Magyarország Airsoft Közössége
DOGTAG.HU
Belépés / Regisztráció




Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Belépés / Regisztráció
 
 

Játéknaptár

Piac ajánló

20.000 Ft
Debrecen

Legaktívabb játékosok


BaziJoe
63 játék

Safi
57 játék

Csiga
50 játék
4.
Persistent 49 játék
5.
Blacky 47 játék
6.
gBUTCHER 47 játék
7.
Gimli 41 játék
8.
WadloW 39 játék
9.
Vaktyuk 38 játék
10.
DrTothOtto 38 játék

Pálya ajánló

Miskolc

Csapat ajánló

Tiszaújváros


R.C. Challenge: Menekülés Kijevből 2 - Mentőangyal végveszélyben

résztvevők / jelentkezés

Szervező

Főszervező:
Faust

Társszervezők:
Safi

Játék ideje

Kapunyitás: 2022.07.09. 08:00
Kezdés: 2022.07.09. 09:30
Befejezés: 2022.07.09. 16:00

Részvételi díj

3.000 HUF

Helyszín

R.C. Aréna



Cím:
Miskolc, Kerpely Antal u.

GPS koordináták:
48.09408, 20.71641

Üdv!
Egy egész napos játékra szeretnénk meghívni Téged a Rabbit Choppers Airsoft Team nevében. A helyszín az R.C.A.T. Új pályája az Aréna, ami a Digép ipari parkban található (Régi pályával szemben lévő utca végén). A pálya egy nagy belső térrel rendelkező épület több szinttel, szobával, és lépcsővel, valamint külső épületekkel és erdős területtel.

Hely, Időpont:
R.C. ARÉNA 2022.07.09

Faust: 06 30 312 harmincnégy nyolcvannyolc
Safi: 06 70 276 hetvenegy hetvenhét
Valamint a 8-as pmr csatornán leszünk elérhetőek

Kezdés:
Kapunyitás:  8:00 (Érkezz időben jelezd a késésed)
Chrono:        8:30 (1 üres tárral érkezz )
Eligazítás: 9:30 (Menetkészen Játékra készen állva)
Vége: Várhatóan 16:00

Helyszín:
DIGÉP Ipari Park /DIGÉP Industrial Park
Miskolc, Kerpely Antal u., 3533
48.093801, 20.720074

Belépő: 3000HUF 10:00 után 3500Huf
               Hölgyeknek Ingyenes

 

Kötelező és Javasolt felszerelés:

  • Kötelező a védőszemüveg használata! Elsősorban az arc vonalához szorosan illeszkedő (szivacs vagy gumiharang) perforált acéllemezes vagy polikarbonát szemüvegek használatát javasoljuk!
  • Narancssárga találatjelző kendő/sapka megléte minden Játékosnál!
  • Ajánlott az arc védelem, valamint térd illetve könyökvédők és bakancs/strapabíró túracipő!
  • Volt ipari területen lett kialakítva a játéktér, ezért mindenki ügyeljen a saját és játékos társai testi épségére!
  • Lehetőleg mindenkinél legyen PMR rádió, de egységenként legalább egy rádió megléte fontos!
  • Lámpa vagy tracer használatával történő torkolattűz imitáció a földalatti és sötét területeken kötelező.

Általános szabályok:

Találatjelzés

Fegyver találat esetén hangos „FEGYVERTALÁLAT!” kiáltással jelzik a találat tényét, majd amennyiben rendelkeznek másodfegyverrel (gumikés/balta/stb. ilyenkor nem számít), azzal folytatják a küzdelmet (ennél is él a fegyver találat lehetősége), viszont ha nincs másodfegyver, akkor normál találatként kell kezelni a helyzetet.

Normál találat esetén hangos „MEGVOLT!” vagy „HIT-HIT!” kiáltással jelzik a találatot, majd narancsszínű találatjelző kendőt/sapkát tesznek a fejükre. Ezután 5 percük van a „kivérzésig”, azaz ennyi idejük van arra, hogy a saját csapatuk Medic-je gyógyítsa őket. Csak és kizárólag a Medic gyógyíthat, Ő maga viszont nem gyógyítható, neki az első találat is az alap vagy a mobil visszaálló pontra (Orvos) való azonnali visszatéréshez vezet. Ha a kivérzési idő lejárt, akkor az adott Játékos hangos „HALOTT VISSZATÉR A VISSZAÁLLÓRA!” kiáltással jelzi, hogy ő már nem medikelhető és elindul a csapata visszaálló pontjára. A gyógyítás előtt (szükség esetén) a Medik vagy egy másik csapat tag kihúzza a sérültet a tűzvonalból és utána végezheti el a gyógyítást. Amennyiben a Mediket támadás éri a gyógyítási idő lejárta előtt és úgy dönt, hogy viszonozza a tüzet, akkor a fenyegetés (sikeres) elhárítása után újra kell kezdeni a gyógyítási folyamatot.

A baráti tűz is találatnak számít!

Késelés (egy „X”-et rajzolsz az ellenfél testére a gumikéssel/baltával/stb.): Késelés esetén a megkéselt játékos hangos jelzés nélkül felveszi a találatjelző narancssárga kendőt/sapkát és anélkül, hogy a csapatának külön jelezné, azonnal a visszaálló pontra indul. A találatot kapott és kivérzési idejüket töltő játékosok késelés esetén azonnal a visszaállóra vonulnak, ők már nem gyógyíthatóak abban a körben.

Tárhasználat/BB limit

Kizárólag Mid/lowcap tárak használata engedélyezett!

Tárazás csak a visszaálló ponton, vagy az elfoglalható épületekben elhelyezett lőszeres ládák mellett engedélyezett!

Pisztolyok, sotik: nincs lekorlátozva a betárazott BB-k száma.

Rohamfegyverek, SMG-k: max. 500BB lehet egyszerre betárazva.

Támogató fegyverek: max. egy rakasznyi, vagy más tárrendszerű replikáknál 2500BB lehet betárazva

Félautomata/DMR: összesen 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 80BB/tár), másodfegyver kötelező!

Ismétlő mesterlövész fegyverek: max. 500BB lehet egyszerre betárazva (max. 40BB/tár), másodfegyver kötelező!

Egyszerre egy darab lövedéknél nem lehet több a levegőben félautomata/DMR és ismétlő mesterlövész fegyverek használata közben!

Kézigránátok: kézi erővel ejtve, gurítva (nem dobva!) célba juttatott, BB-szóró vagy hanggal/fénnyel jelző eszközök. A BB-gránát lövedéke maximum 1.1 Joule energiával rendelkezhet, a játékost érő lövedék találatnak számít. Hang/fényjelző gránátnak jól észlelhető jelzést kell kibocsájtania, aktiváláskor 5x5m-nél kisebb alapterületű szobában mindenkit találat ért, ennél nagyobb szobában vagy nyílt terepen 5m sugarú körön belül sebez minden ott tartózkodót. Az eszközt KIZÁRÓLAG a tulajdonosa érintheti meg, célba juttatáskor a földön, biztonságos körülmények között kell működésbe lépnie. Gránát találat esetén nincs medikelés, vagy Orvos általi gyógyítás, azonnal a visszaálló pontra megy újraéledni a játékos.

Pajzs használat: A Pajzsok maximális mérete 1,5m x 1m. Pajzs mellé kizárólag pisztolyt lehet viselni melynek esetleges sorozatlövés funkcióját (<200fps) tilos használni! Fontos: kizárólag célzott lövést lehet leadni a pajzs mögül a pisztolyt kitartva és a célzáshoz minimálisan kihajolva! Dobtár használata tilos a pisztolynál pajzs használat mellett, a max. tárkapacitás 100db. BB!

Pirotechnikai BB-szóró, látászavart okozó gránátok SZIGORÚAN TILTOTTAK! A használat egyéb szabályait (engedélyezett típusok, hányszor vethetők be, stb.) a Játékszervező határozza meg.

 


Különleges szabályok:

A pályán a MASZ 2015 van érvényben, amelyet az R.C.A.T. saját szabályzata egészít ki. A játékon, mint a játék Szervezői, fenntartjuk a jogot arra, hogy nem megfelelő/etikátlan viselkedés esetén bármelyik résztvevőt kizárhassuk a további játékból! A Játékon mindenki a saját akaratából és felelősségére vegyen részt, a személyes felszerelésben esett kárért a Szervezőket semmilyen felelősség nem terheli!

  • Öltöző területén nincs lövöldözés illetve a Replika nem lehet betárazva!
  • Létrán mászó emberre lőni tilos, csak dobatni lehet!
  • Halott nem beszél! Ez alól csak abban az esetben térhetnek el, ha a csapattársai keresik rádión, ekkor is csak a annyit erősíthet meg, hogy kiesett a játékból!
  • A zöld hálóval letakart ablakokon átlövés nincs! A3-asnál kisebb méretű nyíláson közelről nincs átlövés!
  • A korlátok, ablakok síkján túlra nem lóghat a replikák csöve, ablakokon/korlátokon ki/áthajolni tilos!
  • Az épületből kifelé illetve épületre lövésnél kizárólag egyes lövés engedélyezett!
  • Szinteken van át lövés.
  • Épületből ki és befelé csak ajtónyílásokon és ablakokon lehet lőni. Zöld Hálón átlőni tilos.
  • Piros-fehér jelölő szalagon áthaladni tilos, csak átlőni szabad.

 

Masz 2015 + Szülői engedély formanyomtatvány: (http://www.softair.hu/airsoft/szabalyzat.html)

 

 


Játék menet


 

Történet:

Hamarosan...

 

A Harcoló felek:

Szerveződés: Alapvetően 5 fős csapatokba (4 fő +medik akit extra fehér szalag jelöl, mely szerepet kizárólag a visszaálló ponton cserélhetnek egymás között a csapat tagok), csapatonként min. egy rádió kötelező.

 

Ukrán Fegyveres Erők

Létszám: a Résztvevők 40%-a.

Karszalag színe/használata: sárga, mindkét felkaron.

Dress code: Egységes terep színű ruha és taktikai mellény, bonnie kalap vagy sisak kötelező! Ghillie ruha használható. Nem használható ezen az oldalon: OD színű öltözet, baseball sapka!

Célok:

- Ukrajna területi egységének védelme.

Visszaálló pont/ok:

A térképen sárga körrel jelölt terület.

Medikelés:

A medik kétszer gyógyíthat mindenkit (gumiszalagot tesz előbb az egyik majd a másik csuklójára), a medik maga nem gyógyítható, ő az első találat után azonnal a visszaálló ponton vagy az Orvosnál éled újra. Saját orvosuk van (mindkét felkarján fehér alapon vörös keresztes szalag jelöli), aki visszaadhatja a két gyógyítási lehetőséget (addig tart a gyógyítás, amíg leveszi a szalagokat). Az orvosnál csak egy pisztoly lehet, ill. kés. Az Orvos nem medikelhető, ha kilövik az alap visszaálló ponton éled újra. Kivérzési idő 5perc, amelyet csak a VIP-knek kötelező kivárni.

 

PMC

Létszám: a Résztvevők 5%-a.

Karszalag színe/használata: zöld, mindkét karon.

Dress code: Tan, coyote, khaki szinű nadrág/kék farmer, fekete/sötét/khaki felső, egy színű taktikai mellény vagy chest rig és baseball sapka kötelező! Nem használható ezen az oldalon: terep színű ruházat/mellény, boonie kalap, sisak!

Célok:

- Az Ukrán fegyveres Erők műveleteinek gyakorlati támogatása.
- Az Oroszországi Föderáció Fegyveres Erőit irányító katonai vezetők likvidálása.

Visszaálló pont/ok:

Megegyezik az Ukrán fegyveres Erők visszaállópontjával.

Medikelés:

A medik kétszer gyógyíthat mindenkit (gumiszalagot tesz előbb az egyik majd a másik csuklójára), a medik maga nem gyógyítható, ő az első találat után azonnal a visszaálló ponton vagy az Orvosnál éled újra. Használhatják az Ukrán fegyveres Erők Orvosát, aki visszaadhatja a két gyógyítási lehetőséget (addig tart a gyógyítás, amíg leveszi a szalagokat). Kivérzési idő 5perc, amelyet nem kötelező kivárni.

 

Oroszországi Föderáció Fegyveres Erői

Létszám: a Résztvevők 40%-a.

Karszalag színe/használata: Nincs.

Dress code: Egységes terep színű ruha és taktikai mellény, bonnie kalap vagy sisak kötelező! Ghillie ruha használható. Nem használható ezen az oldalon: OD színű öltözet, baseball sapka!

Célok:

- Az orosz Elnök felkutatása és kiszabadítása.
- Az elsődleges küldetés sikerének biztosításához szükséges ukrán területek elfoglalása.

Visszaálló pont/ok:

-=Titkosítva=-

Medikelés:

A medik kétszer gyógyíthat mindenkit (gumiszalagot tesz előbb az egyik majd a másik csuklójára), a medik maga nem gyógyítható, ő az első találat után azonnal a visszaálló ponton vagy az Orvosnál éled újra. Saját orvosuk van (mindkét karján fehér alapon vörös keresztes szalag jelöli), aki visszaadhatja a két gyógyítási lehetőséget (addig tart a gyógyítás, amíg leveszi a szalagokat). Az orvosnál csak egy pisztoly lehet, ill. kés. Az Orvos nem medikelhető, ha kilövik az alap visszaálló ponton éled újra. Kivérzési idő 5perc, amelyet csak a VIP-knek kötelező kivárni.

 

Csecsen Milícia

Létszám: a Résztvevők 10%-a.

Karszalag színe/használata: Nincs.

Dress code: Kevert színű polgári ruházat, fejkendő, egy színű chest rig vagy mellény. Nem használható ezen az oldalon: baseball sapka, sisak, boonie kalap, ghillie!

Célok:

- Az orosz Elnök felkutatása és kiszabadítása.
- Az Ukrán Fegyveres Erők magasrangú katonai vezetőinek likvidálása.
- Az Oroszországi Föderáció Fegyveres Erői által végrehajtott katonai műveletek támogatása.

Visszaálló pont/ok:

Megegyezik az Oroszországi Föderáció Fegyveres Erőinek visszaállópontjával.

Medikelés:

A medik kétszer gyógyíthat mindenkit (gumiszalagot tesz előbb az egyik majd a másik csuklójára), a medik maga nem gyógyítható, ő az első találat után azonnal a visszaálló ponton vagy az Orvosnál éled újra. Használhatják az Oroszországi Föderáció Fegyveres Erőinek Orvosát, aki visszaadhatja a két gyógyítási lehetőséget (addig tart a gyógyítás, amíg leveszi a szalagokat). Kivérzési idő 5perc, amelyet csak a VIP-knek kötelező kivárni.

 

Résztvevők

Csecsen Milícia
Létszám: 0 / 10 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
Oroszországi Föderáció Fegyveres Erői
Létszám: 0 / 45 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
 
PMC
Létszám: 1 / 5 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
dani05 Pálinkás Dániel
 
Ukrán Fegyveres Erők
Létszám: 6 / 40 fő
  Nicknév Csapat Valódi név
(nincs raj megadva)
EvilRicky Night Recons Baló Krisztián
GMorc H.M.T.G Gavallér Márk Tamás
kgabHun Night Recons Kiss Gábor
krisztian H.M.T.G
Wersten H.M.T.G Vértes Zsombor
Zalanovics Klobusovszki Zalán
 
Várólista  
  Nicknév Csapat Valódi név
Atlasz16 R.C.A.T. Szászfai Bence

Globális csevegő

 

 
© 2015 - 2022 powered by TRONIX webdesign