A káosz folytatódik a kunmadarasi pályán!
Az első részt megnyerő Tyrellek újra a diadalra törnek. Vajon sikerül most is behódoltatni a többi házat vagy most elvéreznek a harcokban?
Több királyság verseng a trónért. Minden királyság különböző előnyöket-hátrányokat kap...
Változások a kiírás végén!
Frakciók, házak
Mások
Első dolog: nem ÚGY mások... :)
A Mások az Éjkirály vezetésével egy élőholt sereget szereznek maguk köré. Tervük az emberiség teljes kiirtása, a holtak segítségével erre meg is van minden esélyük
Mivel egész északon van a táboruk, így elsősorban az Északi vadakat fenyegetik. Velük alkut kötöttek, ám gyakran betörnek délre is, önálló akciókkal vazallusokat rabolva maguknak
Gyors lovaikon gyakran olyan helyeken is feltűnnek, ahol nem is számítanak rájuk, akár a déli királyságok közelében is. (Magyarul: off game autókkal adott helyszínre szállítják őket a szervezők, ahonnan folytathatják küldetésüket)
Megölni őket? Eleinte lehetetlen! Aztán a játék előrehaladtával, ahogy egyes házak haladnak a saját feladatlistájukkal, úgy kapnak infót a sárkányüveg fegyverek hollétéről. Az obszidián fegyverek azonnal, végérvényesen kinyírják őket
A Mások által kilőtt játékosokat kivérzési időn belül elrabolhatják, északra viszik és ott egy szertartás keretében "felélesztik". Innentől kezdve ő egy agy és önálló tudat nélküli báb, aki követi urai parancsait. Csak ölni képesek, például embereket rabolni, összetett parancsokat végrehajtani nem! Lőhetőek, a normál játékosok medic rendszere érvényes rájuk
Baratheon ház (kék)
Elvileg őket illeti a trón, ám elfoglalni nagyon nem tudják. Segítséget kell kérniük egy erősebb (vagy akár több kisebb) háztól, akkor tudják csak elérni végső céljukat.
Különleges képesség: a Vörös papnő által tudnak fortélyokat bevetni. Megölni egy adott személyt, egy ház hűségét megingatni vagy épp magukhoz kötni egy másikat. Félóránként max egyszer, szervezői engedéllyel kapja a papnő a képességeket, azokat egy-egy alkalommal használhatja
Bolton ház (fekete)
A legszadistább mind közül. Tudják, hogy esélyük a végső győzelemre igen csekély, ezért aztán még nagyobb vadsággal vetik bele magukat a küzdelmekbe. Szövetségeik hamar meginganak, leginkább a harc élteti őket
Különleges képesség: Foglyot ejthetnek, akit maguk mellé tudnak kényszeríteni. A kivérzésüket töltő játékosokat elvihetik. Felmedicelve, fizikai kontakttal lehet saját hq-ra kísérni, ott hűséget fogad a háznak és átáll hozzájuk. Saját házhoz visszaállhat, ha kilövik és az eredeti ház mediceli meg
Lannister ház (fehér)
Egy Lannister mindig megfizeti az adósságát. Na igen... A ház dédelgetett álma a Vastrón megszerzése, ám ehhez igen csak nehéz út vezet. Feladatokon keresztül kell behódoltatni vagy szövetsgre bírni a kisebb házakat
Különleges képesség: rohamot tudnak vezényelni. Ilyenkor a rohamozó osztag tagjai 10 másodperces halhatatlanságot kapnak, ám aztán mindenki meghal. Medicelhetőek
Stark ház (zöld)
Amilyen zord az időjárás északon, úgy meg is edzette őket a sok-sok hosszú tél. Számukra a trón megszerzése inkább csak azárt kell, hogy békét teremtsenek a harcoló felek közt
Különleges képesség: Farkasaik vannak, vagyis berserkerré váló harcosaik, akik félóránként egy percig sebezhetetlenek, majd holtan rogynak össze
Targaryen ház
Korábbi megkérdőjelezhetetlen uralkodók, amíg éltek a sárkányaik. a halálukkal meggyengültek és kiszorították őket, ám a három újonnan születettel újra hatalomra törnek
Különleges képesség: Félóránként egyszer sárkánylángot küldhetnek egy adott területre, az ott lévő összes ember porrá omlik (nem lehet rabolni, medicelni)
Tyrell ház (piros)
Fondorlatos kis ház. Égikertben szépen kitanulták a csábítás, cselszövés és gyógyítás fogásait. Magukat megvédik, sőt nem viszolyognak a harctól és némi viszály szításától sem riadnak vissza
Különleges képesség: nincs dedikált medic, mindenki gyógyíthat mindenkit, viszont a medic időtartama kettő perc!
Északi vadak
A rideg északi táj és időjárás kemény emberekké edzette az itt élőket. A Mások megjelenése alapjaiban borította fel eddigi életüket, mivel egy elpusztíthatatlan ellenséggel találták magukat szemben. Így aztán két dolgot tettek a túlélésük érdekében. Alkut kötöttek a rettegett Éjkirállyal, élő embereket áldoznak neki. Majd a törzsek egybe szerveződtek és megindultak délre, hogy ott szerezzenek maguknak új hazát.
Céljuk egy ház bekebelezése, majd a déli támaszpontjuk megerősítése
Különleges képesség: képesek HQ-t kialakítani bármely általuk elért pontján a pályának. Ezt újraéledési pontként használhatják, funkcióiban megegyezik az alap HQ-val
HQ-k
Minden HQ-n állandó parancsnokság kerül kialakításra. Az adott ház uralkodójának folyamatosan ott kell lennie. Ő is rabolható!
Minden HQ támadható!!!
A különböző főhadiszállásokat zászlók jelölik egyértelműen. Adott HQ zászlaja fix, nem rabolható, nem mozdítható.
Az elfoglalt zászlót a helyszínen kell hagyni.
Hódoltatás
Amennyiben egy ház megszerzi egy másik ház mobil zászlóját, illetve az uralkodóját el tudja rabolni és a saját hq-ra kísérni, akkor azt így behódoltatja, önmagába olvasztja. A ház minden tagjának be kell mennie az új hq-ra, ahol átszalagozzák és immár az új ház tagjaként játszik tovább. A játéktéren levő játékosokat értesíteni kell a változásról
Szabályok:
- mindkét feltételnek egyszerre kell teljesülnie (zászló és uralkodó is egyszerre a hq-n)
- csak élő uralkodó hódolhat és hódoltathat
- uralkodó rablásakor a Bolton-ház rablási szabályai érvényesek (kilő, megmedicel, fizikai kontakttal kísér saját hq-ra)
BB limit, Tárazás
- BB limit: 300 BB + másodlagos fegyver.
- Támogató fegyvereknél 1 rakasz
- Tármegkötés nem lesz a játékon! Tárazni csak saját HQ-n vagy a nevezetes helyeken lehet
Medic
Mindegyik frakcióban létszámtól függően lesznek dedikált medikek
Medikelés menete: Lelőnek, hangos megvolt, HIT stb. Felteszed a narancs kendőt. A kilővés utáni fél percben lassan (!!!) mozoghatsz fedezékbe vagy a medic felé. A medikelés ideje 1 perc
Egy embert max kétszer lehet medikelni, a harmadik találatnál vissza HQ-ra. Onnan "tiszta lappal" indulhat vissza, bármikor
Kivérzési idő: 5 perc amit kötelezően ki kell várni.
Változások az első részekhez képest
- minden háznak saját színű szalagja lesz mindkét felkaron, amit egész játékon viselni kell
- állandó parancsnokság minden hq-n
- autó csak off-game lesz jelen
- átdolgozott feladat lista
Etikai szabályok
A pályán beépített Game Marshallok lesznek, akik az esetleges csalókat le fogják fülelni és megoldják a vitás helyzeteket.
A vitatkozó felek minden esetben fél óra pihenőt kapnak a parkolóban, amennyiben nem tudják kulturáltan rendezni a konfliktust. Mindenki törekedjen a „bizalmi elv” (bízunk abban, hogy minden játékos betartja a szabályokat) betartására.
A HQ-n történő hangulatkeltés, találatmegadási legendák gyártása szintén pihenőt eredményezhet. A „rálőttem fél tárat és nem adta meg” és „a másik oldal tele van terminátorokkal” meséket tartsuk meg magunknak, ne rontsuk el a saját magunk, és mások napját sem. Jegyezd meg a gyanúsított személy leírását, jelentsd a szervezőknek, onnantól átvesszük. De ez ne menjen át 10 percenkénti panaszkodásba! Felnőtt emberek vagyunk, problémamegoldó képességgel, használjuk!
Kötelező felszerelés
Védőszemüveg
NARANCSSÁRGA találatjelző
Rajonként legalább egy rádió
Medik szalagot a szervezők biztosítanak, ezt a mediknek mindkét karján viselnie kell.
Civis bélyegzőgyűjtő füzet érvényes! A játék ára füzettel: 4.000.-
Globális csevegő
...további hozzászólások