GUNFIGHT SQUAD
„Semmisítsd meg az ellenfelet minden áron!”
(Infinity Ward)
A GUNFIGHT játék ötletünket a nagysikerű CALL of DUTY inspirálta. Az online szervereken játszható GUNFIGHT 2V2 játékmódot airsoftolizáltuk és a FLATSTONE pálya adottságaira formáltuk - megtartva eredeti pálya elképzelésünket, aminek célja a CQB jelleg; gyors rajtaütések, kompetitív játékstílus, egyszerű, izgalmas és látványos játékfeladatokkal.
A GUNFIGHT célja; likvidálni az ellenfél játékosait és/vagy eljutni a zászlóval jelzett sziréna állomáshoz, ott megnyomni a győzelmet jelentő gombot a választott játékmódhoz tartozó köridőn belül.
A sziréna állomás kód neve: M-COM
A startot követően a játékosok döntik el, hogy lerohanják ellenfeleiket a teljes felszámolás reményében, vagy biztosítják az M-COM állomást azzal a céllal, hogy elsőként aktiválják azt. A játékmenetet emberi beavatkozást mellőző speciális elektronika felügyeli, úgymint: a startot, az M-COM elérhetőségét, az utolsó perc jelzést, a győzelmet jelentő szirénázást, valamint a döntetlen hangjelzését. A játékot a csapatok indítják a HQ-n található indító gomb megnyomásával, amit egy rövid szirénahang jelzi (START).
A zárt pályás játéktéren kettő (2V2), vagy három – öt fős csapatok (GUNFIGHT SQUAD) küzdenek minden esetben a győzelmet jelentő M-COM aktiválása céljából!
A GUNFIGHT első két perce mindkét játékmód esetében kötelező egymás elleni küzdelem, egyfajta Team Deathmatch – gyors és agresszív letámadás az ellenfél mielőbbi likvidálása céljából - ez idő alatt az M-COM nem aktiválható! A 2. percet rövid szirénahang jelzi: ekkor az M-COM elérhető, azaz a nyomógombja aktiválható. Az M-COM állomás piros nyomógombját egy játékos aktiválja határozott 3..5 másodpercen át tartó folyamatos nyomva tartással.
A gombnyomás közben bekövetkezett kilövés esetén a gombot kötelező elengedni!
A játékban maradtaknak aktiválniuk kell az M-COM állomást abban az esetben is, ha az ellenfél játékosai felszámolásra kerültek ugyanis, ha nem sikerül a nyomógombot elérni a köridő vége előtt és a győzelmet jelentő folyamatos hangjelzés elmarad, úgy a játék kimenetele döntetlen, amit feltűnő szaggatott szirénahang jelzi; a kört újra kell játszani!
A döntetlen eredmény jelzése minden esetben bekövetkezik amennyiben egyik csapatnak sem sikerül a köridő előtt M-COM aktiválása.
PROTIP; lődd ki a gombot nyomó játékost a 3..5 sec. alatt, ekkor az M-COM még nem aktiválódik!
BELÉPTETÉS
A bejárattal szemben lévő közterületen parkoló került kialakításra, amitől pár lépés a játékterület bejárata; kötelező a védőszemüveg parkolóban történő felvétele, valamint a replikákat táskában, dobozban rejtve behozni a pályára.
Pályainfó itt!
A bejárat melletti bal oldalra cuccolhattok - belövésre kizárólag a kronó melleti lőtéren van lehetőségetek!
Öncélú lövöldözés a kiképzőpálya irányára és eszközeire szigorúan tilos!
FLATSTONE háziszabályzata max. 0,32 BB használatát engedélyez, legyetek szívesek ezt tudomásul venni a regisztráció -és a használatos replika kiválasztását megelőzően!
FPS és JOULE mérérünk: max 400 fps/1.5 J. a használatos BB -vel mért felső határ.
(SNIPER, DMR, MG, GR: OFF)
JÁTÉKSZABÁLYOK
A speciális játékmenetnek köszönhetően nincs oldal irányítás, nincs rádió sem dress code. Egy életes körök - nincs kivérzés, nincs medik. A játékmódokhoz a szabályokat eligazítást követően - az M-COM állomás bemutatásával egy időben részletezzük.
A megjelent létszámtól függően a tervezett játékmódok:
- SQUAD (rajok - rajok ellen)
- 2V2
A csapatok tagjait a helyszínen sorsoljuk/állítjukössze.
A SQUAD játékmódja karszalag esélyes, ami van hozzátok, hiány esetén biztosítunk egyszerhasználatos szalagot.
A GUNFIGHT 2V2 rangsorok rögzítésére kerülnek!
Találkozunk a pályán!
ADS Train
A szombati létszámtól fügően; ADS TRAINING!
Újra gondolt ADS Tréning következő epizódja amiben a bővitett pályarészt fogjuk bemutatni, majd begyakorolni az AFO tréning részletezésével; lövési testhelyzetek, fegyver tartás - célzás, lőkép összerendezés, játékon használatos technikák bemutatása és alkalmazása.
Az ADSTrain célja továbbra is a játékon használatos eszközök és felszerelések tesztelése, célzás/elsütés készség javítása, játék szituációk gyakorlása, terep-célok leküzdésének tökéletesítése.
Szombatra tervezett program:
- lőtér biztonsági szabályzat
- fegyver mustra, azaz muti mid van
- fegyver check & hop up setup
- RED DOT beállítások & szerviz tech.
- ADS pálya bejárás
- ADS célok és/vagy lő alakok
- próba körök, időmért körök
- meeting, coffe & tea a Harsee bárban..
Minden érdeklődőt szeretettel várunk!
Globális csevegő
...további hozzászólások