Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

80.000 Ft
Budapest

Legaktívabb játékosok


BaziJoe
130 játék

Safi
118 játék

Vaktyuk
109 játék
4.
Heimdall 94 játék
5.
gBUTCHER 87 játék
6.
Persistent 84 játék
7.
DIO 84 játék
8.
tadam 83 játék
9.
Zereck 76 játék
10.
Csiga 71 játék

Pálya ajánló

Miskolc

Csapat ajánló

Debrecen


El Gato - Az Amazonas kincse

résztvevők / jelentkezés      fotógaléria
 

Szervező

Főszervező:
Komam

Játék ideje

ELMARAD!

Kapunyitás: 2022.10.15. 09:00
Kezdés: 2022.10.15. 11:00
Befejezés: 2022.10.15. 17:00

Várható időjárás

erős felhőzet
16 ℃

Részvételi díj

3.500 HUF

Helyszín

AmmoDepo - Nyíregyháza (BEZÁRT!)



Cím:
Nyíregyháza, Nagyszállás, Karéj utca

GPS koordináták:
47.91394, 21.78878

SAJNOS HONVÉDSÉGI PROGRAM MIATT A JÁTÉK ELMARAD!

 

A kiírás folyamatosan frissül!

A legendás Aranymacska a szóbeszéd szerint legendás gazdagsághoz juttatja tulajdonosát, így nem csoda, hogy mindenki szeretné rátenni a kezét! Azonban a vezetékneve nem véletlenül do Diablo - az Ördög Macskájához sok vér tapad és a kincskeresők közül sokan elbuktak és ezután is sok harc okozója lesz.

A legnagyobb gond, hogy a Macska lelőhelyét egyedül Travis Walker, a szemtelen bukott archeológus hallgató ismeri. Viszont nagyon jól tud titkot tartani.

Hatcher és bandája, a helyi őslakos lázadók, az állami hadsereg különleges egységei és a világ minden tájáról érkező kincsvadászok magukat és főleg riválisaikat nem kímélve törnek a végső cél, a mesés gazdagság felé.

 

FRAKCIÓK

Hatcher bandája

Hatcher bandája igazi rossz arcokból áll. Nem is igazából a pénzért csinálják. Egyszerűen csak szeretik az erőszakot. A lázadók leggyűlöltebb ellenfelei, ha találkoznak egymással, szinte gondolkodás nélkül igyekeznek legyűrni a másikat. A hadsereg korrupt tábornokának köszönhetően mindaddig számíthatnak a fegyveres szerv támogatására, amíg a tábornok megkapja a neki járó szeletet az Aranybánya jövedelmeiből. Nem sok, de ezen a vidéken pont elég egy földesúri életmód fenntartásához.

Dresscode: Zöld, fekete, barna vagy tan ruházat, kalapok. Kiegészítőként bármi használható. A kiegészítők lehetőleg oliv, vagy tan, vagy fekete színűek legyenek.

Lázadók

Mint a terület őslakosai, minden okuk megvan rá, hogy az Ördög Macskáját sajátjuknak és felszabadulásuk zálogának tekintsék.  Kerülik az érintkezést a Hadsereggel, amely jó eséllyel Hatcher zsebében van, de hajlandóak időlegesen szövetséget kötni a kincsvadászokkal. Kisebb csoportokban, akár civilként beszivárogva keserítik meg Hatcher és a katonák életét, miközben rendületlenül keresik a rájuk váró kincset.

Dresscode: ingek, fejkendők, kiegészítőként főleg övek, chest rigek jöhetnek számításba, inkább afgánt játszani szerető játékosoknak ajánlott, akiknek egy szimatszatyor is elég lehet, amiben minden elfér, amire szüksége lehet a dzsungelharcok során.

Hadsereg

Klasszikus katonák. Feladatuk a folyamatos járőrözés, a lázadók levadászása, és ha szükséges az Aranybánya védelme. Vezetőjüket, Cortez tábornok nem igazán érdekli, hányan pusztulnak el a harcokban, a lényeg, hogy Hatchertől minden órában megkapja a járandóságát.

Dresscode: Minden katonai minta jöhet, lehetőleg rajonként egységes színben. Javaslott a sisak viselése, vegyétek milsimesre, jelentősen megkönnyíti a célpontazonosítást.

Az Erdő Szellemei

Ők a Sátán Macskájának őrzői, mindenkit levadásznak, akit veszélyesnek gondolnak a kincsre. Fanatikus harcosok, akik automatikusan megtámadnak minden élőt, akinél fegyvert látnak. Az erdő szellemei magányosan vadásznak a behatolókra, 2 főnél nem alkothatnak nagyobb csoportot.

Ruházatuk tartozékai az álcázáshoz szukséges ghillie-k, hoodok, siskalácák és poncho-k. Erre a szerepkörre főleg sniperek jelentkezését várjuk.

SZABÁLYOK

BELÉPÉS:

- Lepakolás -> Chrono -> Regisztráció -> Gyűjtődoboz -> Eligazítás után HQ.

HQ

Minden oldal saját HQ-val rendelkezik, ahová kivérzés után visszaállhat, ehet, ihat tárazhat. A HQ NEM TÁMADHATÓ! A szerzett tárgyakat az ún. saját Kincstárban lehet elhelyezni, ami TÁMADHATÓ! A Kincstárban lévő dolgok rabolhatók. 

Aranybánya

Hatchernek a bánya működtetéséhez legalább óránként 1 foglyot kell ejtenie, aki 15 percig a bányában fog "dolgozni", így biztosítva a folyamatos aranytermelést, ezáltal a korrupt hadsereg pénzelését. Ha az aranybánya nem termel, a Hadsereg nem támogatja őket.


Fogolyejtés szabályai:

Csak kivérzését töltő játékos ejthető foglyul.
A fogoly nem szökhet, amíg fogják a ruházatát, vagy valamelyik testrészét.
A fogoly a bányából nem szökhet, de kiszabadítható!

 

MEDIK

Hibrid medik rendszer:
Első találat öngyógyítás
. Biztonságos helyre KÚSZVA (legalább 1 térd és egy kéz, vagy a fenék a földön) 1 percig helyben maradsz. Közben beszélhetsz, mutogathatsz, de a fegyvered nem használhatod. Ha veszélybe kerülsz, jobb helyet kereshetsz KÚSZVA (legalább 1 térd és egy kéz, vagy a fenék a földön) a gyógyuláshoz, de ekkor az 1 perc újraindul. NARANCS KENDŐ NEM KELL, DE A TALÁLATOT JELEZNI KELL!

Második találat: bármelyik társad medikelhet 1 perces érintéssel. Klasszikus medikmódszer, 1 perc folyamatos érintés után a halott visszaállhat. Ha a gyógyító az 1 perc alatt fegyvert használ, az 1 perc újraindul. TALÁLAT JELZÉSE UTÁN NARANCS KENDŐVEL VÁRAKOZOL A GYÓGYÍTÁSRA VAGY A KIVÉRZÉSRE!

Harmadik találat: visszaállás. Kivérzési idő 5 perc, visszaállás párban. 3. TALÁLAT UTÁN IS MEG KELL VÁRNI A KIVÉRZÉST, NARANCS KENDŐVEL!
Dedikált medik most nem lesz, a játék jellegéből fakadóan.

 

A medik rendszer a visszajelzések alapján változott!
Az első és második találat is gyógyítható bármelyik frakciótag által, a szervező által biztosított fehér csalaggal és 1 perces érintéssel. Harmadik találatnál visszaállás a HQ-ra!
5 perces kivérzés!
Páros visszaállás!

Késelés nem gyógyítható, azonnali, csendes visszaállás!

Gránát nem gyógyítható, azonnali, kivérzés nélküli visszaállás! Gránát csak épületben használható, teljes épületet takarít.

Baráti tűz: találatnak számít!

Fegyvertalálat: másodfegyverrel a játék folytatható. Fegyvertalálat nem medikelhető!

 

FEGYVERSZABÁLYOK

ELSŐDLEGES FEGYVEREK: AEG, AEP, GBB, SHOTI,

<400fps. Tehát 400 fps alatt!

Tárazás csakis a HQ-n!

Hi-Cap tárat lehetőleg ne használjatok, ha végképp nincs más, 1 db használható.

Nincs hosszú sorozat! Max. 5 bb a levegőben! Közeli játékosra igyekezzetek egyes lövéseket leadni.

Épületek környékén és a sáncokon 10 méteren belül egyes lövés engedélyezett! Ne okozzunk senkinek traumát azzal, hogy közelről végigvarrjuk!

SNIPER/DMR:

Sniper max. 600 fps

DMR max 500 fps

Kötelező működő másodfegyver!

20 méteren belül csakis másodfegyver használható

Épületekbe és épületekből nem használható!

A sáncok ideális helyek ezek használatára, de figyeljetek a 20 méteres szabályra!

Egyszerre 1 BB a levegőben!

GÉPPUSKA

Működő villalábbal kell rendelkezniük, vagy létező típussal megegyező replika használható!

Fantasy, géppuskának kinevezett MP5/M4/AK stb. nem használható!

Működő másodfegyver viselése kötelező!

Max 3 mp. folyamatos tüzelés.

ÖSSZELÖVÉS 

Csakis szemből! Nincs olyan, hogy eltaláltak és még ráfordulok! Ebben az esetben az első lövés számít!

DOBATÁS

Szemből dobatás nincs!

Dobatás megadása nem kötelező, de ha nem adod meg, viseld a következményeit. De mivel szemből van csak összelövés, dobatásnál csakis a gyorsabb találata fog számítani! Ezt vegyétek figyelembe! Vita esetén jelezzétek azonnal és tisztába tesszük a helyzetet, de ha nem születik megegyezés, mindkét fél fél óra raboskodásra számíthat a Bányában. Itt lehetőség lesz átbeszélésre és békülésre.

KÉSELÉS

Azonnali visszaállás

Találat bemondása TILOS!

GRÁNÁT

Azonnali visszaállás találat bemondással!

Gránát csak épületben használható!

Gránát teljes helyiséget takarít, mivel itt nincsenek hatalmas területű szobák.

 

A játékon fotók és videók készülnek. Ha ezeken nem szeretnél szerepelni, takard el az arcod!

A részvétel költségét adomány formájában tudjuk elfogadni a kihelyezett gyűjtődobozban!

KÖSZÖNÖM, HOGY ELOLVASTAD!

Találkozunk a pályán!

Résztvevők

Az Erdő Szellemei
Létszám: 5 / 5 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Dzu EДSTERИ БLOCK Magyar Zoltán
Kindred Liu Dániel
Liu Ragadozók Asztalos László
NT HLG AT Bodnar Antal
Vasoli EДSTERИ БLOCK Varga Zoltán Dávid
 
Hadsereg
Létszám: 25 / 30 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Balage321 AFO 300 Sipos Balázs
Bull Black Falcon Nagy József
Centurion022 S.A.T Hosszú Tamás
CooperG Black Falcon Bodnár Gábor
Covboj AFO 300 Szopkó László
DesertGoat S.A.T
Dew0n A REND Tanyi Ádám
Donor A REND Brezina Gábor
Felipe Black Falcon Pápa Ferenc
GAMER S.A.T
halalgyar A REND Tóth Ákos
Heimdall A REND Virág Tibor
Hercules Vérnyulak
Holszisszen Holshuijsen Martin
Janoo
John Lakatos Krisztián
mocsar A REND László Zoltán
Nemecsek AFO 300 Csatári Imre
Palonyai Vérnyulak
Persistent A REND Biró Péter Gábor
sam006
Sturm A REND Bóla Bán István
Tannto A REND Szabó László
Vaktyuk A REND Nagy Sándor
Zeus S.A.T Szilágyi László
 
Hatcher bandája
Létszám: 8 / 15 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Atiwarband HLG AT Szabó Attila Alex
Baltazar Tóth Tamás
Boogeyman Bbetyárz Salánki Dániel
Garry A REND Rácz Gergő
Neston Bbetyárz Sipos Zoltán
Norbert Spectres Kocsis Norbert
Olajbogyo HLG AT Bálint Ádám
VadallatBoris Juhász Kristóf
 
Lázadók
Létszám: 7 / 20 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Abbie Tóth-Végvári Adrienn
BadBoy HLG Tóth Ferenc
Denver Vérnyulak Surányi Levente
Leves HLG AT Fazekas László
Slacee Vérnyulak Simon László
Sziren HLG AT Fazekasné Szabó Éva Irén
Xprovid Vérnyulak Kovács Tamás
 
Törölt frakció
Létszám: 0 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Várólista
Létszám: 0 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2024 powered by TRONIX webdesign