SAJNOS HONVÉDSÉGI PROGRAM MIATT A JÁTÉK ELMARAD!
A kiírás folyamatosan frissül!
A legendás Aranymacska a szóbeszéd szerint legendás gazdagsághoz juttatja tulajdonosát, így nem csoda, hogy mindenki szeretné rátenni a kezét! Azonban a vezetékneve nem véletlenül do Diablo - az Ördög Macskájához sok vér tapad és a kincskeresők közül sokan elbuktak és ezután is sok harc okozója lesz.
A legnagyobb gond, hogy a Macska lelőhelyét egyedül Travis Walker, a szemtelen bukott archeológus hallgató ismeri. Viszont nagyon jól tud titkot tartani.
Hatcher és bandája, a helyi őslakos lázadók, az állami hadsereg különleges egységei és a világ minden tájáról érkező kincsvadászok magukat és főleg riválisaikat nem kímélve törnek a végső cél, a mesés gazdagság felé.
FRAKCIÓK
Hatcher bandája
Hatcher bandája igazi rossz arcokból áll. Nem is igazából a pénzért csinálják. Egyszerűen csak szeretik az erőszakot. A lázadók leggyűlöltebb ellenfelei, ha találkoznak egymással, szinte gondolkodás nélkül igyekeznek legyűrni a másikat. A hadsereg korrupt tábornokának köszönhetően mindaddig számíthatnak a fegyveres szerv támogatására, amíg a tábornok megkapja a neki járó szeletet az Aranybánya jövedelmeiből. Nem sok, de ezen a vidéken pont elég egy földesúri életmód fenntartásához.
Dresscode: Zöld, fekete, barna vagy tan ruházat, kalapok. Kiegészítőként bármi használható. A kiegészítők lehetőleg oliv, vagy tan, vagy fekete színűek legyenek.
Lázadók
Mint a terület őslakosai, minden okuk megvan rá, hogy az Ördög Macskáját sajátjuknak és felszabadulásuk zálogának tekintsék. Kerülik az érintkezést a Hadsereggel, amely jó eséllyel Hatcher zsebében van, de hajlandóak időlegesen szövetséget kötni a kincsvadászokkal. Kisebb csoportokban, akár civilként beszivárogva keserítik meg Hatcher és a katonák életét, miközben rendületlenül keresik a rájuk váró kincset.
Dresscode: ingek, fejkendők, kiegészítőként főleg övek, chest rigek jöhetnek számításba, inkább afgánt játszani szerető játékosoknak ajánlott, akiknek egy szimatszatyor is elég lehet, amiben minden elfér, amire szüksége lehet a dzsungelharcok során.
Hadsereg
Klasszikus katonák. Feladatuk a folyamatos járőrözés, a lázadók levadászása, és ha szükséges az Aranybánya védelme. Vezetőjüket, Cortez tábornok nem igazán érdekli, hányan pusztulnak el a harcokban, a lényeg, hogy Hatchertől minden órában megkapja a járandóságát.
Dresscode: Minden katonai minta jöhet, lehetőleg rajonként egységes színben. Javaslott a sisak viselése, vegyétek milsimesre, jelentősen megkönnyíti a célpontazonosítást.
Az Erdő Szellemei
Ők a Sátán Macskájának őrzői, mindenkit levadásznak, akit veszélyesnek gondolnak a kincsre. Fanatikus harcosok, akik automatikusan megtámadnak minden élőt, akinél fegyvert látnak. Az erdő szellemei magányosan vadásznak a behatolókra, 2 főnél nem alkothatnak nagyobb csoportot.
Ruházatuk tartozékai az álcázáshoz szukséges ghillie-k, hoodok, siskalácák és poncho-k. Erre a szerepkörre főleg sniperek jelentkezését várjuk.
SZABÁLYOK
BELÉPÉS:
- Lepakolás -> Chrono -> Regisztráció -> Gyűjtődoboz -> Eligazítás után HQ.
HQ
Minden oldal saját HQ-val rendelkezik, ahová kivérzés után visszaállhat, ehet, ihat tárazhat. A HQ NEM TÁMADHATÓ! A szerzett tárgyakat az ún. saját Kincstárban lehet elhelyezni, ami TÁMADHATÓ! A Kincstárban lévő dolgok rabolhatók.
Aranybánya
Hatchernek a bánya működtetéséhez legalább óránként 1 foglyot kell ejtenie, aki 15 percig a bányában fog "dolgozni", így biztosítva a folyamatos aranytermelést, ezáltal a korrupt hadsereg pénzelését. Ha az aranybánya nem termel, a Hadsereg nem támogatja őket.
Fogolyejtés szabályai:
Csak kivérzését töltő játékos ejthető foglyul.
A fogoly nem szökhet, amíg fogják a ruházatát, vagy valamelyik testrészét.
A fogoly a bányából nem szökhet, de kiszabadítható!
MEDIK
Hibrid medik rendszer:
Első találat öngyógyítás. Biztonságos helyre KÚSZVA (legalább 1 térd és egy kéz, vagy a fenék a földön) 1 percig helyben maradsz. Közben beszélhetsz, mutogathatsz, de a fegyvered nem használhatod. Ha veszélybe kerülsz, jobb helyet kereshetsz KÚSZVA (legalább 1 térd és egy kéz, vagy a fenék a földön) a gyógyuláshoz, de ekkor az 1 perc újraindul. NARANCS KENDŐ NEM KELL, DE A TALÁLATOT JELEZNI KELL!
Második találat: bármelyik társad medikelhet 1 perces érintéssel. Klasszikus medikmódszer, 1 perc folyamatos érintés után a halott visszaállhat. Ha a gyógyító az 1 perc alatt fegyvert használ, az 1 perc újraindul. TALÁLAT JELZÉSE UTÁN NARANCS KENDŐVEL VÁRAKOZOL A GYÓGYÍTÁSRA VAGY A KIVÉRZÉSRE!
Harmadik találat: visszaállás. Kivérzési idő 5 perc, visszaállás párban. 3. TALÁLAT UTÁN IS MEG KELL VÁRNI A KIVÉRZÉST, NARANCS KENDŐVEL!
Dedikált medik most nem lesz, a játék jellegéből fakadóan.
A medik rendszer a visszajelzések alapján változott!
Az első és második találat is gyógyítható bármelyik frakciótag által, a szervező által biztosított fehér csalaggal és 1 perces érintéssel. Harmadik találatnál visszaállás a HQ-ra!
5 perces kivérzés!
Páros visszaállás!
Késelés nem gyógyítható, azonnali, csendes visszaállás!
Gránát nem gyógyítható, azonnali, kivérzés nélküli visszaállás! Gránát csak épületben használható, teljes épületet takarít.
Baráti tűz: találatnak számít!
Fegyvertalálat: másodfegyverrel a játék folytatható. Fegyvertalálat nem medikelhető!
FEGYVERSZABÁLYOK
ELSŐDLEGES FEGYVEREK: AEG, AEP, GBB, SHOTI,
<400fps. Tehát 400 fps alatt!
Tárazás csakis a HQ-n!
Hi-Cap tárat lehetőleg ne használjatok, ha végképp nincs más, 1 db használható.
Nincs hosszú sorozat! Max. 5 bb a levegőben! Közeli játékosra igyekezzetek egyes lövéseket leadni.
Épületek környékén és a sáncokon 10 méteren belül egyes lövés engedélyezett! Ne okozzunk senkinek traumát azzal, hogy közelről végigvarrjuk!
SNIPER/DMR:
Sniper max. 600 fps
DMR max 500 fps
Kötelező működő másodfegyver!
20 méteren belül csakis másodfegyver használható
Épületekbe és épületekből nem használható!
A sáncok ideális helyek ezek használatára, de figyeljetek a 20 méteres szabályra!
Egyszerre 1 BB a levegőben!
GÉPPUSKA
Működő villalábbal kell rendelkezniük, vagy létező típussal megegyező replika használható!
Fantasy, géppuskának kinevezett MP5/M4/AK stb. nem használható!
Működő másodfegyver viselése kötelező!
Max 3 mp. folyamatos tüzelés.
ÖSSZELÖVÉS
Csakis szemből! Nincs olyan, hogy eltaláltak és még ráfordulok! Ebben az esetben az első lövés számít!
DOBATÁS
Szemből dobatás nincs!
Dobatás megadása nem kötelező, de ha nem adod meg, viseld a következményeit. De mivel szemből van csak összelövés, dobatásnál csakis a gyorsabb találata fog számítani! Ezt vegyétek figyelembe! Vita esetén jelezzétek azonnal és tisztába tesszük a helyzetet, de ha nem születik megegyezés, mindkét fél fél óra raboskodásra számíthat a Bányában. Itt lehetőség lesz átbeszélésre és békülésre.
KÉSELÉS
Azonnali visszaállás
Találat bemondása TILOS!
GRÁNÁT
Azonnali visszaállás találat bemondással!
Gránát csak épületben használható!
Gránát teljes helyiséget takarít, mivel itt nincsenek hatalmas területű szobák.
A játékon fotók és videók készülnek. Ha ezeken nem szeretnél szerepelni, takard el az arcod!
A részvétel költségét adomány formájában tudjuk elfogadni a kihelyezett gyűjtődobozban!
KÖSZÖNÖM, HOGY ELOLVASTAD!
Találkozunk a pályán!
Globális csevegő
...további hozzászólások