Két oldal Piros és Sárga....
5 zóna: 1-4 egy-egy épület, 5. nyílt terep
Minden zónában egy Piros és egy Sárga zászló lesz kitüzve egymás mellé.
Feladat: Behatolni a zónába, az ellenfél zászlaját levenni és uralni/védeni a zónát. Amelyik színű zászló ki van tűzve a zónákban azt az a fél uralja. Az ellenségnek meg kell próbálnia elfoglalni az uralt zónát. Ha ez sikerül, akkor kicseréli a zászlót a saját zászlajára.....onnantól az a fél uralja az adott zónát. A zónák uralmáért folyamatosan megy a harc(a zászlók oda vissza cserélődnek). Rendelkezésre álló idő 1 óra hossza/kör. Az idő lejártakor lefújjuk a kört és összeszámoljuk, hogy hány és milyen színű zászló van kitűzve. Minden kitűzött zászló 1 pont az adott oldalnak. Ha csak egy zónán is fent van még mindkét zászló, akkor 0 pont mind a két félnek.
4-5 kört tervezünk. A nap végén az az oldal győz, amelyiknek több nyert köre van. Döntetlen esetén az összesített pontok a döntőek.
A játék lényege, hogy az 5 zóna folyamatosan védelem és támadás alatt álljon...ezzel a pálya minden szegletében folyamatosan legyen kontakt és ne koncentrálódjon a játék 1-1 épületre.
A játék a HTBK támogatásával kerül megrendezésre.
Játékon való viselkedés:
A játékon, mint a játék szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/unkorrekt/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt hazaküldhessünk, mely esetben nem áll módunkban a részvételi díjat visszaadni, valamint későbbi játékokból az adott egyént kizárhatjuk. Találatot korrektül meg kell adni. Akire panasz lesz egyszer figyelmeztetjük, másodjára megkérjük, hogy távozzon. Tudatmódosító szerek használata tilos.
Egy-két házi szabály: Ablakokon csak úgy lehet kilőni, hogy a fegyver csöve nem ér kintebb az ablak síkjától. A pálya méretéből adódóan az egész pályán egyes lövés van, sorozat nincs.
Biztonsági szabályok:
Épületek tetejére felmászni, több szintes épületek 2. 3. emelet erkélyeire kimenni tilos, mert nincs korlát. Kordon szalaggal elválasztott területekre bemenni tilos. A területen találhatóak aknák, gödrök, amiket egyértelműen megjelölünk szalaggal, esetleg raklapot helyezünk rá, ami fedezék ként szolgálhat, azonban elmozdítani szétszedni, piszkálni tilos. Épületek belsejében lévő lépcsőkön, lépcsőfordulókon fokozott óvatossággal közlekedni, főleg a legfelső emeleteken, mert korlát sok helyen nincs vagy ha van is gyenge. A pincesorokban sötét van, ajánlott taktikai lámpa, zseblámpa használata.
A Játékon mindenki a saját felelősségén vesz részt, a szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!
Játékszabályok:
A játékon MASZ2015(+kiegészítés) érvényes!
Fegyverek amik játszhatnak: Ezt nagyon szigorúan vesszük.
AEG/GBBR max. 400FPS
Pisztoly, Shotgun max. 400FPS
DMR max. 500FPS
Sniper max. 600FPS
Ha csak 1-el is több az előírt határértéknél, akkor az a fegyver nem játszhat. Ebben az esetben van lehetőséged a helyszínen fegyvert bérelni.
Kezdés:
Kapunyitás: 9:00
Ha kapun beléptél egyből mész regisztrálni és utána be a pályára/öltözökbe. Senkit nem akarunk hajkurászni, hogy beregisztrált-e már. Úgy pakolj le, hogy a játék kezdésekor át kell vinned mindenedet a HQ-dra.
Folyamatos krónózás a belépéstől kezdve.
Eligazítás: 9:45
Játék kezdés 10:00
Fegyvert a parkolóban és az utcán nem veszed elő, csak miután bejöttél a kapun. A kapun való belépéstől védőszemüveg viselése kötelező, mindaddig, amíg nem távozol végleg a játékról. Kapun kilépve veheted le csak.
A játékon csak 16 éven felüliek vehetnek részt. 16-18 év közöttiek csak szülői hozzájárulással. Ezt nagyon szigorúan vesszük.
Tárazás: BB limit nincs, bármilyen tár játszhat. Tárazás csak a HQ-n saját BB-ből.
Találat megadás: Narancssárga találatjelző kendő kötelező. Találat megadása "hit-hit" "talált" vagy "megvolt" kiabálással. Felteszed a találatjelző kendőt és nem mozdulsz. Ha nincs találatjelző kendőd, akkor a fegyvert a fejed felé tartod. Tűzvonalból a társad húzhat ki. Késelés szigorúan gumikéssel, szemből legalább 3 helyen meg kell érinteni az ellenfél testét, hátba támadás esetén egy X-et rajzolsz a hátára. A megkéselt elfogadóan bólint/int nem kiabál, hogy "megvolt", csendben elhagyja a tett helyszínét és visszasétál a HQ-ra. Dobatás.....sportszerűen, de oda bízzuk, hogyan oldod meg.
Medikelés: Mindkét oldalon 5db dedikált medik lesz. Csak Ők medikelhetnek mindenkit. Első találatra a medik feléleszthet, a 2.ra vissza a HQ-ra. Ha mediket találat éri, akkor bárki gyógyíthatja 1x, második találat után vissza HQ-ra. Visszaállás minden negyedórában. A visszaállást kürt szó jelzi.
Medikelés módja: Ráteszed a kezed a csapattársadra 60 sec-ig rajta tartod. Azaz lassan elszámolsz 60-ig. Medikelés közben nem lőhetsz, ha lősz, akkor újra kezded a számolást. Tűzvonalból kihúzhatod a sérültet. Max 5m távolságig cipelheted magaddal. Ha nincs, aki medikeljen, akkor 5 perc kivérzési idő és vissza séta a HQ-ra. Az 5 percet mindenképpen meg kell várni.
Gránát: Thunder B, Tornado, Cyclon gránát, gránátvető MASZ szerinti találatmegadási kötelezettséggel használható. A gránát elsülésének pillanatában 10x10m-es vagy attól kisebb szobában, szabad térben valamint 10x10m-nél nagyobb szobában 5m-es hatósugáron belül lévő személy halott és nem medikelhető. A hatókörön belül fedezék mögé ugró ember is halottnak minősül, mert a lökéshullám úgyis kinyírna. Ha nem egyértelmű, akkor inkább add meg sportszerűen....Továbbá zavarkeltésre füst gránát, villanó gránát és mindenféle pattogó, villogó, csattogó, nyekergő, cincogó eszköz használható. Bővebben a helyszínen....Füst csak épületen kívül használható.
Várunk szeretettel mindenkit.
Globális csevegő
...további hozzászólások