQUAD játékmóddal kezdünk, aminek részleteit eligazításkor – a csapat leosztást pedig eligazítás követően rakjuk össze, egyik oldalt felragasztós karszalaggal jelölve. A SQUAD játékmód kiváló lehetőség a játékosoknak, hogy felvegyék a GUNFIGHT ritmusát, megismerjék az M-COM működését, bejárják a pályát és feltérképezzék a fedezékek, nevezetes pontok kínálta lehetőségeket...

„A GUNFIGHT SQUAD tulajdonképpen egy 5 perc időlimites TDM!”

                                                                              (Vaktyuk)

A játék második felére a 2V2 CQB gyors köröket tervezük. Erre a jelentkezést a regisztrációt megelőzően foglalhatjátok be, vagy utólag a helyszínen - lövész párok előnyben!

JÁTÉKSZABÁLYOK

A 2-2 fő kijelölt START ZONE -ból várja az indulást, amit maguk kezdeményeznek a startot jelentő távirányító megnyomásával. Mindkét távirányító megnyomását követően rövid sziréna jelzi az indulást – kezdetét veszi a három perces játék idő; GUNFIGHT! A győztes kör egyben oldal csere, a játékosok térfélt cserélnek; SWICH IN SIDE! A döntetlen nulla pontot ér; DRAW! A harmadik győztes kör esetén kap a lövész páros egy GUNFIGHT pontot; MATCH POINT!

Három győztes kör egy MACH POINT:

BELÉPTETÉS

A bejárattal szemben lévő közterületen parkoló került kialakításra, amitől pár lépés a játékterület bejárata. A védőszemüveg parkolóban történő felvétele kötelező, valamint a replikákat táskában, dobozban rejtve történő mozgatása. A bejárat melletti bal oldalra cuccolhattok - belövésre kizárólag a kronó melleti lőtéren van lehetőségetek!

Öncélú lövöldözés a kiképzőpálya irányára és eszközeire szigorúan tilos!

FLATSTONE háziszabályzata max. 0,32 BB használatát engedélyez, legyetek szívesek ezt tudomásul venni a regisztráció -és a használatos replika kiválasztását megelőzően!

A használatos BB -vel mért felső határ: max. 400 fps/1.5 J.

Pályainfo itt!

TALÁLKOZUNK A PÁLYÁN!

 

 

 

 

 

 

 

Résztvevők

2V2 - ALPHA
Létszám: 2 / 2 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Gery320 AFO 300 Béni Gergő
minirambo AFO 300 Szécsi Ádám
 
2V2 - BRAVO
Létszám: 0 / 2 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
2V2 - CHARLIE
Létszám: 0 / 2 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
2V2 - DELTA
Létszám: 0 / 2 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
2V2 - ECHO
Létszám: 0 / 2 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
2V2 - ECHO
Létszám: 0 / 2 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
GUNFIGHT SQUAD
Létszám: 0 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2024 powered by TRONIX webdesign