Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

Mk1
16.000 Ft
Debrecen

Top támogatók... Köszönjük!


Persistent

Zsolt13

bikerlacee
4.
mocsar
5.
Szpeter
6.
Czaboo
7.
Safi
8.
PKristof
9.
Achmed
10.
NT

Pálya ajánló

Hajdúszoboszló

Csapat ajánló

Tiszakécske/Kecskemét


R.C. Challenge - Juggernaut

résztvevők / jelentkezés      fotógaléria

Szervező

Szervező csapat:
Rabbit Choppers Airsoft Team

Főszervező:
Faust

Társszervezők:
Safi

Játék ideje

Kapunyitás: 2022.03.27. 09:00
Kezdés: 2022.03.27. 10:30
Befejezés: 2022.03.27. 16:00

Várható időjárás

szórványos felhőzet
14 ℃

Részvételi díj

3.000 HUF

Helyszín

R.C. Aréna



Cím:
Miskolc, Kerpely Antal u.

GPS koordináták:
48.09408, 20.71641

 

 


 


Játék menet

R.C. Challange - Juggernaut Day

(2022.03.27.)

 

Játék módok:

1. Juggernaut – Warm-up:

 

 

 

A Juggernaut az általa választott útvonalon haladhat, amelynek két végpontján a két csapat HQ-ja található. A játék elején a Juggernaut a térképen jelölt zöld ponton várakozik arra, hogy a két külön kezdő pontról (térképen sárg/piros HQ felirattal jelölve) induló csapatok valamelyik játékosa megérintse, ezáltal a saját oldalára állítva a Juggernautot, majd megpróbálja bekísérni az ellenfél bázisára, hogy ott megérintse az ellenfél zászlóját (csak ő érintheti!). A játék addig tart, amíg az egyik csapat el nem foglalja a másik csapat HQ-ját a Juggernautot odakísérve.

 

Visszaálló pont/ok:

Amíg a Juggernaut megfelelő távolságban van a saját HQ-tól, addig a HQ-n élednek a találatot kapott játékosok. Onnantól kezdve, hogy a Juggernaut egy adott távolságon belülre ért (ezt a Szervező határozza meg), a térképen jelölt extra visszaálló pontra módosul a visszaállás helye.

Medikelés:

Nincs medikelés ennél a modnál, az első találat után azonnal a legközelebbi, az adott csapat által birtokolt ponton éled újra a kilőtt játékos.

 


2. Juggernaut – Domination:

 

 

 

A Juggernaut kizárólag egy meghatározott útvonalon haladhat, amelynek két végpontján a két csapat HQ-ja található és az útvonal felétől mindkét irányban elfoglalható pontok vannak (2-2 pont mindkét csapatnak, plusz a saját HQ). A játék elején a Juggernaut a térképen jelölt zöld ponton várakozik arra, hogy a két külön kezdő pontról (térképen jelölve) induló csapatok valamelyik játékosa megérintse, ezáltal a saját oldalára állítva a Juggernautot megkísérelje sorban elfoglalni az ellenfél pontjait és végül bekísérni a Juggernautot az ellenfél bázisára és ott is lecserélni az ellenfél zászlóját. Egy adott pont akkor foglalható, amikor a Juggernaut ott tartózkodik a pont közvetlen közelében. A pontok csak egymás után, az útvonal szerinti sorrendben foglalhatóak! Csak a Juggernaut cserélheti le a zászlót!

A játék addig tart amíg az egyik csapat el nem foglalja a másik csapat HQ-ját a Juggernautot odakísérve. Ha a játék indulása után egy órával még nem sikerült elfoglalni egyik HQ-t sem, akkor az a csapat nyert amelyik az egy óra elteltével az ellenféltől foglalt ponttal rendelkezik.

 

Visszaálló pont/ok:

A Juggernauthoz legközelebb eső saját elfoglalható pont, amíg az nincs támadás alatt. Mindkét HQ-hoz tartozik egy külön visszaálló pont (narancs pötty), a HQ támadása estén itt élednek újra az adott oldal játékosai.

Medikelés:

Nincs medikelés ennél a modnál, az első találat után azonnal a legközelebbi, az adott csapat által birtokolt ponton éled újra a kilőtt játékos.


3. Juggernaut – Őrjárat:

 

 

A Juggernaut egy adott útvonalon járja be a pályát, előre meghatározott pontokat érintve. Az egyik csapat támad és a másik csapat védi ezeket a pontokat. A támadóknak be kell kísérniük a soron következő pontra a Juggernautot és ki kell helyezni a saját zászlóját. A védekezőknek lehetőségük van bármikor visszafordítani a Juggernautot, de az mindig csak a legutóbbi a támadók által már elfoglalt pontig megy vissza és itt várakozik, amíg a támadók újra birtokba veszik. A védők nem foglalhatják vissza a már a támadók által elfoglalt pontokat. Két körös a játék, és a második körben a csapatok szerepet cserélnek. Minden kör 90 percig tart és az a csapat nyer, aki a legtöbb pontot tudja elfoglalni a védőktől a saját támadó körében. Csak a Juggernaut cserélheti le a zászlót!

Visszaálló pont/ok:

 

Támadók: A legutóbbi elfoglalt pontnál állnak vissza azonnal.
Védők: A soron következő pontnál állnak vissza azonnal.

Medikelés:

Támadó:
Nincs medikelés ennél a modnál, az első találat után azonnal a legközelebbi, az adott csapat által birtokolt ponton éled újra a kilőtt játékos.

 

 

Védő:
Nincs medikelés ennél a modnál, az első találat után azonnal a soron következő még a védők által birtokolt ponton éled újra a kilőtt játékos. Az utolsó pont támadásánál már nincs visszaállási lehetősége a védőknek, akit itt eltalálnak az végkiállással várja meg a kör végét.

 

 



Üdv!
Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni Téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében. A helyszín az R.C.A.T. Új pályája az Aréna, ami a Digép ipari parkban található (Régi pályával szemben lévő utca végén). A pálya egy nagy belső térrel rendelkező épület több szinttel, szobával, és lépcsővel, valamint külső épületekkel és erdős területtel.
 

 


Hely, Időpont:
R.C. ARÉNA 2022.03.27.

Szervezők:
Faust: 06 30 312 harmincnégy nyolcvannyolc
Safi: 06 70 276 hetvenegy hetvenhét
Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek

Kezdés:
Kapunyitás:  9:00 (Érkez időben jelezd a késésed)
Chrono:        9:30 (1 üres tárral érkez )
Eligazítás:  10:30 (Menetkészen Játékra készen álva)
Vége: Várhatóan 16:00

Helyszín:
DIGÉP Ipari Park /DIGÉP Industrial Park
Miskolc, Kerpely Antal u., 3533
48.093801, 20.720074

Belépő: 3000HUF 10:00 után 3500Huf
               Hölgyeknek Ingyenes


Kötelező és Javasolt felszerelés:

  • Kötelező a védőszemüveg használata! Elsősorban az arc vonalához szorosan illeszkedő (szivacs vagy gumiharang) perforált acéllemezes vagy polikarbonát szemüvegek használatát javasoljuk!
  • Narancssárga találatjelző kendő/sapka megléte minden Játékosnál!
  • Ajánlott az arc védelem, valamint térd illetve könyökvédők és bakancs/strapabíró túracipő!
  • Volt ipari területen lett kialakítva a játéktér, ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére!
  • Lehetőleg mindenkinél legyen PMR rádió, de egységenként legalább egy rádió megléte fontos!
  • Lámpa vagy tracer használatával történő torkolattűz imitáció a földalatti és sötét területeken kötelező.

Általános szabályok:

Találatjelzés

Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.

Normál találat esetén hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre.

A baráti tűz is találatnak számít!

 

Tárhasználat/BB limit

High/mid/ lowcap tárak használata engedélyezett!

Tárazás csak a visszaálló ponton megengedett!

Pisztolyok, sotik: nincs lekorlátozva a betárazott BB-k száma.

Rohamfegyverek,SMG-k: max. 500BB (összesen/fő) lehet egyszerre betárazva.

Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű replikáknál 2500BB lehet betárazva

Félautomata/DMR: összesen 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 80BB/tár), másodfegyver kötelező!

Ismétlő mesterlövész fegyverek: max. 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 40BB/tár), másodfegyver kötelező!

Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!

Kézigránátok: kézi erővel ejtve, gurítva (nem dobva!) célba juttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet! Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5x5m-nél kisebb alapterületű szobában mindenkit találat ért, ennél nagyobb szobában vagy nyílt terepen 5m sugarú körön belül sebez minden ott tartózkodót (ez a szabály érvényes a BB szóró gránátokra is, azaz nem csak a kiszórt BB általi találat számít). Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie. Gránát találat esetén nincs medikelés, vagy Orvos általi gyógyítás, azonnal a visszaálló pontra megy újraéledni a játékos.

Pajzs használat: A Pajzsok maximális mérete 1,5m x 1m (a Szervezőnek kell engedélyeznie az adott pajzsot a játék előtt!). Pajzs mellé kizárólag pisztolyt lehet viselni melynek esetleges sorozatlövés funkcióját (<200fps) tilos használni! Fontos: kizárólag célzott lövést lehet leadni a pajzs mögül a pisztolyt kitartva és a célzáshoz minimálisan kihajolva! Dobtár használata tilos a pisztolynál pajzs használat mellett, a max. tárkapacitás 100db. BB!

Pirotechnikai BB-szóró, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg.


Különleges szabályok:

A pályán a MASZ 2015 van érvényben, amelyet az R.C.A.T. saját szabályzata egészít ki. A játékon, mint a játék Szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt kizárhassuk a további játékból! A Játékon mindenki a saját akaratából és felelősségére vegyen részt, a személyes felszerelésben esett kárért a Szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!

  • Öltöző területén nincs lövöldözés illetve a Replika nem lehet betárazva!
  • Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet!
  • Halott nem beszél! Ez alól csak abban az esetben térhetnek el, ha a csapattársai keresik rádión, ekkor is csak a annyit erősíthet meg, hogy kiesett a játékból!
  • A zöld hálóval letakart ablakokon átlövés nincs! A3-asnál kisebb méretű nyíláson közelről nincs átlövés!
  • A korlátok, ablakok síkján túlra nem lóghat a replikák csöve, ablakokon/korlátokon ki/áthajolni tilos!
  • Az épületből kifelé illetve épületre lövésnél kizárólag egyes lövés engedélyezett!
  • Szinteken van át lövés.
  • Épületből ki és befelé csak ajtónyílásokon és ablakokon lehet lőni. Zöld Hálón átlőni tilos.
  • Piros-fehér jelölő szalagon áthaladni tilos, csak átlőni szabad.

 

Tiszteld az Ellenfeledet. A félreértéseket kulturált hangnemben rendezd, vagy bízd a Szervezőkre!

Az "egy másodperces szabály" nem azt jelenti, hogy ha hátba lőnek te megfordulhatsz és lelőheted az ellenfeledet, aztán meg reklamálhatsz ha ő nem adja meg

 

Masz 2015 + Szülői engedély formanyomtatvány: (http://www.softair.hu/airsoft/szabalyzat.html)

 

Résztvevők

Játékos
Létszám: 76 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Abbie Tóth-Végvári Adrienn
Adamo T.A.T. Farkas-Szabó Ádám
ArmaGedeon Tolvaj János
Arnyek
Atlasz16 R.C.A.T. Szászfai Bence
BadBoy HLG Tóth Ferenc
Bait Asztma Osztag Spisák Gábor
Balajtars Borsod Force
BaziJoe A REND Nagy Csaba
Benz Ádám Négyesi
boiler
craus
cseleics
Dew0n A REND Tanyi Ádám
Donor A REND Brezina Gábor
DrTothOtto T.A.T. Tóth Ottó
Eclipse Paál Martin
erdotulaj Sebők Ákos
EretnekKutya78
EvilRicky Night Recons Baló Krisztián
Evomol
Fagyi T.A.T. Fagyal Zoltan
Faust R.C.A.T. Vll Faust
Fogpiszka M.K. Warriors Gergő Pásztor
Frosti RATS Kunkli Ferenc
Gergo Káoszbrigád Kriván Gergő
Gery320 AFO 300 Béni Gergő
gubesz
Havaski Kákóczki Kornél
Hidi Borsod Force Hidasi Bence
John Lakatos Krisztián
JozsaWick Káoszbrigád Józsa Viktor
kemp
Kevin RATS Marincsák Kevin
kgabHun Night Recons Kiss Gábor
Kiking Vérnyulak Bucsi Kristóf
kistakony01
klkjoin Jánosi Máté
Ko3A Kiss Zsombor
Kutyi Káoszbrigád Szilvai Szabolcs
Lacika RATS Pénzes László
Lavidaloka NoN Expendables Maczó János
Lensz Kergekacsák Veres László
Leves HLG AT Fazekas László
LeviT Káoszbrigád Tarr Levente
Lordi Horgász Zoltán
Maxx R.C.A.T. Rohács István
MGeri RATS Marincsák Gergő
MichaelCC Szarka Miklós
mocsar A REND László Zoltán
Nemecsek AFO 300 Csatári Imre
Nunika T.A.T. Nagy Vivien
Nyolcker EДSTERИ БLOCK Alker Bence
Ohagi Asztma Osztag Fidrus Márk
Parti T.A.T. Parti Csaba
Patrikg T.A.T. Gyarmati Patrik
Persistent A REND Biró Péter Gábor
Pufi Ládi Viktor
quka Nagy Béla
Remkiraly Borsod Force Antal Attila
Safi R.C.A.T. Sáfrány Gábor
SALLER Borsod Force Ócsai Tibor
Scouter Kinder Kommandó Horgász Zoltán
Sprite
steewy Rétfalvi István
Stinger A REND Nagy Attila
szilvaijoe Káoszbrigád
Theo M.R.A.T. Mile József
Tommie R.C.A.T. Tisza Tamás
Truck Józsa Roland
UregiNyul Spisak Balazs
Vaktyuk A REND Nagy Sándor
Xprovid Vérnyulak Kovács Tamás
zagyvaakos Zagyva Ákos
Zereck R.C.A.T. Ambrus Zoltán
zumi R.C.A.T. Németh Ádám
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2024 powered by TRONIX webdesign