Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Legaktívabb játékosok az évben


Persistent
16 játék

BaziJoe
14 játék

Safi
14 játék
4.
Hidi 12 játék
5.
Atlasz16 11 játék
6.
Zereck 11 játék
7.
Tommie 11 játék
8.
Balajtars 11 játék
9.
DIO 10 játék
10.
Matheus 10 játék

Csapat ajánló

Hajdúböszörmény


R.C. Challenge - Nomád

résztvevők / jelentkezés
 

Szervező

Szervező csapat:
Rabbit Chopper

Főszervező:
Faust

Társszervezők:
Safi

Játék ideje

Kapunyitás: 2021.12.12. 08:00
Kezdés: 2021.12.12. 09:30
Befejezés: 2021.12.12. 17:00

Részvételi díj

3.000 HUF

Helyszín

R.C. Aréna



Cím:
Miskolc, Miskolc, Kerpely Antal u., 3533

GPS koordináták:
48.09408, 20.71641


FIGYELEM!!! A játék Larp alapú( Live Action Role Play ) azaz élő szereplős játék tehát az általad megformált karakter hozzá járul a többi játékos és a te játék élményedhez. A játék nem csak a lövöldözésről szól, éld bele magad a szerepedbe. Cselekedeteid befolyással vannak a játékra és alakítják is a te és mások történetét.


Üdv!
Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni Téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében. A helyszín az R.C.A.T. Új pályája az Aréna, ami a Digép ipari parkban található (Régi pályával szemben lévő utca végén). A pálya egy nagy belső térrel rendelkező épület több szinttel, szobával, és lépcsővel, valamint külső épületekkel és erdős területtel.
 


Hely, Időpont:
R.C. ARÉNA 2021.12.12.

Szervezők:
Faust: 06 30 312 harmincnégy nyolcvannyolc
Safi: 06 70 276 hetvenegy hetvenhét
Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek

Kezdés:
Kapunyitás:  9:00 (Érkez időben jelezd a késésed)
Chrono:        9:30 (1 üres tárral érkez )
Eligazítás:  10:30 (Menetkészen Játékra készen álva)
Vége: Várhatóan 16:00

Helyszín:
DIGÉP Ipari Park /DIGÉP Industrial Park
Miskolc, Kerpely Antal u., 3533
48.093801, 20.720074

Belépő: 3000HUF 10:00 után 3500Huf
               Hölgyeknek Ingyenes


Kötelező és Javasolt felszerelés:

Kötelező a védőszemüveg használata! Elsősorban az arc vonalához szorosan illeszkedő (szivacs vagy gumiharang) perforált acéllemezes vagy polikarbonát szemüvegek használatát javasoljuk!
Narancssárga találatjelző kendő/sapka megléte minden Játékosnál!
Ajánlott az arc védelem, valamint térd illetve könyökvédők és bakancs/strapabíró túracipő!
Volt ipari területen lett kialakítva a játéktér, ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére!
Lehetőleg mindenkinél legyen PMR rádió, de egységenként legalább egy rádió megléte fontos!
Lámpa vagy tracer használatával történő torkolattűz imitáció a földalatti és sötét területeken kötelező.


Általános szabályok:

Találatjelzés

Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.

Normál találat esetén hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre.

A baráti tűz is találatnak számít!

 

Tárhasználat/BB limit

High/mid/ lowcap tárak használata engedélyezett!

Tárazás csak a visszaálló ponton megengedett!

Pisztolyok, sotik: nincs lekorlátozva a betárazott BB-k száma.

Rohamfegyverek,SMG-k: max. 500BB (összesen/fő) lehet egyszerre betárazva.

Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű replikáknál 2500BB lehet betárazva

Félautomata/DMR: összesen 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 80BB/tár), másodfegyver kötelező!

Ismétlő mesterlövész fegyverek: max. 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 40BB/tár), másodfegyver kötelező!

Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!

Kézigránátok: kézi erővel ejtve, gurítva (nem dobva!) célba juttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet! Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5x5m-nél kisebb alapterületű szobában mindenkit találat ért, ennél nagyobb szobában vagy nyílt terepen 5m sugarú körön belül sebez minden ott tartózkodót (ez a szabály érvényes a BB szóró gránátokra is, azaz nem csak a kiszórt BB általi találat számít). Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie. Gránát találat esetén nincs medikelés, vagy Orvos általi gyógyítás, azonnal a visszaálló pontra megy újraéledni a játékos.

Pajzs használat: Nincs 

Pirotechnikai BB-szóró, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg.


Különleges szabályok:

A pályán a MASZ 2015 van érvényben, amelyet az R.C.A.T. saját szabályzata egészít ki. A játékon, mint a játék Szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt kizárhassuk a további játékból! A Játékon mindenki a saját akaratából és felelősségére vegyen részt, a személyes felszerelésben esett kárért a Szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!

  • Öltöző területén nincs lövöldözés illetve a Replika nem lehet betárazva!
  • Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet!
  • Halott nem beszél! Ez alól csak abban az esetben térhetnek el, ha a csapattársai keresik rádión, ekkor is csak a annyit erősíthet meg, hogy kiesett a játékból!
  • A zöld hálóval letakart ablakokon átlövés nincs! A3-asnál kisebb méretű nyíláson közelről nincs átlövés!
  • A korlátok, ablakok síkján túlra nem lóghat a replikák csöve, ablakokon/korlátokon ki/áthajolni tilos!
  • Az épületből kifelé illetve épületre lövésnél kizárólag egyes lövés engedélyezett!
  • Szinteken van át lövés.
  • Épületből ki és befelé csak ajtónyílásokon és ablakokon lehet lőni. Zöld Hálón átlőni tilos.
  • Piros-fehér jelölő szalagon áthaladni tilos, csak átlőni szabad.

 

Csak azért, mert az ellenfél felé tartod a replikát és az a hangot ad ki az elsütő billentyű lenyomása miatt, még nem biztos, hogy:

a replikád ellő odáig (rossz hop-up beállítás/tömítettség, szél, stb.);
van BB a tárban;
átmegy a BB a növényzeten és eltalálja a mögötte lévő ellenfelet.

Vedd figyelembe ezeket a lehetőségeket és legyél tisztában a replikád képességeivel mielőtt "TERMINÁTORT" kiáltasz!

Tiszteld az Ellenfeledet. A félreértéseket kulturált hangnemben rendezd, vagy bízd a Szervezőkre!

Az "egy másodperces szabály" nem azt jelenti, hogy ha hátba lőnek te megfordulhatsz és lelőheted az ellenfeledet, aztán meg reklamálhatsz ha ő nem adja meg

 


Masz 2015 + Szülői engedély formanyomtatvány: (http://www.softair.hu/airsoft/szabalyzat.html)


Játék leírás

Jövőben járunk ahol a legértékesebb dolog az életben maradás. Egy lepusztult Katonai épület és környéke ad színteret egy kisebb létszámú katonai erőnek, akik a megmaradt értékeiket étel, ital, lőszer és egyéb dolgaikat védik.
Katonákon kívül a civilek is élnek a területen betartva a katonák szabályait miként bizonyos területre nem léphetnek. Ezek a civilek két felé oszthatóak a békés Nomádok, akik gyűjtögetnek, hogy a helyi kocsmában kereskedjenek, illetve Zsiványok, akik embereket fognak el élve vagy halva, hogy kifosztják őket és a szerzet javakat a kocsmában elüzleteljék.
Míg a katonák csak életben maradni akarnak reménykedve, hogy egyszer majd érkezik valahonnan segítség, addig a Nomádok próbálják felvenni a külvilággal a kapcsolatot egy jobb jövő reményében, amihez a Kocsmáros és a kocsmában megszállt vándorok segítséget tudnak nyújtani. A kocsma az egyetlen terület ahol biztonságban vagy.

Regisztráció:
A játékra egyszerűen csak regisztrálsz a dogtagon a játékos szekcióban.
A játékon rajokba rendeződve vagy ha egyedül jöttél akkor egyedül lehet majd a Kocsmárosnál az alábbi frakciókra regisztrálni:


Katona :

Az épület bizonyos területét védik (Hitler terem )aki bemerészkedik az megállítják és vissza fordítják amennyiben a belépő ellenséges abban az esetben le is lőhetik. Fegyvert csak akkor használnak ha kell is ,céljuk nekik is a lőszerrel való spórolás. A katonák váltva dolgoznak maguk között megbeszélés alapon hogy ki mikor dolgozik. 20 percenként 3 katonának körbe kell mennie az épületen járőrként. A kocsmába ők is betérhetnek bármikor megpihenni és kereskedni a Kocsmárossal. jár őrszolgálat közben ha találkoznak civillel azt ki kell toloncolniuk az épületből. Ha tűzharcba kerülnek akkor a tűzharc befejeztével a kocsmában is kaphatnak ellátást. Valamint 1 katona ki lesz nevezve orvosnak akinek a katonai feladatai közé a sérültek ellátása is bele tartozik majd. Persze mint minden ember a katonák is meg vesztegethetőek.
Célok:
-Hitlerterem mint bázis védelme.
- Épület rend fenntartása Jár őr feladatok ellátása.
- Civilek elzavarása.
- Óránkénti fizetés
- Szabad mozgás az egész területen de minimum 1 embernek mindig kell védenie a bázisukat.


Nomád:

A nomádok szabadon kóborolnak a pályán. Gyűjtögetik a pályán található kódokat amit később kreditre válthatnak be illetve a vándoroknak segítve relikviák keresésében nagy bevételre tehetnek szert. Céljuk az észrevétlen közlekedés a katonák megkerülése szükség esetén megvesztegetése. A kódok felírása és a tárgyak megtalálása a pálya bármely területén.
Valamint egy rádió készülék megépítése, amiben a kocsmáros segít. Amennyiben a zsiványok kirabolnak rajonként egy itemet vehetnek el tőled amit ha el adtak a kocsmában drágán de vissza vásárolhatod a kocsmárostól ha fontos item. Rajonként kapnak egy kredit számlát amit közösen tudnak majd vásárlásra használni a kocsmában. Nomád más Nomád rajjal nem ellenséges és nem foszthatják ki egymást illetve nem is lőhetik egymást. Védeni védhetik egymást.
Célok:
- Pályán mászkálva tárgyak és kódok keresése.
- Kereskedés a kocsmárossal.
- Vándorok segítésé nagy zsákmány reményében.
- Rádió állomás alkatrészeinek össze szedése.
- Replika és lőszer nélkül kezd


Zsivány:


Olyan karakterek akik fittyet hányva minden etikára csak a saját érdekeiket szemelőt tartva rontanak rá emberekre hogy elvegyék azt amit mások körülményes munkával megszereztek, hogy pénzé tegyék a kocsmában. Mondhatni a Nomádokra haddják a nehéz munkát. kizsákmányoláskor a nomád  a hátizsákjából 1 dolgot ellophat, amit aztán a kocsmában elad kreditért. Zsiványnak akkor érdemes állni mikor már van elég lőszere Nomádként ahhoz, hogy kirabolhassa a többi Nomádot. ebben az esetben a Kocsmárosnál Frakciót válthat. A Zsiványok mindenkit kirabolhatnak akár saját Zsivány társaikat is. A katonák felé ugyan azok a szabályok, mint a Nomádoknak.

- Kocsmárosnál időszakos fejvadász feladatok ellátása.
- Nomádok hátráltatása kizsákmányolása.
- Anyagi javak felhalmozása.




Medik:
Eltérően a megszokott medik módszerektől itt most a játéknak nem az a célja, hogy folyamatosan meghalj illetve, hogy folyamatosan lövöldözzetek. Hiszen a lőszer eléggé limitált, hanem hogy szerepkörötöket ellátva sunnyogjatok és teljesítsétek a megformált karaktereitek dolgát.
Minden játékost akit először eltalálnak SEBESÜLT állapotba kerül. Második találatnál HALOTT. Amennyiben van a rajnál kötszer azt felhasználva az 1. állapotot meg tudják gyógyítani.

1. HIT Sebesült állapot:
Játékos első találatát elszenvedve érje az bárhol a testén sebesült állapotba kerül ahol mérlegelheti a helyzetet hogy tovább FOLYTATJA a tűzharcot vagy MEGADJA MAGÁT illetve ha van rá alkalma meghátrál és ELFUT.ez idő alatt mozoghat lassan SÁNTITVA jelezve hogy 1 találatott már kapot de nem használhat ilyen állapotban lőfegyvert. A sérült játékos ugyanúgy játékban van gyűjtögetésben részt vehet és rajával együtt mozoghat. (5 fős raj esetén, ha 3 fegyvertelen célszerű a kocsmába vissza vonulni)

- amennyiben FOLYTATJA de nem kap több találatot és sikeresen jött ki a tűzharcból(pl társai leszedték az ellenfelet) akkor a katona orvos vagy a Kocsmában tudják meggyógyítani addig viszont járkálhat szabadon de nem használhat lőfegyvert.

- amennyiben MEGADJA MAGÁT és nem kap több találatot a katonai erők esetében a katona orvos is elláthatja, legyen az katona ,nomád vagy zsivány. Vagy a kocsmában kap ellátást addig viszont nem használhat lőfegyvert.
 
- amennyiben ELFUT fedezékbe vonul és a raját megvárva vissza tér a kocsmába ahol ellátják ez idő alatt szintén csak sántíthat és nem használhat lőfegyvert.

2. HIT Halott állapot:
Ebben az állapotban halott vagy ,egyedül mész vagy a rajod visz a kocsmába és ott tudnak csak meg medikelni. Ebben az állapotban nem beszélhetsz csak annyit hogy halott vagy.

1. állapot ellátása 5 perc
2. állapot ellátása 10 perc
Kötszer használata 3 perc
 

Kocsmáros:


A Kocsmáros egy összekötő személy és egyben játékmester is aki segíti a játékosokat és olykor hátráltatja is őket. A kocsma a pálya hátsó részén található emeletes épületben található az alsó szinten. Az épület egy hotel is felső szinten a Nomádoknak ( HQ ahol a játékosok lepakolhatnak és étkezhetnek), illetve az épületben található az orvosi szoba is ahol a sérülteket ellátják.
A Kocsmáros kezeli a rajok számláját illetve a kódokat váltja be kreditre a rajoknak valamint árul lőszert és tárgyakat.
A játék elején a rajok leadják a Kocsmárosnak tárjaikat és BB-eiket amit későbbiekben lőszer vásárlásakkor a kocsmáros megtölti tárjaikat és vissza adja nekik. Mivel a számlájuk közös így a lőszerük is. tehát 100 lőszer vásárlása esetén 4 fős rajnál 4 felé osztódik majd el a 100db bb.
A Kocsmáros szolgáltatásait bármelyik frakció igénybe veheti. A kocsma az egyetlen Biztonságos terület. Kocsmában fegyvert használni tilos amennyiben megszegi a szabályt valaki teljes tulajdon kobzás és börtön vagy kiközösítés jár érte. A kocsmából ki illetve be lőni tilos rajta ütéseknél is várjátok meg még a kocsmától legalább 10 méterre elmegy vagy sportszerűen még fedezékbe vonul.

Résztvevők

Katonák
Létszám: 1 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Persistent A REND Biró Péter Gábor
 
Nomádok
Létszám: 9 / 50 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Balajtars Borsod Force
GoldMan20 Aranyi csaba
Groza Devils Cry
Hidi Borsod Force Hidasi Bence
InsaneIv Borsod Force Hudák Olivia
Push R.C.A.T. Puskás Attila
SALLER Borsod Force Ócsai Tibor
zumi R.C.A.T. Németh Ádám
Zuzo R.C.A.T. Kiss Zoltán
 
NPC
Létszám: 4 / 4 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
Atlasz16 R.C.A.T. Szászfai Bence
Safi R.C.A.T. Sáfrány Gábor
Tommie R.C.A.T. Tisza Tamás
Zed R.C.A.T.
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2021 powered by TRONIX webdesign