Kedves emberek!
A dimenziókapu újra megnyílt, és átléphetünk az apokaliptikus jövőbe, ahol a dollárinfluenza formálta világban a különböző erők ismét felveszik a harcot egymás ellen, hogy hagymázas álmaikat, vagy a törvényes rendet valósítsák meg.
Egy kis videós segítség, azoknak, akik nem ismerik a világot:
Ezúttal egy fanatikus csoport a Zöld Méreg előállításán munkálkodik, hogy a JTF és a Division munkáját ellehetetlenítve a vírust túlélt lakosok bevonásával létrehozzák saját anarchista kommunájukat. Szerencsére nem áll minden eszköz a rendelkezésükre, így a heelyi JTF-nek és a marokni ügynöknek még van ideje, hogy felkészüljön az őrületre, ami a körzetre vár.
A helyzetet csak bonyolítja a helyi Black Tusk sejt felbukkanása, akik a szokott módon a saját érdekekiért mindenkin átgázolnak.
Érdemes gázállarcokkal készülnötök, mert az elgázosított területek hamar halálcsapdává válhatnak az óvatlan harcosok számára.
FRAKCIÓK
JTF
A jól ismert katonai oldal, akik a törvényes rendet járőrözéssel és a civilekkel való kapcsolattartással, a bűnöző elemek kiiktatásával igyekeznek fenntartani.
Ruházatuk teljesen katonai, lehetőleg sisakban, de bármilyen, a ruházathoz passzoló színű fejfedő elfogadott.
Medik: dedikált medik, rajonként. A mediknek fix. mennyiségű medikszalag áll rendelkezésére, amit a raj tagjaira tetszés szerint használhat fel, a szalagok elfogyásáig. Medik időtartama 1 perc, amit a medik nem szakíthat meg harccal, nem engedheti, nem mozgathatja a gyógyítandó személyt a gyógyítás ideje alatt, ellenkező esetben a gyógyítás ideje újra indul. Kivérzési idő 5 perc. Mediket, csak medik gyógyíthat, az általános szabályok szerint, tehát szalag felhelyezése után 1 perc érintés.
Division Agents
A Division ügynökei, ezúttal is kemény ellenfelek és ismét átállíthatók. Ehhez a náluk lévő karikákat kell elrabolni egy medikelés keretén belül. Ha a 3. karikát is megszerezte az ellenséges oldal, a kiiktatott ügynököt a saját HQ-jukra kísérik és onnantól az ő érdekeiket szolgálja. Az ügynökök a JTF segítségére siethetnek, de ugyanakkor saját küldetéseiket is teljesíteniük kell, hogy minél jobb feltételekkel vehessék fel a harcot az ellenfeleikkel.
Cserébe nem könnyű elkapni őket, a jól bevált medikrendszert alkalmazzuk ezúttal is.
Medikrendszer: Az ügynöknek az első két találat esetén fedezékben 5 ásodperc hangos számolásig meg húzódnia. Harmadik találatnál magát is gyógyíthatja, minden ezt követő találatnál csakis JTF medik gyógyíthatja 1 perces érintéssel és medikszalaggal. Az ügynök bármennyiszer gyógyítható, ha nem vérez ki és van medikszalag. A kivérzési idő 5 perc.
Dresscode: Civil és katonai ruházat keveréke, két kötelező tartozék van: a hátizsák és a gázálarc.
Black Tusk
Ruházatuk, kiegészítőik a hirhedt fekete színben pompáznak, rajban tevékenykednek és nem kímélnek senkit. Céljuk a Control Pointok feletti ellenőrzés és a JTF kiírtása, valamint a civilek feletti uralom megszerzése.
Medikrendszerük megegyezik a JTF-ével.
Ellenállók/Civilek.
Az ismert módszerrel különböztetjük meg a Civileket az Ellenállóktól: ha van szalgjuk (sárga) akkor ellenállók, ha nincs, akkor civilek. Most is lehet fegyvert eldugni a következmények (elfogás, börtön) ismeretében.
Dresscode természetesen civil ruházat, kiegészítők (mellény, tárzsebek, taktikai öv és társaik) csak ellenállóként viselhetők, civilként NEM!
Medikrendszer: Az ellenállóknál 2 db medikszalag lesz, az egyikkel magukat gyógyíthatják, a másikkal valamelyik társuk gyógyíthatja őket, harmadik találatnál kivérzést követően visszatérés a HQ-ra. Kivérzési idő 5 perc.
Orvosok
Minden frakció rendelkezik legalább egy orvossal, aki képzett a dollárinfluenza kezelésével kapcsolatban. Ők képesek telepíteni és semlegesíteni a zöld mérget, és ők gyógyíthatják meg a fertőzést szenvedett embereket.
SZABÁLYOK
BB limit: NINCS
Tár limit: NINCS
Dresscode: a leírtak szerint
FPS/Joule limit: 400 fps/ 1.5 Joule
Kötelező felszerelés:
védőszemüvegv narancs kendő
Ajánlott felszerelés:
arcvédelem
Fegyverszabályok
Karabélyok: max. 400 fps (1,5 Joule), épületben egyes lövés engedélyezett, binari nincs.
Sniper/DMR: Csak a külső területeken, a rálövési távolságok és a MASZ szerint engedélyezett fps határok betartásával. Kötelező másodfegyver.
Géppuska: Csak külső területen engedélyezett, bipoddal rendelkező, valódi eszköz replikája, letámasztva, 3mp-es sorozatokkal.
Gránát: Minden gránáttípus engedélyezett, 5 méter sugarú körben, vagy kisebb helyiségben öl. A bb-szóró gránátokra ugyanez a szabály vonatkozik. 40 mm gránát engedélyezett, szintén területre hat.
Késelés: Az ismert módon, keresztet rajzolsz a késelt játékos hátára, vagy szemből 3 ponton megérinted a GUMIKÉSEDDEL. Más anyagú eszköz, valódi szúró-vágóeszköz használata, behozatala a pályára szigorúan TILOS!
Összelövés: Csak szemből. Nincs ráfordulásos visszalövés. Ebben az esetben csak az első lövést kell megadni.
Baráti tűz: Találatnak számít, a vétkes lövő magára vállalhatja a visszaállást, ha ezt nem teszi meg, az eltalált játékos áll vissza.
Fegyvertalálat: Fegyvertalálatnak számít. Másik fegyver használható, vagy ennek hiányában egyéb tevékenység (kendősök medikhez húzása, informálás, késelés) végezhető.
Dobatás: Ha úgy érzed, hogy olyan pozícióban vagy, hogy nem akarsz közeli lövéssel fájdalmat okozni, dobathatsz is. De készülj fel, hogy az ellenfél is ügyesnek gondolja magát és ellenáll, hiszen a dobatást nem kötelező elfogadni. Ha pedig nem fogadtad el és mégis lelőnek, viseld sportemberhez méltóan a fájdalmat és a vereséget...
Control Points
A kontrolpontokon lehetőség van medikszalagok levételére és tárazásra, ebben az esetben a lehetőséggel élő játékosoknak 5 percig tartaniuk kell a pozíciójukat. Találat esetén medikelés szabályai ugyanazok, mint a pálya többi részén, ha nem sikerül gyógyítani, kivérzést követően visszatérés a HQ-ra. Sikeres védés esetén visszatérés a játékba.
Civilek ellenőrzése, átvizsgálás
A JTF tagjai járőrözést folytatnak a területen, hogy az ellenállókat kiszűrjék. A civilek kötelesek együttműködni (I.D. kártyájukat átadni), ellenkező esetben a JTF tagjai lőhetnek. A civilek átkutatása engedélyezett, az ismert módokon. Beleegyezés esetén csak a megtalált dolgok offolódnak, visszautasítás esetén minden, ami a játékosnál van,m ide értve minden nemű fegyvert és kommunikációs eszközt is. Utóbbi esetben a JTF a delikvenst magával viszi a HQ-ra, ahol el kell mondania, milyen tárgyakat rejteget.
Fogolyejtés
A foglyok szállítása érintéssel történik, mindaddig elfogóival kell tartania, amíg megvan a testi kontaktus. Ha elengedték, elmenekülhet. A civil, akiről bebizonyosodik, hogy ellenálló, a áték további részében csak ellenállóként vehet részt.
Green Poison
A Zöld Méreg előállításához az ellenállóknak össze kell gyűjteniük a megfelelő komponenseket, ahogy a JTF-nek is az ellenanyagokat az Ügynökök segítségével.
A méreg telepítését és semlegesítését is kizárólag a képzett emberek (orvosok) végezhetik.
KÖZÖSSÉGI SZABÁLYOK
Úgy viselkedj, ahogy veled szemben elvárod másoktól!
Kerüld a vitát, veszekedést, ha időre van szükséged a lehiggadáshoz, fél órás pihenő áll rendelkezésedre a pihenőrészben...
A találatmegadás ne legyen opcionális. Ugyanakkor tudd, hogy az a találat, amit megadnak!
Alkalmazd a BIZALMI ELVet, tehát feltételezd a többekről, hogy ők is betartják a szabályokat. HA kétség merül fel benned, talán érdemes először magadba nézni...
A játék lehetőséget biztosít a LARP-ra, de aki nem érez magában kedvet ehhez, megtalálhatja a maga frakcióját. A civilek lehetnek ugyanolyan rafkósak, mint eddig, a vezetőjükre ugyanúgy vadászni fog a JTF, mint előző alkalommal. Legyetek kreatívak!
Globális csevegő
...további hozzászólások