Woodlandia...
Egy erdei világ, ahol gyakoriak a konfliktusok. Ahol a felek leginkább a fegyverek szavával próbálják megszerezni amit akarnak. Ahol szinte mindenki egyet akar: a legjobbat kihozni saját magából...
Ez a rendhagyó játék három egymásba fonódó, ám önmagukban is élvezhető játék szakasz lesz, melyekre egyenként kell regisztrálnod
A harmadik szakasz
Két oldal (katona és PMC) harcol a szakasz győzelméért. Végig szigorú oldalirányítás, a feladatok központilag vannak meghatározva, ám azok megoldása, kivitelezése teljes egészében rátok van bízva
Feladatok
Nevezetes pontok felderítése, oldalparancsnok útvonalának biztosítása, feladatai megoldásának elősegítése, azok feltételeinek megteremtése. Partizán akciók kivitelezése, ellenséges oldalparancsnok kiiktatása
Dresszkód
Katonai oldal (Ares Alpha: piros oldal): mindenféle terepminta játszik, fejre csak sisak vagy boonie
PMC (Ares Alpha: kék oldal): mindenféle egy színű ruha. Fejen csak sapka vagy baseball sapka
Akinek nem sikerül tartania a dresszkódot, akkor azt szalagozzuk. Piros/kék karszalagot kell viselnie mindkét felkarján, mindkét alkarján és mindkét bokáján is. Próbáljátok meg tartani, ha nem szeretnétek világítani az erdőben játék közben
Medic
Kijelölt, fehér karszalaggal jelölt medicek és oldalparancsnokok gyógyíthatnak. Öt perc kivérzés alatt egy perces medic. Nincs korlátozva a medicelések száma, viszont a medicnél korlátozott a szalag, ami szükséges a gyógyításhoz. Medic medicelhető, önmagát kettő szalaggal, egy percig vagy másik medic egy szalaggal egy percig. Találat esetén az eltalált játékos HANGOSan jelzi a találatot, majd a sárga kendőt feltéve minimális sebességgel mozoghat fedezék vagy medic felé. Sérültet a tűzvonalból lassan ki lehet húzni társnak. Az öt perc kivérzés leteltével egy visszaálló pontra kell visszasétálni, majd onnan indulhatsz vissza. (Szívás? Igen. Nagy a pálya, ha kivérzel, akkor egy szép kis séta vár rád. Próbáljatok rajban mozogni, vigyázva a medicre)
Oldalparancsnokok
Mindkét oldalparancsnok harctéri parancsnok lesz, a feladatokat nekik kell végrehajtaniuk
Feladataik: Egy-egy pont elfoglalása, adott ideig felügyelet alatt tartása, több pont kötött rendben való bejárása, bomba hatástanítása, stb.
Medic rendszerük: mindketten gyógyíthatnak ugyanolyan szabályokkal, mint a kijelölt medicek
Találat esetén: HANGOSan bejelenteni a találatot, majd annak számát is
- Első találat esetén fél perc leállás után helyszínről újraindul. Visszaállást be kell jelenteni
- Második találatnál egy perc megállás után indulhat újra medic használata nélkül is
- Harmadik találat esetén egy perc medic egy szalaggal (ha van nála)
- Negyedik találatnál a normál medic rendszer vonatkozik rá
- Ötödik találat esetén vissza kell mennie a HQra és újra kell kezdeni az aktuális küldetést
Visszaálló pontok
A pálya területén kialakításra kerül(nek) visszaálló pont(ok). A pont foglalható, aki uralja, annak az oldalnak a tagja onnan is visszaállhat egy kivérzés után
A pont hovatartozását piros/kék zászló jelzi egyértelműen. Elfoglalni csakis élő játékos tudja, öt perces bent tartózkodással, aztán a zászló átfordításával. A pont területén lesz egy ARES ALPHA eszköz, amelynek piros/kék gombját kell öt percig egyfolytában tartani, ekkor az eszköz jelez, csak ez után lehet a saját zászlót kirakni.
Oldalváltás esetén esetleg bent tartózkodó ellenfél azonnal HQra vagy egy másik visszaálló pontra megy éledni
Természetesen ez a pont is nevezetes pont, így támadható, védhető, foglalható
A nap menete (Olvasd végig!!!)
Találkozó a Parkolóban. Itt lesz a regisztráció és a kronó is. Regisztrációkor az adott játékszakasz díját kell fizetned, kapsz egy karszalagot, amit végig viselned kell. Aztán összepakolsz és mész kronózni. Eligazítás 9.30-kor. Ha lekésted az eligazítást, akkor megállsz a parkolóban, nem zavarod a többieket és csak utána regelsz. Ezután mindenki a saját kezdőpontra pakol, erre a szakaszra az lesz a kijelölt Hq. Parkolóba csak akkor gyere vissza, ha feltétlen szükséges. A távolabbi pontra kocsik viszik a játékosok felszerelését. Rádión kapott jelzésre indul a játék, mindkét csapat egy időben indulhat el. Szünet, pihenő központilag NEM lesz, akkor pihensz, amikor akarod, ám a többiek addig is haladni fognak.
A játék végét rádión is közöljük, ekkor mindenki a Parkolóba jön egy rövid eligazításra, nap értékelésre. Aki végzett erre a napra, az összepakol és felsorakozik kihajtásra. Kizárólag szervezői engedéllyel lehet autóval elhagyni a Parkolót, konvojban indulhattok ki a főút felé
Woodland szabályok:
- pirotechnika szigorúan tilos, kivéve a szervezők által használtak
- pályahatárok szalagokkal kijelölve, azokra figyeljetek
- úton harcolni szigorúan tilos!!!
- Parkoló mellől illetve afelé lövést leadni tilos
Bélyegző gyűjtő füzettel a játék díja: 3.000.-
Globális csevegő
...további hozzászólások