Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

20.000 Ft
Budapest

Legaktívabb játékosok az évben


tadam
18 játék

Heimdall
17 játék

Spin
17 játék
4.
Csubakka 16 játék
5.
Vaktyuk 16 játék
6.
Ytong 16 játék
7.
hupi 15 játék
8.
Lodog 14 játék
9.
Probix 13 játék
10.
milcsu 12 játék

Csapat ajánló



R.C. Challenge - Crossfire

résztvevők / jelentkezés      fotógaléria
 

Szervező

Szervező csapat:
Rabbit Choppers Airsoft Team

Főszervező:
Faust

Társszervezők:
Safi

Játék ideje

Kapunyitás: 2018.09.23. 09:00
Kezdés: 2018.09.23. 09:00
Befejezés: 2018.09.23. 16:00

Várható időjárás

szórványos felhőzet
22 ℃

Részvételi díj

2.000 HUF

Helyszín

Steel Bunny (R.C. Nyúlketrec)



Cím:
Miskolc, Gózon Lajos utca 4. DAM parkoló

GPS koordináták:
48.09436, 20.72903

Üdv!

Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni Téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében. A helyszín az R.C.A.T. pályája a Nyúlketrec, ami a Vasgyárban található (nem a Factory). A pályán vannak épületek, tisztások, földkupacok, susnyás-fás-gazos részek egyaránt.

Belépő: 2000HUF

A pályán a MASZ 2010 van érvényben, amelyet az R.C.A.T. saját szabályzata egészít ki. A játékon, mint a játék Szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt kizárhassuk a további játékból! A Játékon mindenki a saját akaratából és felelősségére vegyen részt, a személyes felszerelésben esett kárért a Szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!

Kötelező a védőszemüveg használata (elsősorban a fejpánttal rögzíthető változatokat javasoljuk), és a narancssárga találatjelző kendő/sapka megléte minden Játékosnál! Ajánlott az arc védelem, valamint térd illetve könyökvédők és bakancs/strapabíró túracipő! Volt ipari területen lett kialakítva a játéktér, ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére!

Lehetőleg mindenkinél legyen PMR rádió, de egységenként legalább egy rádió megléte fontos!

 

MEGKÉRÜNK, A PARKOLÓBAN REPLIKÁT NE VEGYÉL ELŐ!

Ha nincs fegyvertáskád, akkor legalább egy pokrócba csavard be, amíg be nem érsz a pálya területére.

9:00-tól van gyülekező itt, a beléptetés folyamatosan történik majd:

DAM Parkoló Miskolc, 3533 Gózon Lajos utca 4.

48.094363, 20.729038

9:45-ig várunk az 1. kapunál, kérünk, hogy időben érkezz vagy jelezd a késésed a Szervezők felé.

Elérhetőségek:

Faust: 06 30 312 harmincnégy nyolcvannyolc

Safi: 06 70 276 hetvenegy hetvenhét

Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek.

A 1. kapun való belépésnél egy jelenléti listát írunk (név, személyigazolvány szám, aláírás),

10:30-tól eligazítás, majd a játék kezdete. Játék vége várható kb. 15:30 – 16:00 körül lesz.
 


Történet:

A játék célja az, hogy több egymással szemben álló csapat egy előre meghatározott (a többi csapatétól eltérő) útvonalon haladjon végig, és az egymást rendszeresen keresztező csapat mozgások során kialakuló konfliktusokat „kezeljék”. A csapatok nem ismerik előre a saját útvonaluk pontos részleteit (az állomások sorrendjét), mindig csak a soron következő állomás pozíciójáról szerezhetnek tudomást az éppen meglátogatott regisztrációs ponton. Az a csapat győz, amelyik a legrövidebb időn belül teljesíti a teljes útvonalat.


A Harcoló felek:

 

A Csapatok

 

Létszám: a résztvevők 90%-a.

Csapat jelölés: csapatonként különböző színű karszalagok, mindkét felkaron.

Szerveződés: 5*5-10fős (4-9fő lövész+1fő Medik) csapatok.

Célok:

Lásd fentebb.

Visszaálló pont/ok:

Mindegyik csapat saját HQ-val rendelkezik, amely visszaálló pont is egyben. Itt a visszaállás folyamatos. A HQ-k nem számítanak harci területnek, tehát tilos ostroma alá venni vagy a HQ-n tartózkodó csapatnak onnan kifelé támadni! A HQ-n a sárga találatjelző kendő viselése kötelező!

Medikelés:

Minden csapatban lesz egy Medik (fehér alapon vörös keresztes karszalaggal lesz azonosítva mindkét felkaron), kizárólag ő gyógyíthat. Ezt a szerepet kizárólag a visszaálló ponton cserélhetik egymás között a csapat tagok! A csapattagok bármennyiszer gyógyíthatóak, viszont a Medik egyszer sem, neki az első találat után azonnal a HQ-ra kell menni visszaálni. A sikeres medikeléshez a sérült játékos csuklóját kell fogni egy percig megszakítás nélkül!


Orgyilkosok

 

Létszám: Max. 10fő.

Csapat jelölés: nincs.

Szerveződés: szabadon választott.

Célok:

Vadászat a regisztrációs pontok felkeresését végző Csapatok tagjaira.

Visszaálló pont/ok:

Külön HQ-val rendelkeznek, amely visszaálló pont is egyben. Itt a visszaállás folyamatos. A HQ-k nem számítanak harci területnek, tehát tilos ostroma alá venni vagy a HQ-n tartózkodó csapatnak onnan kifelé támadni! A HQ-n a sárga találatjelző kendő viselése kötelező!

Medikelés:

Nincs medik lehetőség, az első találat után azonnal a visszaálló pontra megy az adott játékos.


Találatjelzés

Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással kell jelezni a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.

Normál találat esetén a játékosok hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre. Ezután 5 perc van a „kivérzésig” (nem kötelező kivárni), azaz ennyi idő van arra, hogy egy Medik gyógyítsa a találatot kapott játékost. Ha a kivérzési idő lejárt, akkor az adott játékos hangos „HALOTT KIÁLL A JÁTÉKBÓL!” kiáltással jelzi, hogy ő már nem medikelhető és elindul a kijelölt visszaálló pontra, ahol azonnal újra éled. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a sebesült játékost ki kell húzni a tűzvonalból és csak utána végezhető el a gyógyítás. Amennyiben a medikelést végző játékost támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni a gyógyítási folyamatot.

A baráti tűz is találatnak számít!

Késelés (egy „X”-et rajzolsz az ellenfél testére a gumikéssel/baltával/stb.): Késelés esetén a megkéselt játékos hangos jelzés nélkül felveszi a találatjelző narancssárga kendőt/sapkát és anélkül, hogy a csapatának külön jelezné, azonnal a visszaálló pontra indul. A találatot kapott és kivérzési idejüket töltő játékosok késelés esetén azonnal a visszaállóra vonulnak, ők már nem gyógyíthatóak abban a körben.


Tárhasználat/BB limit

High/mid/ lowcap tárak használata is megengedett!

Pisztolyok, elő ágy szános replikák: nincs lekorlátozva a betárazott BB-k száma.

Rohamfegyverek, SMG-k: max. 500db. BB (összesen/fő) lehet egyszerre betárazva.

Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű replikáknál összesen 2500BB lehet egyszerre betárazva.

Félautomata/DMR: összesen 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 80BB/tár), másodfegyver kötelező!

Ismétlő mesterlövész fegyverek: max. 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 40BB/tár), másodfegyver kötelező!

Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!


Kézigránátok: kézi erővel célba juttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet, a játékost érő lövedék találatnak számít. Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5m sugarú körön belül mindenkit találat ér, aki nem tartózkodik "kemény" fedezék (pl. taktikai pajzs, fal, jármű, áthatolhatatlan tereptárgy) mögött. Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie.
Pirotechnikai BB-szóró, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg.


Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet!

A SM öltöző lépcső házában tilos átlőni a korlátokon, kivéve a 3. emelet lépcsőfordulójában.

Az SM öltöző 1-3. emeletek ablakain csak a mesterlövész/DMR, illetve elő ágy szános replikákkal leadott egyes lövések engedélyezettek.

A játék során mindenki max. 4db. pirotechnikai jellegű gránátot használhat el.

Résztvevők

Alfa
Létszám: 6 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Druida
gubesz
ViktorZulu Varga Zoltán
Vlagyimir M.K. Warriors Alex Pummer
vv
Zereck R.C.A.T. Ambrus Zoltán
 
Bravo
Létszám: 6 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Csuzi Csuzi Balázs
Dukar Coyote Kelemen Péter
Harcos Final Solution Török Attila
OoNooh
Revan Coyote Petrovics Mihály
Szandi Petrovicsné Virág Alexandra
 
Charlie
Létszám: 7 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Cool Nagy László
Drekos Ten-X Veres Ferenc
hablaty89 R.C.A.T.
smcZ
Szibor
Vasoli EДSTERИ БLOCK Varga Zoltán Dávid
ZaYa Zaja Tamás
 
Delta
Létszám: 11 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Aaron Final Solution Áron Kecskés
BakosB Final Solution Bakos Balázs
Bazsi GRAY WOLF Kovács Balázs
Bencekince Kiss Bence
Doki GRAY WOLF Tóth Imre
Kelo GRAY WOLF Kelemen Tibor
Kerekes Kerekes Ákos
Sade GRAY WOLF Győrfi Attila
Taz
VP GRAY WOLF Vadász Péter
Zeusz Final Solution Előd Kecskés
 
Echo
Létszám: 7 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Apa T.A.T. Szabó Mihály
carlos86 Kiss Karesz
DrTothOtto T.A.T. Tóth Ottó
Gyorki T.A.T. Vida Györk
HobbitMilfhunter
Patrikg T.A.T. Gyarmati Patrik
Tsongor
 
Fotós
Létszám: 0 / 5 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Orgyilkos
Létszám: 9 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
BaziJoe A REND Nagy Csaba
gBUTCHER R.C.A.T. Mészáros Gábor
Gimli A REND Munkácsi János
mutator R.C.A.T. Cseh Tamás
Safi R.C.A.T. Sáfrány Gábor
Szepfiu R.C.A.T. Soós Dávid
teck
Zed R.C.A.T.
zumi R.C.A.T. Németh Ádám
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2024 powered by TRONIX webdesign