Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Legaktívabb játékosok tavaly


Heimdall
48 játék

tadam
46 játék

Vaktyuk
41 játék
4.
Dudu 40 játék
5.
Spin 39 játék
6.
DIO 35 játék
7.
Ytong 34 játék
8.
Damzo 33 játék
9.
TG 32 játék
10.
Safi 30 játék

Pálya ajánló

Nagykálló


Feszültségponton

résztvevők / jelentkezés      fotógaléria
 

Szervező

Szervező csapat:
A REND

Főszervező:
Heimdall

Társszervezők:
BaziJoe

DrTothOtto

Vaktyuk

Játék ideje

Kapunyitás: 2025.05.10. 07:00
Kezdés: 2025.05.10. 09:00
Befejezés: 2025.05.10. 17:00

Várható időjárás

szórványos felhőzet
17 ℃

Részvételi díj

5.000 HUF

Helyszín

Kunmadarasi Szovjet Repülőbázis



Cím:
Kunmadaras, Karcagi út, 16-os kilométerkő

GPS koordináták:
47.40787, 20.79802

A szürke hajnalban sűrű köd telepedett a határvidék erdeire. Az évek során a határ mindkét oldalán kiépített őrtornyok még kísérletet sem tettek arra, hogy beleolvadjanak a tájba. Ridegen meredtek egymásra, az egyik az Arimániai Szövetség légvonalában, a másik a Karadon Birodalom határán. A tornyokban őrök álltak, mereven figyelve a határ másik oldalát, kezeik ujjai az elsütőbillentyűk közelében pihentek. A két ország között hosszú évtizedek óta tartott a feszültség, amelyet egyetlen aláírás vagy diplomáciai nyilatkozat sem tudott enyhíteni.

A múlt heti események azonban még tovább szították a gyűlölet tűzét. Egy arimániai határőr-járőr a vád szerint karadoni területre hatolt be, ahol egy falusi lakost agyonlőtt, mielőtt visszavonult volna saját területre. Az Arimániai Szövetség tagadta az incidenst, azzal vádolva Karadont, hogy kitalálták a történetet a nemzetközi sajtó figyelmének felkeltése érdekében. Az őrtoronyban álló fiatal katonát, Daren Hothart, hideg rázta, ahogy a ködből áradt a nyirkos hajnali levegő. Alig három hete helyezték ide, de már most számolta a napokat, amíg áthelyezését nem kérheti. A toronyban az idő lassan telt, de az éberséget sosem lehetett lankadni hagyni. Az előző őrszolgálat alatt valaki látta, hogy egy karadoni őr éjszaka a határhoz közelített, és valamit elásott a fenyők alatt. Másnap már katonai járművek közlekedtek arra, és a feszültség tapinthatóvá vált. A másik oldalon, alig néhány méterre ugyanettől a helytől, John Makepeace Őrmester hasonló gondolatokkal küzdött. A karadoni határvédő csapat egyik legfiatalabb tagjaként állandó kötelékben járt előljárói parancsai szerint, de tudta, hogy a felettesei mélyen gyanakvóak minden őr mozgása iránt, amelyet az ellenség is észlelhet. Makepeace Őrmester szótlanul figyelte, ahogy a ködben megjelenik egy árnyék. Egy madár szállt le a közeli fatetőre, szárnyai alig hallható surrogásával. – Egy napon ez a csend robbanássá válik – suttogta Makepeace, még maga sem tudta, kinek szánta a szavakat. Talán a madárnak, talán az egymással szemben álló tornyoknak. Egy biztos volt: ezen a határvonalon senki sem volt valódi békében. Hirtelen egy távoli robaj törte meg a csendet. Makepeace és Hothart szinte egy időben fordították fejüket a hang irányába. A ködön át halvány füstoszlop tört az ég felé, a határtól alig néhány kilométerre. A rádiók egyszerre kezdtek recsegni mindkét oldalon. Hothart kapkodva vette fel a kapcsolatot a parancsnoksággal, míg Makepeace máris parancsokat kapott a helyszín felderítésére. Egy kémrepülő zuhant le, ez hamar kiderült mindkét fél számára. A gép, amelyet Arimánia és Karadon egyaránt tagadott, hogy hozzá tartozna, rendkívül kényes információkat tartalmazhatott. A pilóta katapultált, de sorsa ismeretlen volt, a gép roncsai azonban a határhoz vészesen közel, senki földjén hevertek. Mindkét oldal felismerte a helyzet súlyosságát: a fedélzeten lévő adatokat nem engedhették az ellenség kezére jutni....

 

MILSIM játék LARP elemekkel, ARES ALPHA használata ajánlott. Mind két oldal feladata a határvédelem biztosítása, a határsértések megakadályozása, Kémrepülő alkatrészek, merevlemezek, hírszerzési adartok begyűjtése Kiemelt küldetések végrehajtása, Outpostok üzemeltetése, utánpótlás szállítása, ezzel biztosítva, hogy továbbra is visszaálló pontként üzemeljenek.

 

Dresscode:

 

Arimániai Szövetség: Minden NATO minta 

Karadon Birodalom: Minden Orosz minta + egyszínű, kivéve fekete 

PMC: Csak Fekete ruházat

A Dresscode mellény mintára nem vonatkozik!

Ghille használata csak a SNIPER, vagy DMR! kötelező működő másodlagos fegyver, aminek 1,5 J alatt kell lennie! Sniperen nem lesz karszalag. Ha rád lő, akkor nem veled van!

Replikákra vonatkozó szabályok:

Csak létező, valós fegyverek másolatai játszanak.

kizárólag midcap, real cap tárak játszanak, kivéve a támogatót

Tárlimit: nincs,

BB- limit MAXIMUM 300 db lehet betárazva.

 BB-t vihetsz magaddal, de csak HQ-n, outposton, vagy az oldal szerinti kijelölt ponton tárazhatsz.

Chrono:

 Játékos Saját BB-vel Joule-t mérünk. Joule limitek MASZ szerint.

Pisztoly/Assault: 1.5 J

DMR: 2.2 J (az a replika, amelyik képes sorozat lövésre, NEM DMR!) + kötelező működő másodlagos fegyver, aminek 1,5 J alatt kell lennie!

Sniper: 3,3 J + kötelező működő másodlagos fegyver, aminek 1,5 J alatt kell lennie!

Azok a replikák, amik túl lépik a határt nem játszhatnak.

 Játék közben szúrópróba szerű ellenőrzéseket végzünk, mérve lesz a BB- súlya, és a torkolati energia egyaránt.

Medik szabály:

Rajonként Dedikált 1 medik, Fehér szalaggal jelölve a játékos egyik karján

 Kivérzési idő: 10 perc. A medik fásli fel, és le tekerésével medikel. kilött játékos fél percig lassan mozoghat, kúszhat,

Medikelés Folyamata:

- a kivérzési időn belül oda meg a medik a kilőtt játékoshoz, vagy a kilőtt játékost a csapattársa a medikhez kíséri.

-a medik lassan, és szépen feltekeri a fáslit a kilőtt játékos bármely testrészére (Kar, Láb STB.) majd lassan, szépen letekeri. ezt követen a játékos feléledt.

A mediket medik, vagy két élő játékos medikeli, fásli fel, és le tekerésével.

Kivégzés: a kilőtt játékos mellkasára gumikéssel X-et rajzolunk, ilyenkor már nem medikelhető, és a játékos visszaindul az Outpostra, vagy a HQ-ra. Illetve további lehetőség a kivégzésre, ha közelről a kivérző játékos lába mellé, a földre lövünk, és jelezzük a kivégzés tényét.

Gránát: Thunder-B/ egyéb hang gránát: 5m-es sugarú kört takarít. KIZÁRÓLAG téglafal, vagy beton fedezék nyújt védelmet. épített fedezék nem véd!

BB szóró gránát: rugós vackoknál, és 40mm-es Csak BB találat,

gázos BB szórónál 5m + BB

Robbanótöltettel működő, darabjaira szakadó, és látás zavart okozó gránátok használata szigorúan tilos!

Füst: Csak kereskedelmi forgalomban kapható füst használható, szigorúan beton felületre dobható, és az elműködést követően a játékos összeszedi maga után. Az egyéb kategóriába eső gránátokat a játékos kötelező a szervezőnek bemutatni, és a szervező fenntartja a jogot, hogy eldöntse, hogy engedélyezi-e a sporteszköz használatát.

 

Fogoly ejtés: Csak „Tiszt” ejthető foglyul, ami ezüst csillaggal lesz jelölve a Játékos gyakorlóján. Élő Tiszt is foglyul ejthető, Kilőtt tiszt medikelhető, motozható. Motozás során a nála lévő összes tárgyat tételesen fel kell sorolni, majd STOP szó kimondásával stoppolni azt pl.: pisztoly STOP, Gránát Stop, Ha az elsődleges fegyvert nem stopoljuk, akkor azt használhatja. Fogoly nem köteles együttműködni, szökhet, kiabálhat Testi kontaktus esetén is lőhet, késelhet, robbanthat, de csak a nála levő meg nem talált, és le nem stoppolt eszközöket használhatja. A fogoly helyszínen kihallgatható, nem kell elvinni sehová. A fogolynak összesen 3 kérdés tehető fel, amiből 1-re köteles igazat mondani. Kihallgatás után a tiszt automatikusan „belehal a kínvallatás okozta sérülésekbe”!

HQ: Általános visszaálló pont, NEM TÁMADHATÓ! Itt kap a rajod feladatot az Olalparancsnoktól!

Outpost: támadható, elfoglalható, visszafoglalható objektum, visszaállópontként is üzemel. sikeres elfoglalást követően az ellenfél rádióforgalmazása lehallgatható, és a csapatmozgások követhetők viszont visszaálló pontként nem használható. Az Outpostok utánpótlása 20 visszaállást jelent az adott pontról, amit az outpost elektronikus egysége regisztrál. Outpost támadás esetén az állomásparancsnok elindíthatja az önmegsemmisítőt, ilyenkor 30 perc múltán az outpost megsemmisül, az ott tartózkodó játékosokkal együtt. Az önmegsemmisítés leállítható. Ha sikeresen hatástalanításra kerül a bomba, tovább üzemel az outpost. Hatástalanítani a megfelelő vezeték elvágásával vagy a hatástalanító kód beírásával lehetséges. Rossz vezeték elvágása esetén a bomba azonnal felrobbanhat. Aktívált önmegsemmisítés esetén az outpost nem üzemelhet visszaálló pontként!

PMC (zárt frakció) Felbérelhető mind két oldal által, bármilyen feladatra. Ehhez arany rudak lesznek elhelyezve a pályán. A PMC oldal szabadon közlekedhet az egész pályán, indokolatlanul nem kezdeményez tűzharcot, viszont ha valaki megtámadja őket, akkor vissza fognak lőni.

PMC tarifa:

 tűzcsoport, másik tűzcsoportot támogat: 5 aranytömb

tűzcsoport, önálló hírszerzési, felderítési feladat 20 aranytömb

tűzcsoport, önálló támadás feladat 50 aranytömb

tűzcsoport, merénylet végrehajtása 80 aranytömb

FIGYELEM! A FELBÉRELT PMC KÜLDETÉSE A FELADAT VÉGREHAJTÁSÁVAL, VAGY A TŰZCSOPORT KIVÉRZÉSÉVEL VÉGET ÉR

 

Regisztrációt követően mindenki megy eligazításra, amit 8-10 fős kis csoportokban mindenki végig fog hallgatni. Regisztációt követően minden csoport be lesz kísérve az oldalának megfelelő HQ-ra, ahol Cronozás is lesz.

Éppen ezért megkérekünk minden játékost, hogy időben érkezzen, és 9:00-ra mindenki játék kezdésre alkalmas állapotban, betárazva, felszerelvényezve meg tudjon jelenni az oldalparancsnok előtt, Parancsra várva! 

 


Frissítés!

Azok a rajok, akik játék kezdés előtt játékra alkalmas állapotban jelentkeznek az oldalparancsnoknál, a Prológushoz kapcsolódó feladatot kapnak, aminek a teljesítése után a saját oldalát, és raját előnyhöz tudja juttatni!

 

 

A szervező a beléptetés jogát fenntartja, vitatkozó felek a szervezővel rendezik a vitás kérdést, amennyiben nem sikerül mind két fél pihen a parkolóban, vagy haza megy.

A játékon 18. -életévét be nem töltött játékos esetén, kitöltött szülői/törvényes gondviselői felelőségvállási nyilatkozat megléte elengedhetetlen a játékon valő részvételhez!
elérhető itt:

 Nyilatkozat

A játékon 16 életévét be nem töltött játékos esetén a szülő/törvényes gondviselő aktív részvétele a rendezvényen engedhetetlen feltétel a játékon való részvételhez!

A feltételek nem teljesítése esetén a szervező köteles megtagadni a játékon való részvételt!

Drónozáshoz szükséges felelősség vállalási nyilatkozat a fenti hivatkozáson kereszül érhető el
 

Résztvevők

Arimániai Szövetség
Létszám: 46 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Csige Keleti Oldal Csige László
Csikolab Molnár Robi
KommandJoska
Rider W.F JTF178 Tarkanyi istvan
Arimán Tisztikar
Dew0n   A REND Tanyi Ádám
Ria   A REND Tóth Viktória
Sturm       A REND Bóla Bán István
Vaktyuk   A REND Nagy Sándor
Bad Batch
Bimbi Bad Batch
Domi10154 Bad Batch Virág Dominik
gombvillam Bad Batch
Gulyi Bad Batch
HansJager Bad Batch Dányi Kristóf
Hunor018 Bad Batch Fejes Bertalan Hunor
KeeganRuss Bad Batch Rónaföldi Nándor
Kisgulyi
Ronazoli Bad Batch Rónaföldi Zoltán
Black Sheep
Tati Black Sheep Sike Attila
BSF
Thomas21 BSF Mrekut Tamás
Echo
Dobiattis Echo Dobi Attila
kepi300 Echo
Keleti Oldal
Borysz Keleti Oldal
csubi Keleti Oldal
Night Recons
EvilRicky Night Recons Baló Krisztián
kgabHun Night Recons Kiss Gábor
Vajk Night Recons Zabolai Vajk
Zseyke Night Recons Fodor Erzsébet
Spectre - Eagle Flank
BorsodiTomi Molnár Tamás
Daev Eagle Flank Pék Dávid
Dome SPECTRE Demeter László
Dudu SPECTRE Dudás István
Kamondi SPECTRE Kamondi Ádám
Karaba Eagle Flank Karaba László
KartMan SPECTRE Csukovics Dániel
Kcs
Kcsh
Lehox
Levike SPECTRE Kovács Levente-Kálmán
lysthe SPECTRE Úr Mónika
Manitou Eagle Flank Török Dániel
Morfejin SPECTRE Dániel Pap
Suszi Eagle Flank Suszták Ákos
TRK SPECTRE Török Máté
Ughal Molnár Péter
vojtyek SPECTRE Tóth Béla
Trópusi Vihar
MikiRoli Trópusi Vihar Miklós Roland
 
Karadon Birodalom
Létszám: 57 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Atiwarband Szabó Attila Alex
Brian Katona Sándor
Charez Csarkó Zsolt
csetimate Cséti Máté
Denox Tóth Tamás
Erobeno
Janicsar
Monty Babos András
MrGyurinzki
RoYaL Kiss Attila
Vakond Delta Szász Géza Patrik
Vinetu Szabó Vince
Karadon Tisztikar
BaziJoe   A REND Nagy Csaba
Cseszi   A REND Cseszlai Balázs
Gimli   A REND Munkácsi János
mocsar       A REND László Zoltán
Bad Company
BabaYaga Bad Company Imre Orsolya
Solenya Bad Company Imre Zoltán
Cívis Predators
krisz99 Cívis Predators Szücs Krisztián
DESZAT
Hodika DESZAT Hodosán Kristóf
EДSTERИ БLOCK
Nyolcker EДSTERИ БLOCK Alker Bence
FOX Airsoft Team
kferi FOX Airsoft Team Kunkli Ferenc
Gladiators
maladojcsi GLADIATORS Györfi István
Rattletrap GLADIATORS Kunkli Gergő
Tobi GLADIATORS Katonka Imre
HLG
Spin HLG Takács Attila
Kinder Kommandó
Blaist Kinder Kommandó Blaskó István Mihály
G0LIAT Kinder Kommandó Pap Oszkár
Roxyboo Kinder Kommandó Bakator Csanád
M.K. Warriors
Alexej M.K. Warriors Alex Pummer
Bazsu
Blond
D4N1 M.K. Warriors Béres Dániel
ghost202 Szigili Attila
MKRanger Menyhárt Krisztián
R.A.T.
BTomi R.A.T
BTomi R.A.T
Gyulesz82 R.A.T
Lacka85 R.A.T Vályi László
R.C.A.T.
Atlasz16 R.C.A.T. Szászfai Bence
Ranger Team
Hiuz1 Ranger Team Szebenyi Sándor
Vakond1 Ranger Team Tibor Kónya
T.A.T.
DrTothOtto T.A.T. Tóth Ottó
Fenyes Vlords Fényes Zsolt
Messias T.A.T. Luteránus Emese
Parti T.A.T. Parti Csaba
rcricsi T.A.T. Tasó Richárd
ujpal Vlords Ujpál Attila
TF141
bugos99 TF141 Hajdu Miklós Gábor
Grizzly25 TF141 Orbán József
Nicsiko TF141 Ling Norbert
Tirpák Force
AirsoftForce Horvath Gabor
Bigdaddy Petri laszlo
Csacsa82 Csatlós Csaba
VVV
Benji VVV Kiss Bence
Grizliii VVV Süle Bence
K0bra VVV Pelyhe Gábor
 
PMC
Létszám: 10 / 9 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Alexa A REND Gyarmati Alexa
Garry A REND Rácz Gergő
halalgyar A REND Tóth Ákos
Persistent   A REND Biró Péter Gábor
Petya1 A REND Bendik Péter
Stinger A REND Nagy Attila
TG A REND Teleki Gàbor
TomcatHUN40 A REND Takács Máté
Vendor A REND Orosz Dávid
Ytong A REND Nagy Roland
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név
EnderD Dombovári Dániel

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2025 powered by TRONIX webdesign