Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

45.000 Ft
Berekfürdő

Top támogatók... Köszönjük!


Persistent

Zsolt13

bikerlacee
4.
mocsar
5.
Szpeter
6.
Czaboo
7.
Safi
8.
PKristof
9.
Achmed
10.
NT

Pálya ajánló

Nagykálló

Csapat ajánló

Ózd


R.C. Challange - Skirmish

résztvevők / jelentkezés      fotógaléria

Szervező

Szervező csapat:
Rabbit Choppers Airsoft Team

Főszervező:
Faust

Társszervezők:
Safi

Játék ideje

Kapunyitás: 2020.08.30. 09:00
Kezdés: 2020.08.30. 10:00
Befejezés: 2020.08.30. 16:00

Részvételi díj

1.500 HUF

Helyszín



Cím:
MK paintball pálya

1. Search & Destroy (Szektor)

A Harcoló felek:

Védők és Támadók

Létszám: A részvevők 50-50%-a, piros ill. sárga karszalag mindkét felkaron kötelező!

 

Célok:

A Támadó csapat feladata az adott szektor területének megtisztítása a Védőktől a lehető legrövidebb idő alatt. A kör végén a csapatok szerepet cserélnek és az a győztes csapat, amelyik rövidebb idő alatt tisztítja meg a szektort az ellenfelektől.

 

Visszaálló pont/ok:

Mobil visszaálló pont lesz elhelyezve a szektor határánál, itt a Támadó játékosok visszaállása folyamatos.

Medik rendszer:

A Védőknek egy medikelési lehetőségük van (bárki gyógyíthat bárkit), ennek elhasználása után a következő találat az adott körből való kiállást jelenti. A medikelés során a találatot kapott személynek a csuklóját kell fogni 1 percig. A kivérzési idő 5 perc.
A Támadók számára nincs medikelési lehetőség, találat esetén azonnal a visszaálló pontra mennek és itt élednek újra.

 

2. TDM (Team Death Match)

A Harcoló felek:

Piros és Sárga csapat

Létszám: A részvevők 50-50%-a, piros ill. sárga karszalag mindkét felkaron kötelező!

 

Célok:

Az ellenséges csapat teljes felszámolása az adott szektorban. Az első kör után térfél csere és visszavágó következik (max. 3 körig).

Visszaálló pont/ok:

Mobil visszaálló pontok lesznek elhelyezve a szektor határánál, itt mindkét oldal játékosainak visszaállása folyamatos.

Medik rendszer:

Mindkét csapat játékosainak két medikelési lehetőségük van (bárki gyógyíthat bárkit), ennek elhasználása után a következő találat az adott körből való kiállást jelenti. A medikelés során a találatot kapott személynek a csuklóját kell fogni 1 percig. A kivérzési idő 5 perc.

 

3. CTF (Capture The Flag)

A Harcoló felek:

Piros és Sárga csapat

Létszám: A részvevők 50-50%-a, piros ill. sárga karszalag mindkét felkaron kötelező!

 

Célok:

Az ellenséges csapat zászlójának megszerzése és annak a saját zászlóhoz történő eljuttatása.

 

Visszaálló pont/ok:

Mobil visszaálló pontok lesznek elhelyezve a szektor határánál, itt mindkét oldal játékosainak visszaállása folyamatos.

Medik rendszer:

Mindkét csapat játékosainak egy medikelési lehetőségük van (bárki gyógyíthat bárkit), ennek elhasználása után a következő találatot a visszaálló ponton történő azonnali újra éledés követi. A medikelés során a találatot kapott személynek a csuklóját kell fogni 1 percig. A kivérzési idő 5 perc.

Játékmenet:

A két csapat egyszerre indul el a saját zászlóktól. Amennyiben az elrabolt ellenséges zászlót birtokló játékost a kivérzési ideje alatt nem sikerül medikelni, vagy elvenni/visszaszerezni tőle a zászlót, a kivérzési idő lejárta után az elrabolt zászlót le kell tennie a földre és vissza kell térnie a visszaálló pontra. Innentől az otthagyott zászló szabad prédává válik. Az elrabolt zászlót játék közben át lehet adni/dobni másik baráti játékosnak, de a találatot kapott zászló hordozótól csak elvenni lehet a zászlót! Az első kör után térfél csere és visszavágó következik (max. 3 körig).

 

Találatjelzés

Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással kell jelezni a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.

Normál találat esetén a játékosok hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre. Ezután 5 perc van a „kivérzésig”, azaz ennyi idő van arra, hogy egy csapattársa medikelje a találatot kapott játékost. Ha a kivérzési idő lejárt, akkor az adott játékos hangos „HALOTT KIÁLL A JÁTÉKBÓL!” kiáltással jelzi, hogy ő már nem medikelhető és elindul a kijelölt visszaálló pontra, ahol kivárja a kör végét/újra éled (az aktuális mod-tól függően). A gyógyítás előtt (szükség esetén) a sebesült játékost ki kell húzni a tűzvonalból és csak utána végezhető el a gyógyítás. Amennyiben a medikelést végző játékost támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni a gyógyítási folyamatot.

A baráti tűz is találatnak számít!

Késelés (egy „X”-et rajzolsz az ellenfél testére a gumikéssel/baltával/stb.): Késelés esetén a megkéselt játékos hangos jelzés nélkül felveszi a találatjelző narancssárga kendőt/sapkát és anélkül, hogy a csapatának külön jelezné, azonnal a visszaálló pontra indul. A találatot kapott és kivérzési idejüket töltő játékosok késelés esetén azonnal a visszaállóra vonulnak, ők már nem gyógyíthatóak abban a körben.

 

Tárhasználat/BB limit

High/mid/ lowcap tárak használata is megengedett!

Tárazni minden kör előtt illetve a visszaálló ponton lehet.

 

A játék gördülékenységének megőrzése érdekében, - lehetőség szerint - elegendő mennyiségű nem betárazott BB-t tartsatok magatoknál, amennyi az ebédszünetig majd utána a játék végéig kitart.

 

Pisztolyok, elő ágy szános replikák: nincs lekorlátozva a betárazott BB-k száma.

Rohamfegyverek,SMG-k: max. 500db. BB (összesen/fő) lehet egyszerre betárazva.

Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű replikáknál 2500BB lehet betárazva

Félautomata/DMR: összesen 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 80BB/tár), másodfegyver kötelező!

Ismétlő mesterlövész fegyverek: max. 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 40BB/tár), másodfegyver kötelező!

Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!

Kézigránátok: kézi erővel célba juttatott, BB-szóró eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet, a játékost érő lövedék találatnak számít. Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbelépnie.
Pirotechnikai BB-szóró, CO2 patronos hang gránátok, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg.

 

Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet!

Pályahatárok.

Becsületes játék, game marshallok.

Résztvevők

Piros Csapat
Létszám: 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
BaziJoe A REND Nagy Csaba
Csiga Kergekacsák István Csige
Dinnye Komka Gábor
Druida
Gimli A REND Munkácsi János
Hudi R.C.A.T. Hudácskó András
Iza
Lensz Kergekacsák Veres László
Szikra
zumi R.C.A.T. Németh Ádám
 
Sárga csapat
Létszám: 9 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Bait Asztma Osztag Spisák Gábor
BloodBine Pásztor Gergely
D4N1 M.K. Warriors Béres Dániel
gBUTCHER R.C.A.T. Mészáros Gábor
Laki7 Lakatos Richárd
Ohagi Asztma Osztag Fidrus Márk
Tetya98 Borsod Force Máté Péter
Vincsezz
Vlagyimir M.K. Warriors Alex Pummer
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2024 powered by TRONIX webdesign