Az április 4-i éjszakai játékon kipróbált új körökre osztott játékmódok finomitása és tökéletesítése lesz. Teljesen új és nem megszokott éjszakai csaták várhatók.
- A játékon a MASZ szabályzat érvényes.
- Sniper, DMR és hang gránát használata Tilos.
- Kronózás helyszínen, szúró próba szerűen esetleg panasz esetén.(Saját BB-vel max.1,5 Jol)
- Éjszakai találatjelző és szem védelem kötelező.
- Fegyver bérlésre Nincs lehetőség.
- Öltözők a 2-es épület és a 6-os épület második emelete.
A kiskönyvel rendelkezők számára a játék: 2.000.-
Játlékleírások
1. Bombás játék:
Két világító indítókulcs
Egy világító aktiváló
egy bomba
2 csapat
Földszint, pince, játszik, realisztikusan: Körülbelül 1 óra játékidő
Visszaálló a hq-n
Medik nincs, visszaállás azonnali a hq-n
Visszaállás végtelen
Játékstílus duál: kempelős játékot kedvelők, elrejthetik a kulcsokat, indítót, védhetik az aktivàlt bombàt. A rambó stílusú játékos vagy az agreszívan tàmadó gyors játékosok megfordíthatjàk a jàtékmenetet, elvehetik az aktiválót vagy a kulcsokat.
Sztori:
Ismeretlen terrorista csoport szert tesz egy nukleáris fegyverre, amit elhelyez az Állam egyik legfontosabb katonai bázisának egy épületében. A titkosszolgálat sikeresen kiiktatja a csoport minden tagját viszont a hatékony és brutális kínzások ellenére sem sikerül a szerkezet helyét lokalizàlni.
A kék és a piros terrorista frakció versengésbe kezd egymással, hogy dicsőséget szerezzenek a táskabomba felrobbantásával.
A két terrorista csapat megkapja a két (1-1) indítókulcsot. A kulcsok világítanak a sötétben viselésük nyakba akasztva nem rejtve viseli a kulcs hordozója.
Az aktiváló a pályán kerül elhelyezésre. Sötétben világít. Az aktivó bekapcsolja és aktiválja a szerkezete, amely az indítókulcs elfordításával indítható.
A szerkezet indítás után 10 perccel elműködik. Hatástalanítása az aktiváló kihúzásával.
Feladatok:
Megtalálni az aktiválót
Megóvni az indítókulcsot
Megtalálni majd elindítani a bombát
Védeni a szerkezetet még elműködik
Mellékfeladatok:
Elvenni a másik csapattól az indító kulcsot
Elvenni az aktiválót
Rejtőzködni a kulcsokkal/aktiválóval
Hatástalanítani a szerkezetet
A kulcshordozó (indító/aktiváló) a csapatban bárki lehet, illetve kulcs bárkinek átadható a csapat tagjai között. A kulcs nem elrejthető, jól látható helyen nyakba akasztva viselendő. Halottként a kulcsos ember felszólításra át kell adja a kulcsot az ellenfélnek. A bomba nem elmozgatható. A bomba mozgatás hatására azonnal elműködik.
Bárki aktiválja a szerkezetet az aktiválóval. Az indító elfordítása után elindul egy 10 perces időzítő. Minimum 10 percig biztosítani kell az elműködést. A 10 perc alatt a másik csapat kikapcsolhatja a szerkezetet az aktiváló kihúzásával. Újraindítja a 10 perces számlálót és biztosíthatja a működést. Itt a szerepek cserélődnek.
Játék véget ér ha a szerkezet elműködik, megszólal a beépített hangjelző.
2. Ostrom (lámpás játék):
Két csapat
Csak a földszint játszik (oka a két hq különbözősége)
Maximum 1 óra játékidő
Visszaálló a hq-n (támadó saját épület), védőknek a lámpa érintésével.
Egyik csapat bázisa az 1 es épület
Másik csapat bázisa a 6 os épület
Pálya közepén zászlórúdra felhúzott kétszínű jelzőkészülék a lámpa
Medik van az aktuálius védőknél (1 p medik 5 p kivérzés), csak a védő épületen belül.
Visszaállás végtelen a támadó csapatnál, visszaállás a saját bázis falának megérintésével
Javasolt: egyéni stopperóra
10 percenként fordul a játékmenet
Cél: elpusztítani az ellenfél teljes csapatát vagy megszerezni az ellenfèl főhadiszállásán elhelyezett zászlókat, amelyeket az épületből el kell juttatni a saját épületükbe. A győztes, amelyik csapatnál a játék végén több zászló található.
A két csapat elfoglalja a kezdőpozícióját a kijelölt épületében ami a bázisa lesz a teljes játékidő alatt. A pálya közepén elhelyezésre kerül egy kétszínű lámpa, amely folyamatos fénye a pálya majdnem minden pontjáról látszik. A lámpa által mutatott fény 10 percenként vált.
Amelyik csapat színét mutatja a lámpa az a csapat az aktuális támadó csapat. A támadó csapat a saját épületèn belül halhatatlan. A holtak a lámpa váltáskor a saját épületen belül feltámadnak. A tàmadók visszaàllása a saját hq épület falának megérintésével.
A védelező csapat a saját hqt védi.
Medik van. 1perc medik idővel, kivérzés esetén Lámpa megérintésével kezd. Kivérzési idő 5 perc.
Extra: az eredeti játék kiegészítésre kerül Baggio móddal.
3. Pandemonium:
Leírás hamarosan...
Mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére! A Játékon mindenki a saját felelősségén vesz részt, a szervezőket semmilyen felelősség nem terheli! A kapun való belépéstől védőszemüveg viselése kötelező.
Globális csevegő
...további hozzászólások