Játék menet
R.C. Challange - Juggernaut Day
(2022.03.27.)
Játék módok:
1. Juggernaut – Warm-up:

A Juggernaut az általa választott útvonalon haladhat, amelynek két végpontján a két csapat HQ-ja található. A játék elején a Juggernaut a térképen jelölt zöld ponton várakozik arra, hogy a két külön kezdő pontról (térképen sárg/piros HQ felirattal jelölve) induló csapatok valamelyik játékosa megérintse, ezáltal a saját oldalára állítva a Juggernautot, majd megpróbálja bekísérni az ellenfél bázisára, hogy ott megérintse az ellenfél zászlóját (csak ő érintheti!). A játék addig tart, amíg az egyik csapat el nem foglalja a másik csapat HQ-ját a Juggernautot odakísérve.
Visszaálló pont/ok:
Amíg a Juggernaut megfelelő távolságban van a saját HQ-tól, addig a HQ-n élednek a találatot kapott játékosok. Onnantól kezdve, hogy a Juggernaut egy adott távolságon belülre ért (ezt a Szervező határozza meg), a térképen jelölt extra visszaálló pontra módosul a visszaállás helye.
Medikelés:
Nincs medikelés ennél a modnál, az első találat után azonnal a legközelebbi, az adott csapat által birtokolt ponton éled újra a kilőtt játékos.
2. Juggernaut – Domination:

A Juggernaut kizárólag egy meghatározott útvonalon haladhat, amelynek két végpontján a két csapat HQ-ja található és az útvonal felétől mindkét irányban elfoglalható pontok vannak (2-2 pont mindkét csapatnak, plusz a saját HQ). A játék elején a Juggernaut a térképen jelölt zöld ponton várakozik arra, hogy a két külön kezdő pontról (térképen jelölve) induló csapatok valamelyik játékosa megérintse, ezáltal a saját oldalára állítva a Juggernautot megkísérelje sorban elfoglalni az ellenfél pontjait és végül bekísérni a Juggernautot az ellenfél bázisára és ott is lecserélni az ellenfél zászlóját. Egy adott pont akkor foglalható, amikor a Juggernaut ott tartózkodik a pont közvetlen közelében. A pontok csak egymás után, az útvonal szerinti sorrendben foglalhatóak! Csak a Juggernaut cserélheti le a zászlót!
A játék addig tart amíg az egyik csapat el nem foglalja a másik csapat HQ-ját a Juggernautot odakísérve. Ha a játék indulása után egy órával még nem sikerült elfoglalni egyik HQ-t sem, akkor az a csapat nyert amelyik az egy óra elteltével az ellenféltől foglalt ponttal rendelkezik.
Visszaálló pont/ok:
A Juggernauthoz legközelebb eső saját elfoglalható pont, amíg az nincs támadás alatt. Mindkét HQ-hoz tartozik egy külön visszaálló pont (narancs pötty), a HQ támadása estén itt élednek újra az adott oldal játékosai.
Medikelés:
Nincs medikelés ennél a modnál, az első találat után azonnal a legközelebbi, az adott csapat által birtokolt ponton éled újra a kilőtt játékos.
3. Juggernaut – Őrjárat:

A Juggernaut egy adott útvonalon járja be a pályát, előre meghatározott pontokat érintve. Az egyik csapat támad és a másik csapat védi ezeket a pontokat. A támadóknak be kell kísérniük a soron következő pontra a Juggernautot és ki kell helyezni a saját zászlóját. A védekezőknek lehetőségük van bármikor visszafordítani a Juggernautot, de az mindig csak a legutóbbi a támadók által már elfoglalt pontig megy vissza és itt várakozik, amíg a támadók újra birtokba veszik. A védők nem foglalhatják vissza a már a támadók által elfoglalt pontokat. Két körös a játék, és a második körben a csapatok szerepet cserélnek. Minden kör 90 percig tart és az a csapat nyer, aki a legtöbb pontot tudja elfoglalni a védőktől a saját támadó körében. Csak a Juggernaut cserélheti le a zászlót!
Visszaálló pont/ok:
Támadók: A legutóbbi elfoglalt pontnál állnak vissza azonnal.
Védők: A soron következő pontnál állnak vissza azonnal.
Medikelés:
Támadó:
Nincs medikelés ennél a modnál, az első találat után azonnal a legközelebbi, az adott csapat által birtokolt ponton éled újra a kilőtt játékos.
Védő:
Nincs medikelés ennél a modnál, az első találat után azonnal a soron következő még a védők által birtokolt ponton éled újra a kilőtt játékos. Az utolsó pont támadásánál már nincs visszaállási lehetősége a védőknek, akit itt eltalálnak az végkiállással várja meg a kör végét.
Üdv!
Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni Téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében. A helyszín az R.C.A.T. Új pályája az Aréna, ami a Digép ipari parkban található (Régi pályával szemben lévő utca végén). A pálya egy nagy belső térrel rendelkező épület több szinttel, szobával, és lépcsővel, valamint külső épületekkel és erdős területtel.
Hely, Időpont:
R.C. ARÉNA 2022.03.27.
Szervezők:
Faust: 06 30 312 harmincnégy nyolcvannyolc
Safi: 06 70 276 hetvenegy hetvenhét
Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek
Kezdés:
Kapunyitás: 9:00 (Érkez időben jelezd a késésed)
Chrono: 9:30 (1 üres tárral érkez )
Eligazítás: 10:30 (Menetkészen Játékra készen álva)
Vége: Várhatóan 16:00
Helyszín:
DIGÉP Ipari Park /DIGÉP Industrial Park
Miskolc, Kerpely Antal u., 3533
48.093801, 20.720074
Belépő: 3000HUF 10:00 után 3500Huf
Hölgyeknek Ingyenes
Kötelező és Javasolt felszerelés:
- Kötelező a védőszemüveg használata! Elsősorban az arc vonalához szorosan illeszkedő (szivacs vagy gumiharang) perforált acéllemezes vagy polikarbonát szemüvegek használatát javasoljuk!
- Narancssárga találatjelző kendő/sapka megléte minden Játékosnál!
- Ajánlott az arc védelem, valamint térd illetve könyökvédők és bakancs/strapabíró túracipő!
- Volt ipari területen lett kialakítva a játéktér, ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére!
- Lehetőleg mindenkinél legyen PMR rádió, de egységenként legalább egy rádió megléte fontos!
- Lámpa vagy tracer használatával történő torkolattűz imitáció a földalatti és sötét területeken kötelező.
Általános szabályok:
Találatjelzés
Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.
Normál találat esetén hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre.
A baráti tűz is találatnak számít!
Tárhasználat/BB limit
High/mid/ lowcap tárak használata engedélyezett!
Tárazás csak a visszaálló ponton megengedett!
Pisztolyok, sotik: nincs lekorlátozva a betárazott BB-k száma.
Rohamfegyverek,SMG-k: max. 500BB (összesen/fő) lehet egyszerre betárazva.
Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű replikáknál 2500BB lehet betárazva
Félautomata/DMR: összesen 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 80BB/tár), másodfegyver kötelező!
Ismétlő mesterlövész fegyverek: max. 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 40BB/tár), másodfegyver kötelező!
Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!
Kézigránátok: kézi erővel ejtve, gurítva (nem dobva!) célba juttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet! Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5x5m-nél kisebb alapterületű szobában mindenkit találat ért, ennél nagyobb szobában vagy nyílt terepen 5m sugarú körön belül sebez minden ott tartózkodót (ez a szabály érvényes a BB szóró gránátokra is, azaz nem csak a kiszórt BB általi találat számít). Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie. Gránát találat esetén nincs medikelés, vagy Orvos általi gyógyítás, azonnal a visszaálló pontra megy újraéledni a játékos.
Pajzs használat: A Pajzsok maximális mérete 1,5m x 1m (a Szervezőnek kell engedélyeznie az adott pajzsot a játék előtt!). Pajzs mellé kizárólag pisztolyt lehet viselni melynek esetleges sorozatlövés funkcióját (<200fps) tilos használni! Fontos: kizárólag célzott lövést lehet leadni a pajzs mögül a pisztolyt kitartva és a célzáshoz minimálisan kihajolva! Dobtár használata tilos a pisztolynál pajzs használat mellett, a max. tárkapacitás 100db. BB!
Pirotechnikai BB-szóró, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg.
Különleges szabályok:
A pályán a MASZ 2015 van érvényben, amelyet az R.C.A.T. saját szabályzata egészít ki. A játékon, mint a játék Szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt kizárhassuk a további játékból! A Játékon mindenki a saját akaratából és felelősségére vegyen részt, a személyes felszerelésben esett kárért a Szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!
- Öltöző területén nincs lövöldözés illetve a Replika nem lehet betárazva!
- Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet!
- Halott nem beszél! Ez alól csak abban az esetben térhetnek el, ha a csapattársai keresik rádión, ekkor is csak a annyit erősíthet meg, hogy kiesett a játékból!
- A zöld hálóval letakart ablakokon átlövés nincs! A3-asnál kisebb méretű nyíláson közelről nincs átlövés!
- A korlátok, ablakok síkján túlra nem lóghat a replikák csöve, ablakokon/korlátokon ki/áthajolni tilos!
- Az épületből kifelé illetve épületre lövésnél kizárólag egyes lövés engedélyezett!
- Szinteken van át lövés.
- Épületből ki és befelé csak ajtónyílásokon és ablakokon lehet lőni. Zöld Hálón átlőni tilos.
- Piros-fehér jelölő szalagon áthaladni tilos, csak átlőni szabad.
Tiszteld az Ellenfeledet. A félreértéseket kulturált hangnemben rendezd, vagy bízd a Szervezőkre!
Az "egy másodperces szabály" nem azt jelenti, hogy ha hátba lőnek te megfordulhatsz és lelőheted az ellenfeledet, aztán meg reklamálhatsz ha ő nem adja meg
Masz 2015 + Szülői engedély formanyomtatvány: (http://www.softair.hu/airsoft/szabalyzat.html)
Globális csevegő
...további hozzászólások