Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

12.000 Ft
Derecske

Legaktívabb játékosok


BaziJoe
133 játék

Safi
124 játék

Vaktyuk
117 játék
4.
Heimdall 105 játék
5.
DIO 94 játék
6.
gBUTCHER 93 játék
7.
tadam 93 játék
8.
Persistent 88 játék
9.
Zereck 80 játék
10.
mocsar 75 játék

Pálya ajánló

Debrecen

Csapat ajánló

Nagykároly


GUNFIGHT SQUAD & ADS REDUX

résztvevők / jelentkezés      fotógaléria
 

Szervező

Szervező csapat:
AFO 300

Főszervező:
Nyirsoft

Játék ideje

Kapunyitás: 2024.05.25. 09:00
Kezdés: 2024.05.25. 10:00
Befejezés: 2024.05.25. 17:00

Várható időjárás

erős felhőzet
22 ℃

Részvételi díj

3.000 HUF

Helyszín

FLATSTONE



Cím:
Nyíregyháza

GPS koordináták:
47.96985, 21.75663

GUNFIGHT (RANK)

„Semmisítsd meg az ellenfelet minden áron!”

                                        (Infinity Ward)

A GUNFIGHT játék ötletünket a nagysikerű CALL of DUTY inspirálta. Az online szervereken játszható GUNFIGHT 2V2 játékmódot airsoftolizáltuk és a FLATSTONE kis pálya adottságaira formáltuk - megtartva eredeti pálya elképzelésünket, aminek célja a CQB jelleg; gyors rajtaütések, kompetitív játékstílus, egyszerű, izgalmas és látványos játékfeladatokkal.

A GUNFIGHT célja; likvidálni az ellenfél játékosait és/vagy eljutnia a zászlóval jelzett sziréna állomáshoz, ott megnyomni a győzelmet jelentő gombot a választott játékmódhoz tartozó köridőn belül.

A sziréna állomás kód neve: M-COM

 

A startot követően a játékosok döntik el, hogy lerohanják ellenfeleiket a teljes felszámolás reményében, vagy biztosítják az M-COM állomást azzal a céllal, hogy elsőként aktiválják azt. A játékmenetet emberi beavatkozást mellőző speciális elektronika felügyeli, úgymint: a startot, az M-COM elérhetőségét, az utolsó perc jelzést, a győzelmet jelentő szirénázást, valamint a döntetlen hangjelzését. A játékot a csapatok indítják a HQ-n található indító gomb megnyomásával, amit egy rövid szirénahang jelzi (START).

A zárt pályás játéktéren kettő (2V2), vagy három – öt fős csapatok (GUNFIGHT SQUAD) küzdenek minden esetben a győzelmet jelentő M-COM aktiválása céljából!

A GUNFIGHT első két perce mindkét játékmód esetében kötelező egymás elleni küzdelem, egyfajta Team Deathmatch – gyors és agresszív letámadás az ellenfél mielőbbi likvidálása céljából - ez idő alatt az M-COM nem aktiválható! A 2. percet rövid szirénahang jelzi: ekkor az M-COM elérhető, azaz a nyomógombja aktiválható. Az M-COM állomás piros nyomógombját egy játékos aktiválja határozott három másodpercen át tartó folyamatos nyomva tartással.

A gombnyomás közben bekövetkezett kilövés esetén a gombot kötelező elengedni!

A játékban maradtaknak aktiválniuk kell az M-COM állomást abban az esetben is, ha az ellenfél játékosai felszámolásra kerültek ugyanis, ha nem sikerül a nyomógombot elérni a köridő vége előtt és a győzelmet jelentő folyamatos hangjelzés elmarad, úgy a játék kimenetele döntetlen, amit feltűnő szaggatott szirénahang jelzi; a kört újra kell játszani!

A döntetlen eredmény jelzése minden esetben bekövetkezik amennyiben egyik csapatnak sem sikerül a köridő előtt M-COM aktiválása.

Az M-COM HANGJELZÉSEI

GUNFIGHT 2V2 (három perces köridő):

- első rövid hangjelzés a játék kezdete
- második rövid hangjelzés 2. perc jelzése; M-COM elérhető, egyben az utolsó perc jelzése is, ami figyelmezteti a játékosokat, hogy egy perc maradt eldönteni a játék végkimenetelét.
- 3. perc jelzése; szaggatott hangjelzés - döntetlen
- győzelem esetén folyamatos 20 sec. jelzés

GUNFIGHT SQUAD (öt perces köridő):

- első rövid hangjelzés a játék kezdete
- második rövid hangjelzés 2. perc jelzése; M-COM elérhető
- harmadik rövid hangjelzés, egyben az utolsó 4. perc jelzése is, ami figyelmezteti a játékosokat, hogy egy perc maradt eldönteni a játék végkimenetelét.
- 5. perc jelzése; szaggatott hangjelzés – döntetlen
- győzelem esetén folyamatos 20 sec. jelzés

BELÉPTETÉS

A bejárattal szemben lévő közterületen parkoló került kialakításra, amitől pár lépés a játékterület bejárata; kötelező a védőszemüveg parkolóban történő felvétele, valamint a replikákat táskában, dobozban rejtve behozni a pályára. Pályainfo itt!

A bejárat melletti bal oldalra cuccolhattok - belövésre kizárólag a kronó melleti lőtéren van lehetőségetek!

Öncélú lövöldözés a kiképzőpálya irányára és eszközeire szigorúan tilos!

FLATSTONE háziszabályzata max. 0,32 BB használatát engedélyez, legyetek szívesek ezt tudomásul venni a regisztráció -és a használatos replika kiválasztását megelőzően!

FPS és JOULE mérérünk: max 400 fps/1.5 J. a használatos BB -vel mért felső határ.

(SNIPER, DMR, MG, GR: OFF)

 

JÁTÉKSZABÁLYOK

A speciális játékmenetnek köszönhetően nincs oldal irányítás, nincs rádió sem dress code. Egy életes körök - nincs  kivérzés, nincs medik. A játékmódokhoz a szabályokat eligazítást követően - az M-COM állomás bemutatásával egy időben részletezzük.

A megjelent létszámtól függően a tervezett játékmódok:

- SQUAD (rajok - rajok ellen)

- 2V2 

A csapatok tagjait a helyszínen sorsoljuk/állítjukössze.

A SQUAD játékmódja karszalag esélyes, ami van hozzátok, hiány esetén biztosítunk egyszerhasználatos szalagot.

A GUNFIGHT 2V2 rangsorok rögzítésére kerülnek!

Találkozunk a pályán!

 

ADS Train

A szombati étszámtól fügően; ADS TRAINING!

Újra gondolt ADS Tréning következő epizódja amiben a bővitett pályarészt fogjuk bemutatni, majd begyakorolni az AFO tréning részletezésével; lövési testhelyzetek, fegyver tartás - célzás, lőkép összerendezés, játékon használatos technikák bemutatása és alkalmazása.

 

Az ADSTrain célja továbbra is a játékon használatos eszközök és felszerelések tesztelése, célzás/elsütés készség javítása, játék szituációk gyakorlása, terep-célok leküzdésének tökéletesítése.

Szombatra tervezett program:

lőtér biztonsági szabályzat
- fegyver mustra, azaz muti mid van
- fegyver check & hop up setup
- RED DOT beállítások & szerviz tech.
- ADS pálya bejárás
- ADS célok és/vagy lő alakok
- próba körök, időmért körök
- meeting, coffe & tea a Harsee bárban..

Minden érdeklődőt szeretettel várunk!

Résztvevők

Játékra jelentkezem!
Létszám: 7 / 30 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Balage321 AFO 300 Sipos Balázs
Covboj AFO 300 Szopkó László
Gery320 AFO 300 Béni Gergő
Krimpelo Magyar Tamás
LangZ02 GhostTeam Láng Zoltán
minirambo AFO 300 Szécsi Ádám
ScoutHawkBandy Bulátkó András
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2024 powered by TRONIX webdesign