A játék az első teljesen önálló szervezésű játéka a PaCeK (P.C.K) force csapatnak. Mi az "Acélhebrákok" mindenkit szívesen látunk az este folyamán. A játékok alapvetően tematikus játékok, különfèle technikai technológiai kellékekkel.
Játékok (részletes leírás lentebb):
- Nyolcadik utas a halál hebrákja (kísérleti)
- Bombás játék
- Ostrom
- Bomba kimenekítés
- Escape (kísérleti)
A játékon az alkohol fogyastás szigoruan TILOS !!!! Tudatmódosító szerek használata tilos!!
Öltöző a 6.épület 2.emeletén vagy a 2.épület 2. emeletén!
Az elkészült képek, videó felvételek internetes oldalra történő feltöltéséhez, felhasználásához hozzájárulok!!!!
A Játékon mindenki a saját felelősségén vesz részt, a szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!
Belépő adománydobozba kerül. Pontos adománnyal érkezzetek.
A játékon, mint a játék szervező, fenntartom a jogot arra, hogy nem megfelelő/unkorrekt/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt a terület elhagyására szólíthatom fel.
Találatot korrektül meg kell adni.
Kiegészítő szabály:
Ablakokon csak úgy lehet kilőni, hogy a fegyver csöve nem ér kintebb az ablak síkjától. Pincéből ablakon kifele és befele lőni tilos. Emeletről lőni és emeletre lőni lehet. Realisztikus játék.
Biztonsági szabályok:
A játék során csak a pincék, földszint és első emeletek játszanak. Épületek tetejére felmászni, több szintes épületek emeleteinek erkélyeire kimenni tilos, mert nincs korlát. Kordon szalaggal elválasztott területekre bemenni tilos. A területen találhatóak aknák, gödrök, amiket egyértelműen megjelöltünk szalaggal, esetleg raklapot, gumi oszlopot helyeztünk rá, ami fedezékként szolgálhat, azonban elmozdítani szétszedni, piszkálni tilos. Épületek belsejében lévő lépcsőkön, lépcsőfordulókon fokozott óvatossággal közlekedni, mert korlát sok helyen nincs vagy ha van is gyenge.
Előre telepített létrán emeletre mászni lehet, a szoba egy része, amibe bemászol SAFE-ZONE, ami annyit tesz, hogy nem a játék része, onnan lőni és oda lőni tilos. Mihelyt kiléptél a zónából oda vissza nem léphetsz.
Játékszabályok:
A játékon MASZ2015(+kiegészítés) érvényes! Nézz utána az éjszakai játékra vonatkozó szabályoknak is alaposan.
Minden fegyvernem esetén torkolat tűz imitáció (tracer vagy fegyver lámpa villogtatás) kötelező.
FPS határok:
AEG/GBBR/HPA max. 400FPS
Pisztoly, Shotgun max. 400FPS
DMR, Sniper, Támogató fegyver nem játszhat.
Ha meghaladja a fegyvered az FPS határt, akkor az a fegyver nem játszhat. Főleg, hogy éjszaka a lőtáv a látótávolsággal együtt lerövidül.
Fegyvert a parkolóban és az utcán tilos elővenni. A kapun való belépéstől védőszemüveg viselése kötelező, mindaddig, amíg nem távozol végleg a játékról. Kapun kilépve veheted csak le.
Találat megadás:
Pirosan villogó találatjelző (sima biciklis villogó jó) kötelező. Hozzál magaddal többet is, mert el szokott veszni. Találat megadása "hit-hit" "talált" vagy "megvolt" kiabálással. Felteszed a találatjelző piros villogót és nem mozdulsz. Késelés szigorúan gumikéssel, szemből legalább 3 helyen meg kell érinteni az ellenfél testét, hátba támadás esetén egy X-et rajzolsz a hátára. A megkéselt elfogadóan bólint/int nem kiabál, hogy "megvolt". Találatot kapott játékos késeléssel kivégezhető. Csak a jóindulatodon múlik, hogy hagyod-e élni.
Medikelés, kivérzés, visszaállás:
Játékmód szerint!
Gránát használat: BB-szóró gránátok használhatóak. A gránát elsülésének pillanatában 10x10m-es vagy attól kisebb szobában, szabad térben valamint 10x10m-nél nagyobb szobában 5m-es hatósugáron belül lévő személy halott és nem medikelhető. 5 perc kivérzést meg kell várja. A hatókörön belül fedezék mögé ugró ember is halottnak minősül, mert a lökéshullám úgyis kinyírna. Ha nem egyértelmű, akkor inkább add meg sportszerűen....
Mindenféle durranó gránát, petárda, thunder B használata tilos. Nem zavarhatjuk a szomszédokat!
18. éven aluli játékos nem vehet részt ezen a játékon.
Fegyverbérlés a játékon nincs, csak saját felszereléssel játszható a játék.
A játékok a korábbi éjszakai játékon játszott alapjátékok (Bombás játék, lámpás játék, bomba kimenekítés), kigészítve egy új játékkal (ennek még nem komplett a technikája jelenleg).
Játékleírások:
Bombás játék:
Két világító indítókulcs
Egy világító aktiváló
egy bomba
2 csapat
Földszint, pince, játszik, realisztikusan: Körülbelül 1 óra játékidő
Visszaálló a hq-n
Medik nincs, visszaállás azonnali a hq-n
Visszaállás végtelen
Játékstílus duál: kempelős játékot kedvelők, elrejthetik a kulcsokat, indítót, védhetik az aktivàlt bombàt. A rambó stílusú játékos vagy az agreszívan tàmadó gyors játékosok megfordíthatjàk a jàtékmenetet, elvehetik az aktiválót vagy a kulcsokat.
Sztori:
Ismeretlen terrorista csoport szert tesz egy nukleáris fegyverre, amit elhelyez az Állam egyik legfontosabb katonai bázisának egy épületében. A titkosszolgálat sikeresen kiiktatja a csoport minden tagját viszont a hatékony és brutális kínzások ellenére sem sikerül a szerkezet helyét lokalizàlni.
A kék és a piros terrorista frakció versengésbe kezd egymással, hogy dicsőséget szerezzenek a táskabomba felrobbantásával.
A két terrorista csapat megkapja a két (1-1) indítókulcsot. A kulcsok világítanak a sötétben viselésük nyakba akasztva nem rejtve viseli a kulcs hordozója.
Az aktiváló a pályán kerül elhelyezésre. Sötétben világít. Az aktivó bekapcsolja és aktiválja a szerkezete, amely az indítókulcs elfordításával indítható.
A szerkezet indítás után 10 perccel elműködik. Hatástalanítása az aktiváló kihúzásával.
Feladatok:
Megtalálni az aktiválót
Megóvni az indítókulcsot
Megtalálni majd elindítani a bombát
Védeni a szerkezetet még elműködik
Mellékfeladatok:
Elvenni a másik csapattól az indító kulcsot
Elvenni az aktiválót
Rejtőzködni a kulcsokkal/aktiválóval
Hatástalanítani a szerkezetet
A kulcshordozó (indító/aktiváló) a csapatban bárki lehet, illetve kulcs bárkinek átadható a csapat tagjai között. A kulcs nem elrejthető, jól látható helyen nyakba akasztva viselendő. Halottként a kulcsos ember felszólításra át kell adja a kulcsot az ellenfélnek. A bomba nem elmozgatható. A bomba mozgatás hatására azonnal elműködik.
Bárki aktiválja a szerkezetet az aktiválóval. Az indító elfordítása után elindul egy 10 perces időzítő. Minimum 10 percig biztosítani kell az elműködést. A 10 perc alatt a másik csapat kikapcsolhatja a szerkezetet az aktiváló kihúzásával. Újraindítja a 10 perces számlálót és biztosíthatja a működést. Itt a szerepek cserélődnek.
Játék véget ér ha a szerkezet elműködik, megszólal a beépített hangjelző.
Ostrom (lámpás játék):
Két csapat
Csak a földszint játszik (oka a két hq különbözősége)
Maximum 1 óra játékidő
Visszaálló a hq-n (támadó saját épület), védőknek a lámpa érintésével.
Egyik csapat bázisa az 1 es épület
Másik csapat bázisa a 6 os épület
Pálya közepén zászlórúdra felhúzott kétszínű jelzőkészülék a lámpa
Medik van az aktuálius védőknél (1 p medik 5 p kivérzés), csak a védő épületen belül.
Visszaállás végtelen a támadó csapatnál, visszaállás a saját bázis falának megérintésével
Javasolt: egyéni stopperóra
10 percenként fordul a játékmenet
Cél: elpusztítani az ellenfél teljes csapatát vagy megszerezni az ellenfèl főhadiszállásán elhelyezett világító zászlókat, amelyeket az épületből el kell juttatni a saját épületükbe. A győztes, amelyik csapatnál a játék végén több zászló található.
A két csapat elfoglalja a kezdőpozícióját a kijelölt épületében ami a bázisa lesz a teljes játékidő alatt. A pálya közepén elhelyezésre kerül egy kétszínű lámpa, amely folyamatos fénye a pálya majdnem minden pontjáról látszik. A lámpa által mutatott fény 10 percenként vált.
Amelyik csapat színét mutatja a lámpa az a csapat az aktuális támadó csapat. A támadó csapat a saját épületèn belül halhatatlan. A holtak a lámpa váltáskor a saját épületen belül feltámadnak. A tàmadók visszaàllása a saját hq épület falának megérintésével.
A védelező csapat a saját hqt védi.
Medik van. 1perc medik idővel, kivérzés esetén Lámpa megérintésével kezd. Kivérzési idő 5 perc.
Bomba kimenekítés:
Aktivált szerkezetet meg kell találni majd el kell juttatni a bátor tűzszerész csapatnak a trabanthoz, a szerkezet elműködése nélkül. A szerkezet érzékeny az ütésre, lövésre, hangra, mozgatásra, rázásra, dőlésekre.
Játékidő jellemzően 15-30perc.
Escape:
Idegen lények zuhannak a bolygóra. Szeretnék elhagyni a bolygót mielőbb, ehhez viszont az űrhajójukat aktiválni kell. Az energiát 3 darab energiaforrás aktiválásával tugják működésbe hozni. Az emberi katonák mindenképpen szeretnék megakadályozni a távozást, mivel szeretnének a technológiához hozzájutni.
2-3-6 épületben elhelyezésre kerül egy-egy-egy jól látható nagyméretű világító távirányító. A távirányító aktiválásával. (gomb megynomása) Bekapcsolható egy hozzá tartozó lámpa a játéktér közepén a zászlórúdon. Ha mind a három lámpa egyszerre világít akkor az idegenek aktiválhatják a hajójukat (trabant). Egy szerhzet működtetésével. (Elég egy idegen lény is ehhez.) Az emberi katonák a távirányítók kikkapcsolásával lekapcsolhatják a már bekapscsolt lámpákat.
A távirányítók az épületen belül mozgathatóak, pince, földszint emelet játszik. Épületből kivinni nem szabad, eldugni nem szabad (nem kincskeresésről szól a játék). Védeni őrizni a távirányítót lehet, de magánál senki sem tarthatja.
Emberi csapat győz:
- Lejár a játékidő, 1 óra
Idegen csapat győz:
- Mind a három lámpa aktiválásra kerül egyidőben. Utánna a trabanton elhelyezett szerkezet bekapcsolásra kerül.
Nyolcadik utas a halál fadza:
hamarosan...
Globális csevegő
...további hozzászólások